2011. november 24. csütörtök, 16:33

 

A napokkal ezelőtt megnyílt Kuangcsou-i Autókiállításon a SEAT ismertette a kínai piacon való terjeszkedésének tervét. Miután áprilisban a Sanghaj-i Autókiállításon a SEAT bejelentette, hogy megkezdi tevékenységét a kínai piacon, mostanra már alá is írta a szükséges szerződéseket egy 12 márkakereskedésből álló hálózat létrehozásához.

seat-kina

Az elkövetkező hetekben további szerződések megkötése révén a vállalat összesen 15 márkakereskedéssel kezdheti meg az értékesítést. Az értékesítési- és marketing hálózat Kína főbb városait fedi majd le – beleértve Pekinget, Sanghajt, Csungkinget, Sencsent, Wuhant, Csengdut és Kuangcsout. A későbbiekben új márkakereskedések megnyitásával folyamatosan bővül majd a hálózat.

A Kuangcsou-i Autókiállításon tartott bemutatkozó előadáson James Muir, a SEAT igazgatótanácsának elnöke azt mondta: „A kínai piacon 2012-ben megkezdődő terjeszkedésünk egy izgalmas fejezetet nyit márkánk történelmében. Egy olyan márkakereskedői hálózat létrehozásán dolgozunk, amely hozzásegít minket a sikerhez vezető út végigjárásához. Elsődleges célunk, hogy jelen legyünk az ország legfontosabb városaiban, majd egy későbbi ütemben szeretnénk e városok térségeire is kiterjeszteni hálózatunkat.” Weiming Soh, az igazgatótanács tagja, Kínában a Volkswagen Csoport igazgatótanácsának alelnöke, megállapította: „A SEAT érkezése egy fontos lépcső a Volkswagen Csoport Kínára vonatkozó stratégiájában, ugyanis ezzel válik teljessé a Csoport márkapalettája ezen a piacon. A SEAT egyedülálló és újszerű vezetési élményt nyújt majd kínai ügyfeleinek.”

A Kuangcsoui Autókiállításon első alkalommal megjelenő spanyol márka az Ibizát és a Leont állítja ki, ugyanis ezt a két típust vezeti be 2012-ben a kínai piacra. A Leon értékesítése jövő tavasszal indul, míg az Ibiza az év második felében kerül a márkakereskedésekbe. Ezenkívül a márka a SEAT Alhambrát is bemutatja a szalonon, akárcsak az elmúlt 12 hónapban napvilágot látott három tanulmányautót – az IBL limuzint, az IBX szabadidő-autót és az IBE sportkupét. Ezek most először szerepelnek együtt autókiállításon. Éppen a Kuangcsou-i Autókiállítás első napjával egy időben, november 21-én fektette le a SEAT az ebben a városban felépülő és 2012-ben megnyíló márkakereskedésének alapkövét. Paul Sevin, a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke kihangsúlyozta: „Ez az esemény jelképesen is kifejezi megérkezésünket Kínába. A SEAT célja, hogy a legkiválóbb importmárkák között szerepeljen a kínai piacon. Kína, olyan országokkal egyetemben, mint Oroszország és Mexikó, hozzájárul exportunk növeléséhez és értékesítésünk bővítéséhez az elkövetkező néhány évben.”

A vállalat jelenleg az értékesítési- és marketing hálózat kiépítésének előkészületein, valamint a személyzet felvételén, illetve betanításán dolgozik, hogy a márkakereskedések 2012 tavaszától rendben megkezdhessék működésüket. Emellett a SEAT megnyitotta kínai vezérképviseletét Peking üzleti negyedében, amely jelenleg mintegy húsz főt foglalkoztat. A SEAT most első ízben egy új márkakereskedés koncepciót is bemutat Kínában, amely a korszerűbb megjelenés mellett még inkább ügyfélközpontú kiszolgálást biztosít. Ez a kínai márkakereskedéseknél bemutatkozó és később a SEAT világméretű értékesítési, illetve marketing hálózatában általánosan elterjesztendő újítás az ember mind az öt érzékére ható új élményt nyújt majd az ügyfeleknek.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER