Címkék: Bachmann | BMW i8 Roadster | sportautó

2018. május 26. szombat, 17:18

 

A First Edition névre keresztelt, kétszáz darabos limitált kiadás első, exkluzívan sorszámozott példányait a Nemzetközi BMW i8 Klub tagjai vehették át. 

 

A jövőbe mutató roadsterek legelső példányainak utastérben egy elegánsan elhelyezett plakett igazolja, hogy az elsőként átadott tizennyolc darab BMW i8 Roadster modell (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,0 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 46 gramm / km) sorban egymás után gurult le a BMW Group lipcsei üzemének gyártósoráról, elsőként kínálva fel a bajor prémiumgyártó kiválasztott ügyfeleinek a nyitott tetős vezetés zéró emissziójú élményét. A BMW Weltben megrendezett tegnapi autóátadó ünnepségen Peter van Binsbergen, a BMW Németország értékesítési- és marketingigazgatója adta át a lélegzetelállító plug-in hibrid roadsterek első, exkluzívan sorszámozott példányainak kulcsait a Nemzetközi BMW i8 Klub tagjainak. A frissen átadott modellek első útja konvojban vezetett az olaszországi Comói-tó partjára, ahol a május 26-i hétvégén megrendezendő Concorso d’Eleganza Villa d’Este két napján a Villa Erba luxusszálloda parkjában pompáznak majd.

A BMW i8 Roadster First Edition, amelyre a bajor prémiummárka ügyfelei csupán nagyon rövid ideig adhatták le előrendeléseiket, az innovatív sportautó mindössze kétszáz darabban elkészülő limitált szériáját jelöli. Az exkluzív modellek középkonzoljának vezető felőli oldalán egy gravírozott fémplakett igazolja az elsőként debütáló négykerekűek hamisítatlan értékét, a „First Edition” felirat alatt pedig a kétszáz darabos széria pontos sorszáma olvasható. A BMW i8 Roadster First Edition első tizennyolc példányát – mintegy különleges meglepetésként – a Nemzetközi BMW i8 Klub tagjai vehették át, a tizennyolc modell utastéri plakettjeire pedig a kétszázig skálázott sorszámozás alá, exkluzív módon az első tizennyolc darab négykerekű egyedi sorszáma is felkerült. Az első modellek különlegességét olyan rendhagyó utastéri opciók nyomatékosítják, mint például a kerámiából készült vezérlőgombok és kapcsolók, a Harman Kardon zenerendszer, a BMW i8 emblémájának lábtéri és ajtók alatti kivetítése, valamint a szénszálból készült utastéri betétek.

A május 24-i autóátadó ünnepség több szempontból is kihagyhatatlan alkalomnak bizonyult, hiszen a BMW i8 Roadster még a vállalatcsoport munkatársainak szívverését is felgyorsítja. A Nemzetközi BMW i8 Klub Németországból, Svájcból, Szingapúrból és Belgiumból érkezett tagjai kifejezetten az első BMW i8 Roadster modellek átvételére érkeztek Münchenbe, az ünnepségen pedig Christian Ach, a BMW Németország üzletpolitikai részlegének értékesítési vezetője, Dr. Robert Irlinger, a BMW i termékpaletta menedzsere, Rainer Rump projektmenedzser és Robert Forrest, a BMW i8 Roadster formatervezője is csatlakozott Peter van Binsbergen-hez. A kiválasztott klubtagok a kezdetek óta erősítik a nemzetközi közösséget és egy másodpercig sem hezitáltak, amikor megérkeztek a BMW i8 Roadster modellről szóló első hírek. A zéró emissziójú vezetés megszállottjai az autóátadás mellett Rainer Rump projektmenedzser átfogó termékismertetőjét is meghallgatták és megtekintették a BMW Múzeum időszakos, „BMW i. A jövő mobilitása” névre keresztelt kiállítását.

„Hónapok óta számoljuk vissza a napokat – egészen pontosan attól a naptól kezdve, hogy megláttuk az első hivatalos képeket erről a gyönyörű autóról. A lehetőség, hogy egy roadsterben éljük át a BMW i8 Coupé lebilincselő vezetési élményét, mindünk számára maga a valóra vált álom” – mondta Claus-Dieter Bachmann, a Nemzetközi BMW i8 Klub elnöke. „Engem és a klubtársaimat is mélyen megérintett az a melegszívű, baráti fogadtatás, amelyet a BMW Weltben kaptunk. Míg élünk, nem felejtjük el” – tette hozzá.

„A BMW i8 Roadster számos olyan tényezőt egyesít, amelyben a BMW egyedülállónak számít: a lenyűgöző formát, a jövőbe mutató technológiát, a hosszú távú fenntarthatóságot, a részletekben megbúvó érzelmi kötődést, és természetesen a vezetés színtiszta élményét. Ezt a sportautót a Nemzetközi BMW i8 Klub tagjaihoz hasonló ügyfeleinknek készítettük el: azoknak, akik megszállottan rajonganak az autókért és a vezetés élményéért, miközben szembe mernek szállni a konvenciókkal és bátran kipróbálnak új dolgokat. Éppen ezért hatalmas örömmel tölt el, hogy az első tizennyolc darab BMW i8 Roadster modellt a Nemzetközi BMW i8 Klub tagjainak adhatom át” – fogalmazott Peter van Binsbergen.

A legtöbb autóklubbal ellentétben – amelyek egy-egy modell életciklusának leköszönésével jönnek létre – a Nemzetközi BMW i8 Klub a BMW i8 Coupé piaci premierjével egy időben, 2014-ben alakult. Mindez kellően alátámasztja a klubtagok a progresszív plug-in hibrid sportautó iránt mutatott rajongását, amely az egyedülálló LifeDrive járműstruktúra és a szemet gyönyörködtető BMW i dizájnnyelvezet összefonódásában gyökerezik. A piaci debütálása óta eltelt négy évben a BMW i8 a világ legkeresettebb plug-in hibrid sportautójává érett, amelynek forradalmi megjelenése és iránymutató járműkoncepciója világszerte számtalan díjat, elismerést és kitüntetést bezsebelt. Az új BMW i8 Roadster a nyitott tetős vezetés élményét a csúcsteljesítmény és a zéró emissziójú mobilitás párosával egyesíti.

A BMW Group nem csupán Németországban, de egész Európában a tisztán elektromos meghajtásra és plug-in hibrid hajtásláncra épülő személyes mobilitás egyik meghatározó úttörője. „Strategy NUMBER ONE > NEXT” vállalati stratégiája égisze alatt a Münchenben székelő vállalatcsoport szisztematikusan bővíti tovább hálózatról tölthető modellpalettáját. Kilenc gépkocsiból álló portfóliójával a BMW Group e téren a legszélesebb modellkínálatot tárja németországi ügyfelei elé. A vállalatcsoport célja, hogy hálózatról tölthető modellpalettáját 2025-re huszonöt tagúra bővítse fel, amelyek közül tizenkettő tisztán elektromos meghajtást kínál majd.

Az üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási, illetve energiafogyasztási és hatótávolságra vonatkozó értékeket a legmodernebb autók menetteljesítményét vizsgáló EU-ciklus (NEDC – New European Driving Cycle) tesztkörének mérései szerint, valamint a valós körülmények közötti legdinamikusabb járműhasználat eredményeit vizsgáló, globális szabvány szerint működő tesztciklus (WLTP – Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) mérései szerint számolták ki. Az adatok a gumiabroncs-típusoktól is függnek.

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER