Címkék: BMW | Euro 6d-TEMP | Gran Turismo

2018. május 31. csütörtök, 16:58

 

A bajor prémiumgyártó az év hetedik hónapjától kezdve aktuális modellpalettájának összes benzinmotorját és plug-in hibrid hajtásláncát részecskeszűrővel szereli fel, augusztusban megérkezik az új BMW X3 második BMW M Performance modellje és a BMW X4 portfóliójának második hathengeres dízelmotorja, miközben a nyolcfokozatú Steptronic automataváltó újabb modellek alapfelszereltségét színesíti. 

2018 nyarán a BMW még tovább javítja belsőégésű erőforrással felszerelt modelljei károsanyag-kibocsátási értékét. Az Euro 6d-TEMP emissziós szabvány előírásainak maradéktalan teljesítése érdekében a bajor prémiummárka az év hetedik hónapjától kezdve Németországban elérhető portfóliója összes benzinmotorját és plug-in hibrid hajtásláncát részecskeszűrővel szereli fel, már az alapfelszereltség részeként.

2018 márciusa óta a BMW dízelmotorjainak üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékét a bajor prémiumgyártó saját fejlesztésű BMW BluePerformance technológiája javítja, amely már az alapfelszereltség részeként magába foglalja az AdBlue adalékanyag-befecskendezéssel dolgozó SCR rendszert (Selective Catalytic Reduction – Szelektív Katalitikus Redukció), ezzel garantálva a kipufogógázban található nitrogénoxid-mennyiség lehető leghatékonyabb, többlépcsős mérséklését. A károsanyag-kibocsátási mutatók kivételesen hatékony csökkentésével a BMW dízelmotorjai is maradéktalanul teljesítik a legszigorúbb emissziós szabvány, az Euro 6d-TEMP előírásait, mialatt a közeljövőben a Münchenben székelő vállalatcsoport újabb harminckilenc, az Euro 6d-TEMP emissziós szabványnak megfelelő dízelmotorral szerelt modellt vezet be a piacon.

2018 augusztusától a BMW X3 és a BMW X4 portfóliója újabb modellel gazdagodik, a nyolcfokozatú Steptronic automataváltó pedig a júliusi gyártástól kezdődően a BMW 1-es sorozat, a BMW 3-as sorozat, a BMW 4-es sorozat és a BMW 5-ös sorozat újabb modellváltozatainak alapfelszereltségét színesíti.

A BMW 530e iPerformance limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,9-2,1 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,1-14,1 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 44-49 gramm / km) opcionális extrafelszereltségi arzenálja 2018 júliusában a BMW Wireless Charging névre keresztelt, vezeték nélküli járműtöltést kínáló innovációval bővül, miközben, a vadonatúj BMW i8 Roadster modellhez (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,5 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 46 gramm / km) egy innovatív légterelő csomag is elérhetővé válik.

BMW X3 és BMW X4: új modellváltozatok soros hathengeres motorokkal

A BMW X3 M40d (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,4-6,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 169-172 gramm / km)* premierjével héttagúra bővül a prémium középkategória Sports Activity Vehicle modelljének motorpalettája. Az újdonság a típus második BMW M Performance modelljeként érkezik meg az utakra. A BMW X3 M40d motorházteteje alatt dolgozó soros hathengeres dízelmotor a többlépcsős turbófeltöltésnek és a Common Rail közvetlen üzemanyag-befecskendezésnek köszönhetően 240 kW / 326 lóerő maximális teljesítményre és már percenkénti 1 750 főtengely-fordulattól 680 Nm csúcs forgatónyomaték leadására képes, amelyekkel a modell 4,9 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre.

2018 augusztusában a Sports Activity Coupé modellek palettáján is bemutatkozik egy új sorhatos dízelmotor. A BMW X4 xDrive30d modell (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 5,8-6,0 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 153-158 gramm / km)* orrába szerelt erőforrás 195 kW / 265 lóerő maximális teljesítményt és 620 Nm csúcs forgatónyomatékot küld a négy kerékre, amelyek így 5,8 másodperc alatt katapultálják a terepkupét álló helyzetből 100 km/órás tempóra. A BMW X3 és a BMW X4 portfóliójának két újdonsága már az alapfelszereltség részeként nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltóval gurul le a gyártósorról.

A nyolcfokozatú Steptronic automataváltó újabb modellek alapfelszereltségét színesíti

Gyorsabb váltás, finomabb kapcsolási komfort és kiváló belső hatékonyság jellemzi a BMW nyolcfokozatú Steptronic automataváltóját, amelyet 2018 júliusától újabb modellek örökölnek meg, már az alapfelszereltség részeként. A prémium kompakt szegmensben a háromajtós és az ötajtós BMW 120i modell (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 5,9-6,1 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 134-139 gramm / km) alapfelszereltsége is az iránymutató innovációval bővül, miközben a háromajtós BMW M140i és az ötajtós BMW M140i modell (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,4 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 168-169 gramm / km) alapfelszereltsége a még dinamikusabb sebességváltást kínáló, nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltóval gazdagodik.

2018 júliusától a nyolcfokozatú Steptronic automataváltó a BMW 3-as sorozat további nyolc modelljének alapfelszereltségét színesíti. Ilyen a BMW 320i Gran Turismo (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,2-6,3 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 141-143 gramm / km), a BMW 320i xDrive limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,4-6,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 146-148 gramm / km), a BMW 320i xDrive Touring (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,6-6,7 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 151-154 gramm / km), a BMW 320i xDrive Gran Turismo (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,7-6,8 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 152-156 gramm / km), a BMW 330i limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,0-6,1 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 137-140 gramm / km), a BMW 330i Touring (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,3 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 145 gramm / km), a BMW 340i limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,4 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 168 gramm / km) és a BMW 340i xDrive limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,7 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 174 gramm / km).

A BMW 4-es sorozat portfólióján hat modellváltozat örökli meg az alapfelszereltség részeként a nyolcfokozatú Steptronic automataváltót: a BMW 420i Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,2-6,4 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 143-146 gramm / km), a BMW 420i xDrive Gran Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,5-6,6 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 148-151 gramm / km), a BMW 430i Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,3-6,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 144-148 gramm / km), a BMW 430i Gran Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,0-6,1 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 137-140 gramm / km), a BMW 440i Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 170 gramm / km) és a BMW 440i xDrive Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,7 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 174 gramm / km).

A nyolcfokozatú Steptronic automataváltó alapfelszereltségként kínált innovációja a BMW 520d limuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 4,5-4,6 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 117-121 gramm / km) és a BMW 520d Touring (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 4,7-4,9 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 123-128 gramm / km) modellpárosban teljesedik ki.

Vadonatúj karosszériafényezési opciók és utastéri kialakítások a BMW 5-ös sorozathoz és a BMW 6-os Gran Turismo modellhez

2018 nyarán a BMW 5-ös limuzin és a BMW 5-ös Touring karosszériafényezési árnyalatai a selymesen matt ragyogást kölcsönző Frozen Dark Silver metálfényezéssel gazdagodnak. Az újdonság a nagyteljesítményű BMW M5 sportlimuzinhoz (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 241 gramm / km) is megrendelhető lesz, az utóbbihoz ugyancsak újonnan bemutatkozó Frozen Marina Bay Blue metálfényezési opció mellett.

Sőt mi több, az opcionális extrafelszereltség részeként idén nyártól számos utastéri kapcsoló és vezérlőgomb galvanizált változata emelheti még tovább a BMW 5-ös limuzin, a BMW 5-ös Touring és a BMW 6-os Gran Turismo utasterének előkelő hangulatát. A luxus minőségű felületkezelési opció a multifunkciós kormány gombjaira, a motorindító és –leállító Start/Stop gombra, a zenerendszer hangerőszabályzó gombjára, a légkondicionáló berendezés vezérlőegységének kapcsolóira, illetve az első ajtókárpitokba épített kapcsolópanel gombjaira is kiterjed.

BMW 7-es sorozat: egyedülálló BMW Individual hangulat számos új karosszériafényezési árnyalattal

A páratlanul elegáns kivitelezésről, a lehető legmagasabb minőségi szabványokról, a tökéletes anyagválasztásról és a gondos részletességgel kidolgozott színsémák összeállításáról ismert BMW Individual részleg megoldásai exkluzív utastéri hangulatot árasztanak a BMW 7-es sorozatban, 2018 júliusától pedig a luxuslimuzinban a BMW Individual finomszemcsés Merino bőrkárpitozás, a BMW Individual utastéri betétek, a BMW Individual bőrkormány és a BMW Individual tetőkárpit opciója számos új karosszériafényezési árnyalatban ölthet testet. Idén nyártól a paletta az Alpine White akril, a Sapphire Black metál, a Kashmir Silver metál, a Glacier Silver metál, az Imperial Blue Brilliant Effect metál, a Sophisto Grey Brilliant Effect metál, a Mineral White metál, a Jatoba metál, a Magellan Grey metál, az Arctic Grey Brilliant Effect metál és az Atlas Cedar metál karosszériafényezési opciókat egyesíti.

Innovatív légterelő csomag a BMW i8 Roadster modellhez

A vadonatúj BMW i8 Roadster (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,5 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 46 gramm / km) plug-in hibrid hajtáslánca a sportosan dinamikus vezetési élmény és a kimagasló hatékonyság végtelenül progresszív, nyitott tetős egységét váltja valóra. A modell kivételes menettulajdonságait idén nyártól egy innovatív légterelő csomag fokozza még tovább, egy kétrészes első koptatóval és egy exkluzív légterelő szárnnyal.

Járműtöltési innováció, amely a tankolásnál is egyszerűbb: a BMW Wireless Charging

A vezeték nélküli járműtöltést kínáló BMW Wireless Charging a plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt modellek nagyfeszültségű akkumulátorának lehető legkényelmesebb töltési módját váltja valóra, amellyel a BMW egyúttal a világ első olyan autógyártó vállalatává lépett elő, amely vezeték nélküli járműtöltési megoldást kínál ügyfeleinek. 2018-tól a BMW Wireless Charging az opcionális extrafelszereltség részeként érhető el a BMW 530e iPerformance modellhez. A technológia egy induktív töltőpadból (GroundPad) és egy vételi egységből (CarPad) áll. A töltőpadot egy sík területen, például a garázs padlóján kell lefektetni úgy, hogy a BMW modelljével fölé gurulva az pont az autó alvázához erősített vételi egység alatt helyezkedjen el. Aktiválásakor a töltőpad és a vételi egység között vezeték nélküli elektromágneses mező jön létre, ehhez pedig nem kell mást tenni, csak a töltőpad fölé gurulni a vételi egységgel felszerelt modellel. A járműtöltés ezáltal még a tankolásnál is egyszerűbbé válik.

A BMW új modelljei 2018 nyarától*

Az új modellek 2018 augusztusától, a júliusi gyártástól kezdődően érhetők el.

*Az üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási adatok előzetes értékek, amelyeket a legmodernebb autók menetteljesítményét vizsgáló EU-ciklus tesztkörének mérései szerint számoltak ki. Az adatok a gumiabroncs-típusoktól is függnek.

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER