A márka legfrissebb autója három különböző nemzetiségű: francia, norvég és angol zsűrit is meggyőzött. December 1-jén a híres angol Top Gear a „Az év autója 2011” címmel tüntette ki a modellt.
Ezt megelőzően november 22-én a francia szaksajtótól nyerte el a megtisztelő „Az év autója 2011” címet. November 30-án két norvég médium, a Dagbladet és a Vi Menn választotta a DS3-at „Az év autójává”. A három díj újabb elismerése a márka merészségének és kreativitásának.
A Citroen DS3, a Citroen C3-mal karöltve elsőként az internetes Auto Mag Info „Az év autója 2011” díját szerezte meg. A zsűrit 19 francia média 15 újságírója alkotta, az általánostól az autós szaklapokig (Le Progrès, Nice Matin, La Voix du Nord, turbo.fr, Auto Hebdo, caradisiac.com, la Marseillaise stb.).
Ezt követően a Citroen DS3 megnyerte a norvég Dagbladet napilap és a Vi Menn autós magazin „Az év autója 2011” pályázatát. Az olvasók jelentős többsége választotta a DS3-at a 30 jelölt modell közül.
December 1-jén pedig a Top Gear magazin hőn áhított „Az év autója” címével jutalmazták a Citroen DS3-at, emellett „Az év kisautója” is a DS3 lett. Számos konkurensét is maga mögé utasította a középtől a prémium kategóriáig, így a Jaguárt, a Bentleyt, a Hondát, a Peugeot-t, a Bugattit és a Paganit.
A Citroen DS3 mellett érvként a kreatív technológia szól. A bevezetése óta több mint 55000 megrendelés érkezett rá. Temperamentumos bemutatkozása hatásos beharangozója lett a folyamatosan bővülő DS modellcsaládnak, amely azok számára készült, akiknek határozott elvárásaik vannak az egyéni stílus, az érzékelt minőség, az intelligens tervezés és a kifinomultság terén. A Citroen DS3 stílusa nemcsak megnyerő, de exkluzív is, főként személyre szabhatóságának köszönhetően. Dinamikus viselkedésében remekül keveredik az erő és a vidámság, intelligens koncepciója bármilyen szituációban kényelmessé és sokoldalúvá teszi.
Hozzászólások