Címkék: film | Lexus | videó | Will.i.am | zene

2015. július 31. péntek, 09:18

 

A Lexus Europe bemutatott egy innovatív filmet, amelyben a világhírű zenész Will.i.am egy lélegzetelállító zenei, művészeti és technológiai bravúr keretében újraértelmezi egyik legismertebb számát, a #thatPOWER-t.

Az előadó egy használaton kívüli leszállópályán, több mint 350 kivetített, pontosan elhelyezett mozgás- és hangérzékelő lézer, illetve fénynyaláb között elhaladva, a megfelelő sebességre és ritmusra ügyelve, vezényelte és irányította három Lexus NX modellből álló 'zenekarát', hogy az autók pontosan a megfelelő ütemben, a sláger ritmusával tökéletes összhangban aktiválják a lézeres 'célpontokat'.



A példa nélküli, élő műsort a múlt héten, egyetlen éjszaka alatt valósították meg. A frontemberhez három kaszkadőr csatlakozott, köztük a 2013-as sikerfilm, a Hajsza a győzelemért autóverseny jeleneteit forgató Niki Faulkner, akivel a megfelelő ritmust eltalálva sikeresen valósították meg a nem mindennapi zenei produkciót a napfelkelte előtti néhány sötét órában.

A videóval kapcsolatban will.i.am úgy fogalmazott: "Nem volt egyszerű feladat a kaszkadőrökkel úgy együtt dolgozni, hogy mindenki pont a megfelelő pillanatban, a zenével összhangban érintse a kijelölt pontokat, ám a fantasztikus végeredmény mindenért kárpótolt bennünket. A projektben a technológia, a dizájn és a zene olyan kombinációját élhettük át, amelyhez foghatóval soha nem találkozhattunk még."

A fények és a mozgásérzékelő lézerek előkészítésén  több mint egy héten át dolgozott a hatvanöt szakemberből álló csapat; a rendszer a világhírű fényművész csapat, a Marshmellow Laser Feast (MLF) munkáját dicséri, akik korábban olyan sztárokkal dolgoztak együtt, mint a Coldplay és a U2.

Barnaby Steel, az MLF kreatív igazgatója elmondta: “A Lexus közreműködésével egy hatalmas zenei játékot készítettünk három kaszkadőr-zenésszel és will.i.ammel a karmesteri szerepben. A mozgásérzéklő fénynyalábokat pontosan a megfelelő ütemben és pillanatban érintve az autók hozzák létre a zenét.Az egész gyakorlatilag olyan, mint egy óriási lézer hárfa, amelyen ujjak helyett gépjárművekkel játszunk. Will.i.am és a sofőrök számára az volt az igazi kihívás, hogy megfelelő tempóban érintsék a fénynyalábokat, hiszen ha nem így tettek volna, és rossz ütemben szólaltatják meg a hangokat, az egész rendszert újra kellett volna indítanunk."

Alain Uyttenhoven, a Lexus Europe vezetője elmondta: “Arra számítunk, hogy a Lexus NX az összes Lexus eladás egyharmadát teszi majd ki Európában idén, ezért indokoltnak tűnt, hogy egy ilyen merész vállalkozást valósítsunk meg will.i.am-mel, valamit, amely megtestesíti a márka filozófiánkat: Lenyűgözőt alkotunk.”


A 2014. szeptemberében bemutatott NX-szel a Lexus belépett a prémium közép kategóriás terepjárók piacára. Röviddel a bevezetését követően az autó a Lexus egyik legnépszerűbb modelljévé vált Európában.

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER