2013. június 24. hétfő, 15:32

 

Sébastien Loeb vezeti a 875 lóerős Peugeot 208 T16-ost a június 30-án megrendezendő Pikes Peak hegyiversenyen.

sebastien-loeb

A Pikes Peak, a maga 4301 méteres magasságával, pilótáknak és gépeik is nagy megpróbáltatást jelent. A szervezők által javasolt tesztvezetések lehetővé teszik a versenyzők számára, hogy szakaszonként ismerjék meg az útvonalat.

„A lenti szakasz, az egymást követő kanyarok sokaságával, inkább technikai jellegű. A második rész pedig jobbára gyorsító szakaszokból és hajtűkanyarokból áll. Szerintem ez a legnehezebb rész. A szakadékok pedig hatalmasak! Ott nem lehet hibázni. Az utolsó kilométereken pedig nagyon hepehupás az út. Rendbe hozták ugyan, de még így is számos veszélyt tartogat. Hol balról, hol jobbról kell kerülgetni a buckákat” -  mondta el Sébastien Loeb.

peugeot-208-t16

A múlt hétvégi hangolódást követő második tesztfázis révén a Peugeot Sport meggyőződhetett arról, hogy jó úton halad a 208 T16 Pikes Peak beállításait illetően: „Most már minden a helyére került: a pályát úgy ismerem, mint a tenyeremet, és az autó beállításai is kielégítőek. Úgy érzem, hogy készek vagyunk, úgyhogy izgatottan várom a versenyt!” - tájékoztatott Loeb a tesztek után.

Oxigénpalackkal a Pikes Peak-en
Pénteken a Peugeot Sport csapatának módjában állt más versenyzőkhöz csatlakozva részt venni két teljes tesztkörben, és immár a mintegy 20 kilométeres pályán megmérettetni magukat!  „Azzal, hogy végigmentem az egész útvonalon, megbizonyosodtam róla, hogy az első szakasz elsősorban fizikai küzdelmet jelent – árulja el Sébastien. – Ehhez a két felfutáshoz mindenesetre vittem magammal egy oxigénpalackot, amelyet bizonyára a versenyen is használni fogok. Azért az autónak is van „fizikuma”, és jobb úgy nekimenni az utolsó kilométereknek, hogy az ember tud rendesen lélegezni”.

peugeot-208-pikes-peak

A tesztelés eredményét nagyon pozitívnak találjuk. Mind megbízhatóságban, mind teljesítményben ott helyezkedünk el, ahol gondoltuk. Finomítottuk a beállításokat, melyekhez a döntő hét előtt már hozzá se kell nyúlnunk - mondta Jean-Christophe Pallier, az autó fejlesztési projektjét vezető főmérnök.





  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER