Megérkezett Magyarországra a Citroen DS3 Racing utcai változata, melyet tesztautó formájában vezethettünk.
A DS3 Racing modellt a Citroën Racing mérnökei a DS3 alapjaira építették, s a márka versenyautó részlegének képére formálták, mely tanulmányként a genfi autószalonon mutatkozott be.
A kétajtós mini 3,96m hosszú, azonban megjelenésében, kétféle fényezés, dupla kipufogók, karbon elemek már sejtetik, egy komoly morcos kis döggel állunk szemben.
Kényelmesen elhelyezkedünk a sportülésekben. A pedálok, a szőnyegek és a műszerfal folyamatosan emlékeztet, egy sportautóval van dolgunk. A vezetővel szemben lévő műszerek fordulatszám mérő, sebességmérő 250 km/h-ig és a benzintank töltöttsége, melyek egyéb kisebb információs ikonokkal vannak felvértezve.
A vezetési élményhez a tökéletesre állított futómű a Brembo féknyergekből és 323mm átmérőjű speciális féktárcsákból álló fékek 0-100 km/h-ra 6,5 mp gyorsulási értékek asszisztálnak.
Mindez az élmény 6,4 l/100 km vegyes fogyasztással – ígéri a gyártó – elérhető.
Az autó limitált széria, 1000 darabnak lehet WRC-s érzetű tulajdonosa.
Garantáljuk;
Az autót mindenhol meg fogják bámulni.
A vezetőjének a személyisége átváltozik, feltekeri a hangerőt, széles mosoly ül ki az arcára, - nem csak az esetlegesen bevállalt kéretlen fotó(k) miatt.
Az autó nagyobb mennyiségű adrenalint és boldogsághormont is termel.
A függőség kialakulása garantálva! Gyengébb idegzetűeknek nem ajánljuk.
Az autó tulajdonságai
1000 példányos, sorszámozott limitált széria
Méretek: 3962 mm hosszú, 1717 mm széles, 1443 mm magas
Motor THP 200 BV6 1,6 literes 4 hengeres, 16 szelepes benzines turbómotor
200 LE, 275 Nm nyomaték (2000-4500 ford-/percnél)
Végsebessége 235 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra 6,5 mp
Fogyasztás (vegyes) 6,4 l/100 km
CO2 kibocsátás 149 g/km
18 colos könnyűfém felni
Gumiabroncsok: 215/40 R 18
Hozzászólások