Az új i30 kettős győzelme is bizonyítja a vállalat az iránti elkötelezettségét, hogy az európai fogyasztók igényeit kielégítő termékeket fejlesszen. A jármű külsejét a márka továbbfejlesztett folyékony szobrászat formanyelve határozza meg, ami eredeti, dinamikus megjelenéssel ruházza fel az autót, álló helyzetben is a mozgás érzetét keltve.
A Hyundai i-oniq a 2012. évi Genfi Autószalonon mutatkozott be. A HED-8 fantázianéven is ismert modell formaterve kecses, finom karaktervonalakat vegyít izmos felületekkel, aminek köszönhetően az autó külső, valamint belső kidolgozásában prémium és sportos értékek egyaránt tetten érhetők. A jármű jövőt idéző belső kialakítása egyaránt szolgálja a vezető, illetve az utasok kényelmét.
"A Német Formatervezési Tanács elismerése újabb bizonyítéka a Hyundai utóbbi években formatervezés terén elért eredményeinek. A folyékony szobrászat filozófia által ihletett formanyelv olyan érzelmi többlettel ruházza fel a még mindig zömében racionális jellemzőkkel bíró modelljeinket, amely még vonzóbbá és sikeresebbé teszi a márkát. Az új generációs i30 tanúsítja a leginkább, mennyire fontos számunkra, hogy regionális termékstratégiánk keretében járműveinket kifejezetten az európai vásárlók igényeit szem előtt tartva fejlesszük” – mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.
2011-ben a szintén Európában és Európának tervezett Hyundai i40 kombi diadalmaskodott a külső formaterv kategóriájában.
Az Autómárkák Versenyén független autóipari tervezőkből, újságírókból, szakértőkből és vállalatvezetőkből álló zsűri dönt a díjak odaítéléséről.
Hozzászólások