A Ford december 5-én leplezi le az új Mustangot. A modell a világ több városában, köztük Barcelonában is bemutatkozik, ahol a Ford egy különleges Go Further elnevezésű rendezvényt szervez, melyen a közönség elé tárja új európai modelljeit és technológiáit.
Az eseményig még 15 nap van hátra, s erre az időszakra a Ford Facebook és az Instagram kampányt indított, hogy bemutassa, milyen népszerű volt a Mustang elmúlt 50 évben.
“Új-Zélandtól Izlandig, Sanghajtól Berlinig a Mustang mindenütt többet jelentett egy egyszerű járműnél.” – fogalmaz Jim Farley, a Ford és a Lincoln globális marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Aki ült már Mustangban, azt biztosan megérintette az a derűlátó és független szellemiség, ami mindannyiunkat jellemez.”
Addig is, míg megnyílik a Mustang történetének új fejezete, a Ford mindenkit meghív, hogy ossza meg fotókkal illusztrált történeteit a MustangInspires hashtag révén az Instagramon, a Facebookon és más közösségi oldalakon. A feltöltött fotók és videók a http://www.mustanginspires.com honlapon láthatók.
Az új Mustang iránti várakozást azzal is fokozza a Ford, hogy az Instagramon közzéteszi az új modell első fotóját. A rajongók által feltöltött fotók adnak majd ihletet a világ 15 legjobb Instagram videokészítője számára egy online rövidfilm-sorozat megalkotására. A Ford az új Mustang világpremieréig tartó visszaszámlálás minden napján megosztja az eredeti MustangInspires filmsorozat egy-egy videóját.
A Ford 1964 áprilisában megrendezte minden idők első közös nemzetközi termékbemutatóját, egyszerre leplezve le a Mustangot a sajtó képviselői előtt New Yorkban és 11 európai fővárosban.
Hozzászólások