2012. január 25. szerda, 18:48

 

A Hyundai Holding Hungary Kft. Európában az elsők között vezeti be a magyar piacon alapvetően újszerű, előremutató ügyfélkapcsolati programját, a MyHyundai szolgáltatást, amely átgondolt, minden érintett számára valós, mindennapi előnyöket hordozó lehetőségekkel gazdagítja a tulajdonos és az autó közötti kapcsolatot.

A MyHyundai – azaz az Én Hyundai-om – program két fő elemből áll: a szolgáltatás egyik oszlopa az ajánlatokat, újdonságokat, híreket, érdekességeket tartalmazó, személyre szabott internetes felület, a másik pedig az autón elvégzett karbantartásokat, beavatkozásokat, és ezek kilométeróra-állásait nyilvántartó chipkártya. Utóbbit 2011. január 1-jétől az összes, új Hyundait választó ügyfél automatikusan, visszamenőlegesen megkapja, de minden, 2008-nál nem régebben vásárolt Hyundai modell (és annak tulajdonosa) is lehetőséget kap a rendszerben való regisztrációra.

A MyHyundai az adott ügyfél személyes igényeihez, illetve autója típusától, futásteljesítményétől és életkorától függő szükségleteihez igazított ajánlatokat, emlékeztetőket kínál, mindezt az ügyfél személyes MyHyundai weboldalán keresztül.

Mint minden forradalmi megoldás, a MyHyundai is hoz járulékos, eddig nem ismert előnyöket. Mindenekelőtt elektronikus szerviznaplóként szolgál, amelyben a márkaszervizek a karbantartással és az 5 éves garancia érvényességével kapcsolatos minden szükséges adatot rögzítenek. A gépkocsi chip-kártyán nyilvántartott bizonyos adatait – pl. kilométer-számláló állását – az ügyfél is frissítheti. Ez részben a szervizelés (és az azokra emlékeztető riasztások) időzítése, részben a testre szabott ajánlatok pontosítása miatt lényeges.

Nem csak az autóhoz, hanem az autózáshoz, utazáshoz kapcsolódóan is tud újat nyújtani a MyHyundai program: egy sorszolgáltatás (az ügyfelek érdeklődési körétől függően éttermektől lapkiadókig, szállodáktól utazási irodákig) igénybe vételére biztosít ugyanis kedvezményes, exkluzív lehetőségeket, illetve azokhoz kapcsolódó, személyes tájékoztatást a tagoknak.

A rendszer most épül ki egész Európában, így a tervek szerint rövid időn belül a kontinens bármelyik Hyundai szakműhelyében egyetlen mozdulattal, az ügyfélkártyát leolvasva előhívhatók lesznek az adatok. Ha tehát nyaralás vagy kiküldetés közben válik aktuálissá egy szervizlátogatás, az ugyanolyan rugalmasan és hatékonyan lesz intézhető, mint itthon.

A gépkocsi rendszeres karbantartásának egy ilyen, országhatárokon átnyúló rendszerben való nyilvántartása a gépkocsi eladásakor külön értéket képvisel. Nem szorul magyarázatra, hogy az elvégzett karbantartások és futásteljesítmény adatok elektronikus nyilvántartása bizalmat ébreszt a vevőben, ami vitathatatlanul a gépkocsi értékét növelő tényező.
Sok más ügyféltámogató programmal ellentétben a MyHyundai kártya átruházható. Így az autó eladásakor a járműhöz (és nem az eredeti tulajdonoshoz) kapcsolódó információk, valamint a testre szabható szolgáltatási csomag is átkerül az új tulajdonos kezébe, aki természetesen saját, személyes igényei szerint módosíthatja a kommunikációs preferenciákat.

A MyHyundai további, lényeges újdonsága, hogy nem csak a magán-, de a flottás ügyfeleket is képes kiszolgálni: a speciális cégautós konstrukciókhoz igazodva összeállított, különleges flottakártya szolgáltatásai és jogosultságai terén különbséget tesz üzemben tartó és felhasználó között, így rugalmasan és hatékonyan képes kielégíteni ennek a szegmensnek az egyedi igényeit.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER