2012. szeptember 21. péntek, 09:16

 

A Hyundai bejelentette a 2012. évi Párizsi Autószalonon debütáló új generációs i30 háromajtós kivitelének érkezését. Az i30-as család harmadik tagjaként a háromajtós variáns az ötajtós ferdehátú és a kombi mellé felsorakozva még szélesebb ügyfélkör számára teszi vonzóvá a Hyundai „Európának szánt” alsó-középkategóriás modellkínálatát.

hyundai-i30-uj

A háromajtós modellváltozat egyik legnagyobb vonzereje értelemszerűen a modell jellegzetes, sportos formaterve. A Hyundai folyékony szobrászat formanyelvét alkalmazó újdonság erőteljesen emelkedő övvonala, üvegfelületeinek nagyobb szögben döntött sziluettje és hosszabb első oldalajtajai dinamikusabb profilt teremtenek. Ezt a hatást az orr és a far stíluselemeinek módosításai is erősítik.

A Hyundai azonnal felismerhető, hatszögletű hűtőmaszkját ez alkalommal új, fekete rácsbetétek és központi keresztléc teszi még feltűnőbbé, a pajzs két oldalán új, sportosabb rajzolatú ködlámpa-egységek találhatók: ezek kerek ködfényekből, valamint LED-es nappali világításból állnak. A hűtőmaszkon megkezdett rácsháló-tematika itt is folytatódik, az orr kialakítását a lökhárító új körvonalú alsó fele teszi teljessé.

hyundai-i30-3-ajtos

Hátul a lökhárító átdolgozott alsó felében új, vízszintes tájolású, háromdimenziós kialakítású ködlámpák találhatók, amelyek látványos kontrasztot alkotnak az ötajtós modell függőleges ködlámpáival. Ezek, valamint a lökhárító alján elhelyezett, fekete betét szélesebb, sportosabb megjelenést kölcsönöznek a farnak.

A modell külső átváltozását az egyedi, 16 collos könnyűfém keréktárcsák teszik teljessé. A beltér újdonsága a narancssárga színvilág: ez az opciós tétel többek között a narancssárga öltésekkel varrott kormánykerékre, sebességváltó gombra és ajtókárpitra vonatkozik.



„Az új generációs, háromajtós i30-as modellt kizárólag Európa számára fejlesztettük ki: itt még inkább megszilárdítja majd a Hyundai pozícióját az alsó középkategóriában, ahol 2007 óta nem volt ilyen ragyogóan sikeres a márka. Nem elhanyagolható módon a modell sportos megjelenése (amely új értelmezésben tolmácsolja a folyékony szobrászat formanyelvet) kétségtelenül fokozni fogja márkánk ismertségét és elfogadottságát az európai vásárlók körében” – mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.

Az új generációs i30 háromajtós kivitele maradéktalanul megőrizte az ötajtós változat valamennyi kedvező tulajdonságát, így kiváló minőséget, gazdag felszereltséget és kiemelkedő kényelmet nyújt az ügyfeleknek. A vezetési élményt az európai igényekhez hangolt rugózási komfort és vezethetőség fokozza, a FLEX STEER rendszer révén pedig mindenki személyes ízléséhez, illetve az aktuális menetviszonyokhoz igazíthatja a szervokormány rásegítését.

Az új generációs i30 hatféle motorral választható, amelyekhez hatfokozatú manuális, illetve automata sebességváltók csatlakoznak. A hajtáslánc-választék csúcsán az 1,6 literes „U-II” dízelmotor áll, amely 128 lóerő teljesítménye ellenére mindössze 97 g/km CO2-kibocsátással büszkélkedhet. Ezek az adatok együtt a kategória legjobb teljesítmény/hatásfok arányát jelentik.

Az új generációs i30 minden eddiginél fényesebben demonstrálja a Hyundai azon elkötelezettségét, hogy Európában, európai vásárlók számára gyártson autókat, a márka Németországban működő, európai K+F központjában dolgozó szakemberek mérnöki és formatervezési szakértelmét a vállalat csehországi gyártólétesítményének bizonyítottan kiváló gyártási kompetenciájával kombinálva.

Természetesen az új generációs i30 vásárlói is részesülnek a vállalat Tripla 5 garanciális csomagjának előnyeiből, amely ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garanciát, ötéves asszisztencia-szolgáltatást, valamint öt éven át évenkénti ingyenes átvizsgálást foglal magába.

hyundai-i30-harom-ajtos


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER