Címkék: fiat | kommunikáció

2020. április 28. kedd, 08:53

 

Napjaink korlátozásokkal teli időszakában az FCA jövőbe mutató kezdeményezéssel erősíti kereskedői hálózatát.

 

 

 Huszonegyedik századi megoldásunk lehetővé teszi az országhatárokon átnyúló egészségügyi válság idején új autó vásárlását fontolgató, az FCA értékesítőivel biztonságos, egyben hatékony kapcsolatot kereső ügyfelek támogatását.
Olyan szolgáltatást indítottunk útjára, amely megoldást kínál a vásárlók számára, hogy otthonuk elhagyása nélkül kommunikáljanak kereskedőinkkel. Innovatív ajánlattételi rendszerünk révén az értékesítési folyamatokat kísérő, hagyományosan a bemutatótermekben zajló és személyes találkozást igénylő információcsere, immár kockázatmentesen, az interneten keresztül mehet végbe.

 


 Az FCA kereskedelmi hálózatában dolgozó, az újszerű megoldások alkalmazására felkészített értékesítők készen állnak, hogy segítséget nyújtsanak ügyfeleinknek. Közreműködésükkel vásárlóink személyes találkozás nélkül konfigurálhatják új gépkocsijukat, kaphatnak árajánlatot, ismerhetik meg az elérhető finanszírozási lehetőségeket.
Az érdeklődők telefonon vagy e-mailben kérhetnek időpontot a virtuális találkozásra, és elektronikus úton kapják meg az értékesítési tanácsadójuk eléréséhez szükséges linket. A korszerű, egyúttal biztonságos kapcsolatfelvételt egyszerűsíti, hogy az autóvásárlás folyamatába történő bekapcsolódáshoz nincs szükség speciális szoftverek telepítésére.

 Az FCA először Olaszországban vezeti be új projektjét, amelyet aztán az egyszerűen kezelhető technológiának köszönhetően más országokra is kiterjesztenek.
Korszerű szolgáltatásunk technológiai hátterét a Google Hangouts Meet alkalmazás biztosítja. A mindenki számára könnyen elérhető online kommunikációs megoldás lehetővé teszi fájlok és képek megtekintését, valamint videohívások lebonyolítását. Segítségével az új gépkocsi vásárlását tervező ügyfelek személyes találkozás nélkül léphetnek közvetlen kapcsolatba saját FCA kereskedőjükkel.

A korszerű kommunikációs megoldások révén egyeztetett és megkötött szerződéseket kísérő tranzakciók véglegesítéséhez sincs szükség feltétlenül az ügyfelek személyes közreműködésére. Ahol a lehetőségek, illetve az előírások megengedik, a „távvezérelt” ajánlatkérés, autóbeszámítás, tárgyalás és pénzátutalás után mód nyílhat a meghatalmazásos forgalomba helyezésre, a biztosítások megkötésére, a gépkocsi megrendelő által meghatározott címen történő átadására.

 Az FCA kezdeményezésének bevezetését digitális kampány támogatja. Ennek szlogenje, a
„Leparkoltunk, de nem állunk meg. Ahogyan kereskedőink sem”
rávilágít a kijárási korlátozások szigorú betartásának fontosságára. Egyúttal felhívja a figyelmet arra is, hogy tekintsünk optimizmussal a jövőbe, és őrizzük meg kezdeményezőkészségünket.
Az FCA egyszerű, könnyen kezelhető rendszerében születő megrendelések közvetlenül járulnak hozzá, hogy az a válságot követően a gazdaság, és vele megszokott, mindennapi életünk, a lehető leghamarabb visszatérjen a rendes kerékvágásba.

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER