Növekedési stratégiája részeként a Skoda történetének legnagyobb modell-offenzíváját indította el, amelynek során átlagosan hathavonta jelentkezik egy-egy új modellel.”-mondta Winfried Vahland a Skoda Auto igazgatótanácsának elnöke a márka sajtókonferenciáján, Pekingben.
"Következő modellünk, a Rapid, már a kapuban áll. Növekedésünkben ez a típus központi szerepet játszik, és a nemzetközi piacon erős hátszéllel fog támogatni minket”. mondta Winfried Vahland.
A Skoda Rapid családcentrikus autó, amely kategóriáját tekintve, a Fabia és az Octavia között foglal helyet. Az autó formatervét és koncepcióját a Mission L tanulmányautó vetítette előre a 2011-es Frankfurti Autószalonon, az újdonság még az év vége előtt bemutatkozik Európában.
A Kínában a közeljövőben megjelenő kompakt szedán a Skoda gének és a speciális kínai igények ideális ötvözete. „A Mission L China egy igazi Skoda. Tökéletesen megtestesíti a márka értékeit: friss dizájn, funkcionalitás, tágasság, leleményesség, kiváló ár-érték arány.”-tette hozzá Vahland. „Ez az autó egy világos állásfoglalás: egyszerre precíz és érzelmes. Sok helyet kínál a vezető, az utasok és a poggyász számára is.”
Hozzászólások