2011. október 20. csütörtök, 17:40

 

Az idei év első kilenc hónapjában a Hyundai minden idők legjobb értékesítési eredményét könyvelhette el Európában: a januártól szeptemberig tartó időszakban a márka összesen 304.540 járművet értékesített az öreg kontinensen.

 

 

hyundai-logo

Az ACEA európai autóipari testület által ma nyilvánosságra hozott adatok szerint a dél-koreai autógyártó ezáltal 2,9 százalékra növelte a piaci részesedését. A Hyundai eladásai 11,2 százalékkal voltak magasabbak, mint a tavalyi év azonos időszakában, miközben az autópiac 0,8 százalékkal zsugorodott.

A Hyundai szeptemberben, immár harminchárom hónapja megszakítás nélkül, ismét túlszárnyalta az európai újautó-piac értékesítési eredményeit: míg az ősz első hónapjában üzembe helyezett 39.554 darab gépkocsi 18,7 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, és 3,1 százalékos piaci részesedéshez segítette a márkát, az összesített európai piac mindössze 1,1 százalékkal nőtt.

A népszerű ix35-ös modellből több mint 9.100 darab fogyott szeptemberben, amelyből hétezer a vállalat korszerű csehországi üzemében készült. A kompakt szabadidő modell gyártása a hónap elején költözött a közép-európai országba.
Az ix35 a Hyundai második legkelendőbb modellje volt a múlt hónapban. Az eladásokat továbbra is az i30, a márka népszerű kompakt modellje vezeti, annak ellenére, hogy már ötödik éve forgalmazzák Európában. Szeptemberben 9.213 darab fogyott belőle, az év első kilenc hónapjában pedig összesen 76,750 talált belőle gazdára.

„Az újító formatervezés, a kategóriavezető üzemanyag-takarékosság, a magas minőségi színvonal és az egyedülálló szolgáltatáscsomag kombinációjának köszönhetően a Hyundai a kedvezőtlen piaci körülmények ellenére is növelni tudta európai piaci részesedését. A közelmúltban bevezetett vadonatúj i40 és az újító jellegű 2+1 ajtós Veloster modellektől szintén azt várjuk, hogy az idei év hátralévő részében és jövőre is tovább erősítik a márka folyamatos értékesítési növekedését. Ezen termékeinkkel új piaci területek és lehetőségek nyíltak meg előttünk, amelyek révén tovább bővíthetjük ügyfeleink körét” – hangsúlyozta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.

Az Európában forgalmazott Hyundai modellekhez hasonlóan, a két új modell is megkapta a márka ötéves Tripla 5 szolgáltatási csomagját. Ez az egyedülálló, teljes körű csomag ötéves kilométer-korlátozás nélküli garanciát, ötéves országúti segélyszolgálatot, valamint öt éven át igénybe vehető, évenkénti egyszeri átvizsgálást foglal magában.


  •  

Újabb cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER