2012. június 08. péntek, 15:12

 

Az európai vásárlóknak Lipcsében, a 2012-es Auto Mobil International (AMI) keretében mutatta be először új generációs Santa Fe modelljét a Hyundai.

A Santa Fe nevet tovább vivő, harmadik generációs modell újabb bizonyítéka a Hyundai szabadidőautók terén elért szakértelmének. A modell a formatervezés, a minőség, a kényelem és a gazdaságos üzem új szintjét vezeti be a márka európai szabadidőjármű-választékában, amint arról a lipcsei autókiállítás látogatói személyesen is meggyőződhettek.

hyundai-santa-fe

Az egyre népszerűbb piaci kategóriában versenybe szálló új modellel szemben komoly elvárásokat támaszt a Hyundai, ugyanis a márka az európai D-SUV szegmensben (középkategóriás szabadidőjárművek kategóriája) 5 százalékos piaci részesedésre kíván szert tenni az új Santa Fe segítségével. Ezen ambiciózus cél megvalósítása érdekében a Hyundai az európai autóvezetők ízlését szem előtt tartva tervezte meg és fejlesztette ki az új generációs Santa Fe modellt, amely a várakozások szerint sok olyan ügyfelet csábíthat a márkához, akik korábban nem vásároltak Hyundai modellt.

A Hyundai meghatározó formanyelve, a folyékony szobrászat által ihletett, harmadik generációs Santa Fe egyedi dizájnkoncepciót alkalmaz. A ’Storm Edge’ filozófia a természetben, a viharok kialakulása során előforduló erőteljes, dinamikus alakzatokat ragadja meg és adja vissza. Ez a formai elképzelés az alacsonyabb tetővonalból adódó, agresszív kiállással együtt egy olyan, erőteljesebb érzelmi töltésű formatervet eredményezett, amely még vonzóbbá teszi az autót.

A modell teljesítményét, rugózását és vezethetőségét úgy hangolták, hogy harmonikus, magával ragadó vezetési élményt nyújtson az európai utakon. Ezen felül az új generációs Santa Fe új, takarékos hajtáslánc-kínálatot kapott, köztük a kategória legtisztább üzemű motorját: a 2,2 literes „R” dízelmotort, amelynek CO2-kibocsátása csupán 145 g/km. A különösen tiszta üzemű motor mellett egy rendkívül takarékos, Euro6 emissziós besorolású, 2,0 literes, változó geometriájú ‘R’ dízelmotor, valamint egy 193 lóerős, 2,4 literes ‘Theta II’ GDI benzinmotor áll a vásárlók rendelkezésére.

„Az előző Santa Fe évről évre rendkívül keresett volt Európa-szerte, köszönhetően kiváló minőségének, kiemelkedő praktikumának és rendkívüli ár-érték arányának. A lipcsei autókiállítás látogatói meggyőződhetnek arról, hogy az új generációs Santa Fe megőrizte elődjének alapvető erősségeit, miközben takarékosabb és kényelmesebb lett, mindemellett merészebb, agresszívebb formatervének köszönhetően érzelmileg is erőteljesebb hatást gyakorol a közönségre” – mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.

Mint az európai piacon újonnan bevezetett minden Hyundai, az új generációs Santa Fe is a Hyundai páratlan ügyféltámogatási csomagját kínálja. A Tripla 5 csomag ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garanciát, ötéves asszisztencia szolgáltatást, valamint öt éven át igénybe vehető, évenkénti átvizsgálást tartalmaz.

A vállalat lipcsei standján négy további Hyundai modell csatlakozott a Santa Féhez. Az új i20, az új generációs i30 kombi, a Veloster Turbo és az új Genesis Coupe egytől egyig most jelent meg először Németországban.
Az Auto Mobil International (AMI) kiállítás, amely idén a 21. alkalommal nyitotta meg kapuit a lipcsei kiállítási központban, 2012. június 10-én ér véget.
Az új generációs Santa Fe világpremierjére 2012 áprilisában, a New York-i Autókiállításon került sor.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER