2012. augusztus 30. csütörtök, 09:50

 

Az ADAC „nagyon jó” minősítést adott a Mercedes-Benz szerviznek: a csillagos márkát hibátlan műhelymunka és csúcsminőségű ügyfélkiszolgálás különbözteti meg. Ez a teljesítmény folytonos az ADAC megítélése szerint, hiszen már 2006 óta kapja a Mercedes-Benz szerviz a legmagasabb osztályzatot Németország legnagyobb autóklubjától.

A Mercedes-Benz 2006-ban világszerte annak érdekében hirdette meg a CSI No. 1 (customer satisfaction=ügyfélelégedettség) programot, hogy a Mercedes-Benz ügyfelek legyenek a legelégedettebbek az autós iparágban. A Mercedes-Benz Hungária Kft. ezt szem előtt tartva igyekszik szállítóival, kereskedőivel és ügyfeleivel a megfelelő párbeszéd kialakítására, javítására.

mercedes-szervizek-dij

2011-ben a Mercedes-Benz Hungária Kft. elnyerte a  hazai “Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” verseny első helyezését. Ezt a díjat Magyarországon három éve a ClientFirst Consulting azon cégek számára alapította, amelyek a kiváló ügyfélkiszolgálást tűzték ki céljukul. A Mercedes-Benz Hungária Kft. egyedüli autókereskedőként csatlakozott tavaly a programhoz, mert alapvető értékei között szerepel a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás folyamatos biztosítása. A Mercedes-Benz Hungária Kft. a személyautó- és transzporter értékesítési tevékenységét bevonva indult a versenyen, ahol több díjat is elnyert: személyes kategóriában a középvállalati méretcsoportban első helyezést, míg telefonos kategóriában második helyezést ért el.

2008 óta valamennyi németországi műhelyteszt – akár az AUTOBILD, az auto motor und sport vagy az AUTOZEITUNG részéről – tesztgyőztesnek hozta ki a Mercedes-Benzt. 2006 szeptemberét követően zsinórban 11 győzelmet könyvelhet el a márka. A független minőségigazolások e sorozata kivételes helyet biztosít a Mercedes-Benz szerviznek a német piacon.
„Sokat jelent nekünk az ADAC műhelytesztjének csúcs-osztályzata. Megerősíti, hogy sikerült folytonosan kiemelkedő szolgáltatást nyújtani ügyfeleinknek“, mondta Georg Abel, a Mercedes-Benz Vertrieb Deutschland (MBVD) ügyvezetésének a szervizért illetékes tagja. „A sikeres műhelytesztek sorozata visszatükrözi munkatársaink hosszú távú elkötelezettségét és szenvedélyes odaadását. Továbbra is megtesszük, ami tőlünk telik, hogy a jövőben is a legjobbak legyünk az ügyfeleink szemében.“

A tesztgyőztes Mercedes-Benz
Az aktuális ADAC műhelytesztben öt autómárka részéről 75 szervizt és két független szervizláncot teszteltek. Ellenőrizték, hogy a nagy átvizsgálás során észreveszik-e a szándékosan előidézett öt hibát. Ezenkívül a telefonos időpont-egyeztetés, a járműátvétel, a munkafelvétel, a járműátadás és a számlázás szempontjából értékelték a vevőszolgálatot. A teszt győztese a Mercedes-Benz lett, mert mind az öt művi hibát megtalálták, és meggyőzően teljesítettek a többi kritérium szerint is.

Mercedes-Benz szerviz: sorozatban kiváló
Már az öt legutóbbi ADAC műhelyteszt során, 2006-ban, 2008-ban, 2009-ben, 2010-ben és 2011-ben is a legjobbnak bizonyult a Mercedes-Benz az összes tesztelt üzem közül. Ezenkívül a Mercedes-Benz szerviz 2008 óta csúcseredményeket ért el valamennyi egyéb független tesztben is: az AUTO BILD, az auto motor und sport és az AUTOZEITUNG egyaránt neki adta a legjobb osztályzatot.
A J.D. Power VOSSSM Studie Deutschland ügyfél-véleménykutatása szerint a Mercedes-Benz zsinórban négy éve első az ügyfél-elégedettségben a prémiummárkák közül – ez a J.D. Power Studie szerint az egyik szempont, amely hozzájárul az általános elégedettséghez a járművel.

A magyarországi importőr, a Mercedes-Benz Hungária Kft. maga is méri minden hazai Mercedes-Benz kereskedés és szerviz ügyfél-elégedettségi mutatóját . Az indexet ügyfélmegkérdezések alapján állítják össze, és mindig a szervizre és értékesítésre vonatkozó összeredményt jelenti az egyes telephelyre vonatkozóan.
„A magyarországi autókereskedelmet súlyosan érintő válság ellenére belső felméréseink továbbra is kiváló eredményeket mutatnak, de fontosnak tartjuk ezeket folyamatosan összevetni a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj során szerzett tesztek eredményeivel.” – mondta Ingo Fröhlich, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER