2011. szeptember 13. kedd, 16:21

 

Két újdonságot mutat be büszkén a SEAT a Frankfurti Autókiállításon: az egyik a dinamikus, sportos IBL limuzin koncepció, amely egyértelműen jelzi a SEAT jövőbeni formai identitásának egyéni stílusát, míg a másik az Exeo megnyerő, hatékony új változata.

seat-frankfurt



Az IBL a spanyol márka egyedi és következetes formanyelvét egy kivételesen dinamikus és önbizalomtól duzzadó sportlimuzin képében testesíti meg. Ez a tanulmány a letisztult, minimalista külső formatervet - a minőséget és precizitást egyértelműen közvetítő - innovatív, prémium belső térrel  egyesíti.

A márka új prototípusának bemutatása után James Muir, a SEAT elnöke kiemelte, hogy „ez egy remek lehetőség, hogy tovább növeljük a jövőbeni formai fejlődésünk erejét és a márkánk filozófiájának mélységét”. Hozzátette, hogy „az IBL jelenti elkötelezettségünket és elhatározásunkat, hogy komoly és modern versenyzőként induljunk a középkategóriás limuzinok mezőnyében”.

Az IBL debütálásával teljessé vált a SEAT tanulmányautóinak sora, amelyek a márka folyamatosan fejlesztett formanyelvének génállományát meghatározzák. A kompakt IBE elektromotoros sportkupé fektette le ennek alapjait. Ezt az IBX követte, amely a SEAT-dizájn új DNS-kódját egy teljesen új járműkategóriában mutatta be – egy szabadidő-autó és sportkupé keresztezéseként.

„Ez az új formanyelv a jövő évtől sorozatgyártású típusokon is visszatükröződik majd, a kínálatunkat jelentősen kibővítő termékoffenzíva keretében” - folytatta Muir.

Új Exeo

Jelenleg Spanyolország egyik legnépszerűbb limuzinja az Exeo, amely az ősz múltával még több erősséggel dicsekedhet majd, mint például az áttervezett, még vonzóbb orrkialakítás, az új felszerelések a beltérben és a még hatékonyabb TDI motorok teljesen új nemzedéke. Ezek mind a racionális, mind az emocionális vásárlási döntések esetében az Exeo felé billentik majd a mérleg nyelvét.

Az Exeo újratervezett dizájnjának üzenete a méhsejt hűtőrácson és a fényszórók új elrendezésén a legegyértelműbb. A bi-xenon fényszórókkal szerelt változatok ezentúl LED-technológiát alkalmazó nappali világítást kapnak.

Az új TDI motorpaletta kilométerenként körülbelül hét grammal csökkenti a CO2-kibocsátást a teljesítmény bárminemű csökkenése nélkül. Az Exeo üzemanyag-fogyasztási értékei és a károsanyag-kibocsátása jövőre még tovább javul a Start/Stop rendszerrel felvértezett Ecomotive változat jóvoltából, amely a CO2-szintet 120 g/km alá csökkenti majd. A SEAT elnökének ígérete szerint „ez az Exeót kategóriájának egyik leghatékonyabb járművévé avatja és tovább növeli majd vonzerejét”.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER