2012. február 24. péntek, 17:15

 

A Citroën DS család életében újabb fejezet kezdődik az idei Genfi Autószalonon: bemutatkozik egy új családtag, a Citroën DS4 Racing Concept tanulmányautó. A Citroën Racing mérnökei és formatervezői a DS3 Racingtől ihletve vették kezelésbe a DS4-et, és a márka versenyrészlegéhez illő tulajdonságokkal ruházták fel.

A 2012-es Genfi Autószalonon bemutatkozó koncepcióautó nevéhez méltón a versenypályák világát idézi : a szériaváltozatnál 35 mm-rel alacsonyabb, nyomtávja elöl 55 mm-rel, hátul 75 mm-rel nagyobb, és olyan kiegészítőket kapott, mint a diffúzor, az első lökhárító-légterelő, valamint a küszöb és sárvédő szélesítések. A Citroën Racing által hangolt 1,6 literes motor 256 lóerő leadására képes, literenkénti 160 lóereje rekordnak számít a szériaautók között. A meggyőző teljesítményhez 155 g/km alá szorított CO2-kibocsátás párosul.

citroen-ds4-racing

Az autó alváza és futóműve is kifejezetten precíziós átalakításon esett át. A fékrendszer elöl négydugattyús fix féknyergeket kapott, valamint hozzá illő, 380 mm-esre növelt átmérőjű féktárcsákat. A Citroën DS4 Racing Concept emellett szélesebb, 19 colos (235/40) gumiabroncsokon gördül.

A Citroën DS4 Racing Concept másik jellegzetessége a texturált hatású matt szürke fényezés, ami világpremiernek számít a gépjárművek világában. Az újfajta festékanyag szemcséi egyedi módon kötik meg a fényt, ezáltal az autó vonalai még jobban érvényesülnek. Színe visszafogott és modern, ugyanakkor nagyon erőteljes; nehéz elképzelni megfelelőbbet egy sportkocsi számára. Az autó vonalvezetését kéttónusú tetőlemez és egyedi tervezésű, kétszínű keréktárcsák teszik még kifinomultabbá.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER