2010. október 03. vasárnap, 20:01

 

Az elektromos hajtású SEAT IBE prototípus és az új SEAT Alhambra mellett a spanyol márka a legújabb fejlesztéseket tartalmazó Exeo sorozatát is bemutatja a Párizsi Autószalon alkalmával.

 

seat exeo



•    Jelentősen bővülő hátsó térkínálat
•    A 143 lóerős 2.0 CR TDI motor multitronic sebességváltóval
•    Új LED-technikájú hátsó lámpák, a középkonzolon 230-voltos csatlakozó

A sportosan elegáns SEAT Exeo és a dinamikus Exeo ST kombi most még tágasabbá vált, az első ülések valamint a hátsó üléspad áttervezésével ugyanis jelentősen bővült a hátul helyet foglalók térkínálata. Az Exeo sorozat további fejlesztései között jelenik meg a 143 lóerős 2.0 CR TDI dízelmotor és a multitronic sebességváltó kombinációja, amely a kiemelkedő teljesítményszintet kivételes üzemanyag-takarékossággal ötvözi. Ugyancsak újdonság a „Bi-Xenon” fényszórókkal együtt kínált LED-technikájú hátsó lámpatestek, valamint a középkonzolon elhelyezett 230-voltos elektromos csatlakozóaljzat megjelenése.

seat exeo utasterA 4,66 méter hosszú Exeo a sportosság mércéjéül szolgálhat a középkategóriában, öt személy számára is bőséges helyet illetve csomagteret kínálva. Az első ülések valamint a hátsó üléspad áttervezésének eredményeképpen az Exeo és az Exeo ST modellek hátsó lábtere – a hosszú utazások során az eddigieknél is magasabb fokú kényelmet biztosítva – egyaránt 44 milliméterrel bővült, mégpedig a kényelem illetve a csomagtartó térfogatának kárára kötött kompromisszumok nélkül.



Multitronic sebességváltó dízelmotorral


A sportos adottságokra és a különösen kifinomult és igényes technikákra egyaránt nagy hangsúlyt fektető vásárlók számára a manuális konstrukciók mellett most a fokozatmentes multitronic sebességváltó kínál vonzó alternatívát. E kifejezetten gazdaságos,  manuális üzemmódjában hét előre programozott áttétellel használható váltómű a common-rail befecskendezéssel működő, 143 lóerős (105 kW) 2.0 TDI motor mögött 2011 elejétől az Exeo dízelpalettáján is megjelenik. E modellváltozat 100 kilométerenként átlagosan mindössze 5,8 literes üzemanyag-fogyasztásával (előzetes adat), az immár a SEAT „védjegyeként” ismert kifinomult dinamikát kiemelkedő gazdaságossággal kombinálja.
seat exeo valto
Az elektronikus szabályzású multitronic sebességváltó fokozatmentesen változó áttételezéssel működik, a gazdaságosság szempontjából mindenkor optimális munkapontja közelében teszi lehetővé a motor üzemét. A korszerű váltómű a dinamikus karakterű vezetők számára az áttétel-módosítást magasabb fordulatszám-tartományok felé tolva külön sportprogramot is kínál, illetve a kormánykerék kapcsolóbillentyűivel vezérelhető manuális üzemmód is rendelkezésre áll. E high-tech konstrukció magas mechanikai hatásfoka és széles áttételezési tartománya mindenkor alacsony üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási jellemzőket biztosít.

Az Exeo elegáns formavilágát és diszkrét stílusát a legkorszerűbb technikákkal és színvonalas kidolgozási minőséggel párosítja. Különösen kedvező ár-érték arányának köszönhetően minden olyan autós számára vonzó ajánlat, akik az élvezetes autózásra és a stílusos megjelenésre éppoly nagy hangsúlyt fektetnek, mint a magas fokú gazdaságosságra és funkcionalitásra.

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER