2013. május 31. péntek, 00:38

 

A Toyota Az ügyfél az első alapelvét ismételten megerősítve Európai Ügyfél elégedettségi Díjjal jutalmazza legjobb márkakereskedőit.


A Toyota Motor Europe az athéni Zappeion Megaron Hallban tartott Ichiban ünnepségen hozta nyilvánosságra a 2012-es ‘Ichiban’ Európai Ügyfélelégedettségi Díj győzteseinek nevét. A rendezvényen a görög idegenforgalmi miniszter, Olga Kefalogianni is részt vett.

A minőség mindig is a Toyota filozófiájának szerves részét képezte. Ezen alapelv szem előtt tartásával osztott ki a vállalat idén összesen 42 díjat márkakereskedői közt – akik 32 különböző piacról érkeztek –, elismerve az ügyfélelégedettség érdekében végzett kiemelkedő munkájukat az értékesítés és a vevőszolgálat területén.

A vállalat szabványai közé tartozó folyamatos teljesítménymérés során mintegy 2300 európai viszonteladó eredményeit értékelték. A komoly feltételrendszer eredményei alapján elmondható, hogy a győztesek olyan csúcsteljesítményt nyújtottak, amely jóval túlszárnyalta az ügyfelek elvárásait.

toyota-markakereskedok

A díjátadó ünnepségen Didier Leroy, a TME elnök-vezérigazgatója kihangsúlyozta: “A Toyota minden erejével arra törekszik, hogy ügyfelei elégedettek legyenek kiváló termékeinkkel és szolgáltatásainkkal. Szeretnék köszönetet mondani az Ichiban Díjjal elismert viszonteladóinknak, amiért továbbra is vezető szerepet vállalnak e munkában, és megmutatják, hogyan tehetjük boldoggá ügyfeleinket!”

Az ‘Ichiban’ az ‘Okyakusama Ichiban’ (az ügyfél az első) kifejezésből származó japán szó, amelyben az ‘Ichiban’ elsőt vagy egyes számút jelent. Amióta a TME 2007-től kezdve évente kiosztja az Ichiban Díjakat, a vállalat saját, európai ügyfélelégedettségi felmérései szerint a Toyota viszonteladóinak ügyfélelégedettségi teljesítménye mintegy 43 százalékkal javult az értékesítés, és 34 százalékkal a vevőszolgálat területén.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER