2011. június 03. péntek, 20:49

 

Megérkezett Magyarországra a Citroen DS3 Racing utcai változata, melyet tesztautó formájában vezethettünk.

citroen-ds3-racing-elolrol

A DS3 Racing modellt a Citroën Racing mérnökei a DS3 alapjaira építették, s a márka versenyautó részlegének képére formálták, mely tanulmányként a genfi autószalonon mutatkozott be.
A kétajtós mini 3,96m hosszú, azonban megjelenésében, kétféle fényezés, dupla kipufogók, karbon elemek már sejtetik, egy komoly morcos kis döggel állunk szemben.
Kényelmesen elhelyezkedünk a sportülésekben. A pedálok, a szőnyegek és a műszerfal folyamatosan emlékeztet, egy sportautóval van dolgunk. A vezetővel szemben lévő műszerek fordulatszám mérő, sebességmérő 250 km/h-ig és a benzintank töltöttsége, melyek egyéb kisebb információs ikonokkal vannak felvértezve.
A vezetési élményhez a tökéletesre állított futómű a Brembo féknyergekből és 323mm átmérőjű speciális féktárcsákból álló fékek 0-100 km/h-ra 6,5 mp gyorsulási értékek asszisztálnak.
Mindez az élmény 6,4 l/100 km vegyes fogyasztással – ígéri a gyártó – elérhető.
Az autó limitált széria, 1000 darabnak lehet WRC-s érzetű tulajdonosa.

Garantáljuk;
Az autót mindenhol meg fogják bámulni.
A vezetőjének a személyisége átváltozik, feltekeri a hangerőt, széles mosoly ül ki az arcára, - nem csak az esetlegesen bevállalt kéretlen fotó(k) miatt.
Az autó nagyobb mennyiségű adrenalint és boldogsághormont is termel.
A függőség kialakulása garantálva! Gyengébb idegzetűeknek nem ajánljuk.

citroen-ds3-racing-belso-dizajn

Az autó tulajdonságai
1000 példányos, sorszámozott limitált széria
Méretek: 3962 mm hosszú, 1717 mm széles, 1443 mm magas
Motor THP 200 BV6 1,6 literes 4 hengeres, 16 szelepes benzines turbómotor
200 LE, 275 Nm nyomaték (2000-4500 ford-/percnél)
Végsebessége 235 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra 6,5 mp
Fogyasztás (vegyes) 6,4 l/100 km
CO2 kibocsátás 149 g/km
18 colos könnyűfém felni
Gumiabroncsok: 215/40 R 18

citroen-ds3-racing-sportules

citroen-ds3-racing-muszerfal



Citroen DS3 Racing reklám videó

Képgaléria


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

ASX
0
 
 
"A vezetővel szemben lévő műszerek fordulatszám mérő, sebességmérő 250 km/h-ig és a benzintank töltöttsége, melyek egyéb kisebb információs ikonokkal vannak felvértezve." - Mind a helyesírás, mind a fogalmazás nyögvenyelős...
Floor Polishing
0
 
 
Nice pictures of fabulous race cars!
Schneider Mátyás
0
 
 
Világért se szeretnék piszkálódni, de azért majd hétfőn napközben "vessző ügyileg" javaslok némi korrekciót - csak az értelmezhetőség kedvéért.
Pl:
"A vezetési élményhez a tökéletesre állított futómű (nem az), a Brembo féknyergekből és (elől) 323mm átmérőjű speciális féktárcsákból álló fékek, valamint 6,5 másodperces gyorsulási érték asszisztál."
R. Sándor
0
 
 
Én nem vagyok hozzáértő, csak egy amatőr autókedvelő. Azt viszont tudom, hogy egy menetpróba kb. negyed óráig tart, nem úgy, mint egy teszt. Negyed óra alatt igazán sok mindent nem lehet megtapasztalni. Ahhoz sokkal hosszabb idő kell. Az a véleményem, hogy ennyi tájékoztatás egy internetes cikkben több, mint elegendő.
AF
0
 
 
Köszönjük észrevételét, mivel az ismertető késő este került fel, így került bele elírás, melyet javítottunk.
Schneider Mátyás bmw_schneider@freemail.hu
+1
 
 
"A vezetési élményhez a tökéletesre állított futómű a Brembo féknyergekből és 323mm átmérőjű speciális féktárcsákból álló fékek 6,5 km/h gyorsulási értékek asszisztálnak."
Tájékoztatásul közlöm, hogy a [km/h]; [m/s] a sebesség mértékegysége, a gyorsulást pedig az elmúlt évszázadokban [m/s2]-ben volt szokás megadni.
Noha a címben menetpróba szerepel, azért megköszönném, ha rámutatnátok a bejegyzés azon részére, amihez nem lenne elég egy prospektus is.
Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER