Néhány héttel az új 308 limuzin forgalmazásának megkezdése után új karosszériaváltozat bemutatására kerül sor. Az új Peugeot 308 SW világpremierjére a 2014-es Genfi Autószalonon kerül sor. A modellt először Franciaországban, majd a többi európai országban fokozatosan vezetik be jövő tavasszal.
A Peugeot formatervezői nagyméretű és dinamikus, alacsony profilú, előkelő és sportos kombit terveztek (hosszúsága 4,58 m és magassága 1,47 m). Nagyvonalú méreteinek köszönhetően maradéktalanul kielégíti a kombik alapvető értékeihez kötődő ügyfelek igényeit: a tágasságot variálhatósággal és praktikussággal ötvözi.
Az új Peugeot 308 SW csomagtartójának térfogata 610 dm3 a VDA 210 szerint, ezzel egyike a kategória legjobbjainak. Egyszerű formái praktikus és szellős teret alkotnak. Variálhatósága etalon az egyszerűség (az üléspadok egyetlen mozdulattal lehajthatók a csomagtér felől) és a hatékonyság (tökéletesen sík padló) tekintetében. A kidolgozottság minősége a felsőbb kategóriákéhoz méltó.
A lépcsőshátú változathoz hasonlóan az új Peugeot 308 SW az új moduláris EMP2 platformon készül, ez a kisebb súly és a dinamikus hatékonyság záloga. Így az új Peugeot 308 SW 140 kg-mal könnyebb az elődjénél, és olyan vezetési élményt nyújt, amely a lejtőshátúak világát idézi.
Az induló motorválasztékban megtalálható Euro 6 benzines és dízel erőforrások nagyszerű teljesítményt garantálnak. Új mércét állít fel a kategóriában a BlueHDi változat, melynek CO2-kibocsátása mindössze 85 gramm kilométerenként.
Az utastérben a modern, letisztult és innovatív Peugeot i-Cockpit vezetőhely egyedülálló atmoszférát és élményt teremt a vezető és az utasok számára egyaránt.
A legkisebb részletet is a kimagasló minőség jegyében tervezték meg azzal a céllal, hogy az autó a kategória élvonalába törjön, és megerősítse a márka az exkluzívabb modellkínálat kialakítására irányuló törekvését.
A Sochaux-ban gyártott új Peugeot 308 SW-t a franciaországi Trémery és Douvrin üzemekben készült motorokkal szerelik fel.
Hozzászólások