2012. február 16. csütörtök, 14:15

 

Az Európában gyártott Note többlet-felszerelést kap, amivel bizonyára sok európai vásárló tetszését nyeri el. Az Acenta modellbe a magasabb felszereltségi szintű változatokra jellemző tételek kerülnek be.

nissan-note

A külsőt illetően az eddigi 15 collos kerekeket felváltó új "gyémántmetszetű", két színárnyalatú, 16 collos könnyűfém keréktárcsa és az új, különleges „Haptic Blue" fényezés hívja fel magára a figyelmet. A belső térben az új Acenta+ szint alapfelszereltsége a klímaszabályzás, a sebességtartó automatika és az automatikus fényszóró-kapcsoló, emellett az újonnan alkalmazott kék varrású üléskárpit fokozza a prémium-érzést. Ezeken túlmenően külön rendelhető az „EASY csomag", amely az Intelligens Kulcsból és a behajtható külső visszapillantó tükörből áll.   



A 2012-es modellváltozat csúcsát az új I-WAY (volt Tekna) felszereltség képezi, amely az Acenta+ felszereltségén kívül a sötétített üvegeket, a hátsó parkolást segítő érzékelő rendszert és a népszerű Nissan Connect-et is tartalmazza. Ez utóbbi teljeskörű zeneszolgáltató rendszert jelent, amely digitális kapcsolatot teremt a beépített CD-s rádió és az IPod csatlakozó között, valamint műholdas navigációs berendezéssel és Bluetooth-os kapcsolati lehetőséggel rendelkezik. Ennél a változatnál az Intelligens Kulcs és a behajtható külső visszapillantó tükör már az alapfelszereltség része. 
Az új extrák ellenére, a vevők nagyon kedvező áron juthatnak hozzá a Note-hoz. Az Acenta+ modellváltozat listaára 3 849 000 Ft-tól indul, melyből most 350 000 Ft kedvezményt kínál az importőr.

A motorválaszték továbbra is az 1,4 és 1,6 l-es benzinmotorból, valamint az 1.5dCi dízelmotorból áll. A Pure Drive környezetvédelmi emblémát viselő 1.5dCi motoros változat CO2-kibocsátása csak 110 g/km, a vegyes ciklusban mért üzemanyag-fogyasztása pedig 4,2 l/100km.
Az első új Note-ok február közepén lesznek megtekinthetők a márkakereskedésekben. A rendelések felvétele már megkezdődött.  


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER