2012. március 28. szerda, 18:36

2012. március elején a Mazda jelenlegi brand kampányának „Szemben a konvenciókkal” elnevezésű, a tavalyi Genfi Autószalonon bemutatásra került reklámját beválasztották a második, „Reklámok, amelyeket érdemes terjeszteni ” éves verseny első 10 helyezettje közé.

mazda-logo

A versenyt egy non-profit szervezet, a TED rendezte, amely nemzetközi rendezvények alkalmával három területről hozza össze az embereket: a technológia, a szórakoztatás és a dizájn világából. A TED szerint a verseny célja, hogy „jutalmazza az innovációt, a leleményességet és az intelligenciát a reklámban”. A TED a YouTube-on keresztül nézte meg az egyes ügynökségek anyagait a világ 39 országából.

A Mazda inspiráló “Szemben a konvenciókkal” reklámjában Masahiro Moro, a Mazda Motor Corporation vezérigazgatója, a Mazda Motor Europe korábbi marketing alelnöke szerepel.  Elmeséli, hogy a Mazda mennyire bensőségesen kötődik szülővárosához, Hiroshimához és Japánhoz, és – akárcsak a város és lakói is – története során mindig is képes volt arra, hogy rendhagyó gondolkodással legyőzze a kihívásokat.

A Mazda innovációs kultúrája ebből a hagyományból nőtte ki magát, hogy eredményeként olyan termékeket hozzon létre, amelyek az évek során jelentősen megváltoztatták az autóipart – a reklám a számos példa közül csupán kettőt idéz, a Wankel/bolygó dugattyús motort, valamint a Mazda egyedi könnyűsúly stratégiáját. Ez utóbbi fejlesztés tette lehetővé a Mazda számára, hogy létrehozza a Mazda gépjárművek SKYACTIV technológiával épített, új generációját, amely autók képesek arra, hogy ismételten megváltoztassák az iparágat azáltal, hogy új mércét állítanak az alacsony üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás terén, mindezt kiemelkedő vezetési élménnyel kombinálva.

“A brand kampányban és a honlapunkon történetünk elmesélésére összpontosítottunk – elmagyarázva, mi az egyedi a Mazda termékekben, miközben az ügyfelek számára valódi érveket adunk arra, hogy hinni tudjanak a Mazdában és dolgozóiban. Büszkék vagyunk arra, hogy a TED kilenc olyan másik nyertes mellett, mint a L’Oreal, Canal+ vagy a Microsoft, a Mazdát választotta.” mondta Jeff Guyton, a Mazda Motor Europe elnök-vezérigazgatója.

A kampányt a Cosmo, a Mazda európai reklámügynöksége dolgozta ki. A Cosmo egy düsseldorfi székhelyű full-service reklámügynökség, amely a JWT, a Mindshare és a Wunderman ügynökségeket egyesíti Németországban. “Nagy örömünkre szolgál, hogy elismerik a Mazdával közös munkánk eredményét” mondta Stef Tiratelli, a Cosmo vezérigazgatója, “Ez az első alkalom, amikor a TED német ügynökségnek ítéli a díjat, és komoly szakmai elismerést jelent a Mazda, a JWT és valamennyi partner ügynökségünk kreatív tehetségei számára.”


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER