A tavaly piacra bocsátott második generációs AYGO rendkívül népszerűnek bizonyult az A-szegmens vásárlóinak körében; a modell a mai napig csaknem 95.000 példányban talált gazdára Európában.
Új x-clusiv különkiadás
Az új AYGO formai és műszaki megoldásait kifejezetten az örömteli használatot figyelembe véve fejlesztették ki, az ikonikus, X alakú orrkialakítástól a testre szabási lehetőségek széles választékáig. Az AYGO három felszereltségi szintből (x, x-play és x-wave), valamint három különkiadásból (x-cite, x-clusiv és x-pure) álló modellkínálata éves rendszerességgel megújul.
Noha az AYGO három különkiadása a modell három merőben eltérő személyiségét tükrözi, azok a vásárlók, akik szeretnék személyes ízlésüket érvényre juttatni, két külső és két belső optikai csomag megvásárlása révén teljes mértékben testre szabhatják az AYGO-t. Az AYGO modellcsalád újdonsága az x-clusiv különleges kiadás, amely még kifinomultabb stílussal gazdagítja a kínálatot.
A fekete vászontetővel felszerelt x-clusiv kiadás új Elektromos szürke külső kidolgozását az elülső 'X' idomnál, az első kerékívnél, valamint a hátsó lökhárítónál alkalmazott Ezüst Sparkle díszítő betétekkel kombinálták.
A modell 15 colos, ötküllős könnyűfém keréktárcsái esztergált felületűek, Ezüst Sparkle színű kerékagy-borítást és zongoralakk kerékagy-gyűrűt kaptak. Az autó sziluettjét még inkább kiemeli a krómozott övvonal és a sötétített ablaküveg (mindkettő opcióként rendelhető.)
Az utastérben a külső formai tematikát követve Elektromos szürke kidolgozásúak a légbeömlő nyílások keretei, a középkonzol és a sebességváltó kerete. Ezüst Sparkle színben pompázik a műszerfali betét, valamint a padlószőnyeg dekorelemei, míg a belső ajtókilincsek krómozottak.
Az AYGO az újonnan kifejlesztett ‘Toyota Safety Sense’ rendszerrel is felszerelhető, amely aktív biztonsági technológiákat tömörítve a legkülönfélébb forgalmi helyzetekben képes megelőzni az ütközést, vagy enyhíteni azok következményeit.
A mintegy 10 km/órától 80 km/óráig üzemképes, ütközés előtti biztonsági rendszer (PCS) észleli az AYGO előtt haladó járműveket, és a menetsebesség mintegy 30 km/órás csökkentésével mérsékli a ráfutásos ütközés kockázatát, vagy akár képes teljesen megállítani az autót.
A sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (LDA) a sávfelfestéseket figyeli, és segít elkerülni a forgalmi sáv véletlen elhagyásából adódó baleseteket, frontális ütközéseket.
Az AYGO háromhengeres, egyliteres VVT-i benzinmotorja teljesíti az Euro 6 károsanyag-kibocsátási norma előírásait. Az erőforrás kategóriaelső üzemanyag-fogyasztást (3,8 l/100km) és CO
2-kibocsátást (88 g/km) kínál; ahhoz kézi kapcsolású vagy ‘x-shift’ automatizált kézi sebességváltó egyaránt társítható.
Az új AYGO x-clusiv 2016 februárjától rendelhető az európai piacokon.
AYGO x-play tanulmány
Lenyűgöző megjelenésével és a tulajdonos ízléséhez igazodó, ötletes testre szabási lehetőségeivel az AYGO az A-szegmens említésre méltó képviselője. Az autó több mint tíz eleme könnyedén és gyorsan eltérő színű vagy kidolgozású idomra cserélhető, akár több évnyi használatot követően is.
Az AYGO x-play tanulmány jól demonstrálja, hogy a karosszériaszín és a betétek kontrasztja hogyan teremthet lenyűgöző megjelenésű, egyedi személyiségű autót.
Az új Cián Splash külső megjelenéséhez Fehér Flash betétek díszítik az X alakú orrkialakítást, valamint a hátsó lökhárítót; az első kerékívet, a külső visszapillantó tükröket, az A-oszlopot és a tetőt, így teremtve kéttónusú megjelenést. A 15 colos, tízküllős könnyűfém keréktárcsák fehér kivitelűek; a kerékagyat Cián Splash fényezésű betét díszíti.
Az utastérben ugyanez a tematika érvényesül: a középkonzol betétei, a sebességváltó kerete és a légbeömlő rostélyok Fehér Flash kivitelűek. A műszerfal Cián Splash fényezést kapott, a sebességváltó gombja krómozottak.
Hozzászólások