A japán prémium autómárka nemzetközi szinten is sokat tesz a különleges sportokért, elég csak a leghíresebb technikai versenyre, a Forma 1-re gondolni, ahol a kétszeres világbajnok Sebastian Vettel és csapattársa, Mark Webber autóján is ott díszeleg a kiemelkedő teljesítmény fémjeleként szolgáló Infiniti-logó.
Hazánkban az Infiniti járműveinek a forgalmazója, a Gablini Prémium Kft. is szívügyének tekinti a márka szellemiségéhez illő különleges kezdeményezések támogatását. Itthon nem az aszfalton való száguldás, hanem egy elegáns vízi sport, nevezetesen a vitorlázás reményteli újdonsága mellé állt a Cégcsoport.
Az új hajó pedig Soponyai Géza hajóskapitány nevéhez fűződik, aki híres a technikai újítások iránti elkötelezettségéről. Az általa életre hívott újdonság először a Kékszalagon mérkőzik majd meg versenytársaival.
„Ez a legújabb hajótípus nálunk. Egy Performance Cruiser, tehát nagyteljesítményű hajó, amely szénszálas hajótesttel és ugyancsak szénszálas árboccal rendelkezik, ennek köszönhetően nagyon könnyű. Igazi high tech szerkezet, 4000 kilogramm alatt van a tömege, 100 m2 a vitorlafelülete szél ellen és 250m2 bőszélben. Tavasszal kezdtük a munkálatokat és a napokban került fel a tőkesúly, úgyhogy végre igazi hajóvá vált! Három hajó van Magyarországon ebből a típusból, gyakorlatilag most alakul osztállyá. A saját kategóriájában jó helyezésre esélyes az új vitorlásunk!” – mondta büszkén Soponyai Géza, hajóépítő.
„Örömmel álltunk a kezdeményezés mellé, hiszen Soponyai Géza vitorlása olyan csúcstechnológiás megoldásokat vonultat fel, amelyek összecsengenek az Infiniti szellemiségével. Felsőkategóriás autóink egyben egy életstílust is képviselnek, Infiniti tulajdonosnak lenni olyan élmény, amelyet nyugodtan hasonlíthatunk a vitorlázáshoz. Szabadság, dinamizmus, elegancia. Ezekből a kapcsolódási pontokból kiindulva nem volt kérdéses, hogy támogatjuk a tó legmodernebb vitorlását!” – tette hozzá Kovács Ákos a Gablini Prémium Kft. ügyvezetője.
Az Infiniti inspiráló teljesítményének fémjeleként a hajó hatalmas vitorláját a márka emblémája díszíti majd. A gyümölcsöző kapcsolat megkoronázásaként pedig a Kékszalag kategóriagyőzelem a közös cél.
Forrás: Just Creative
Hozzászólások