Címkék: Volvo

2019. február 26. kedd, 20:17

 

A Volvo Cars fontos lépést tett villamosítási törekvéseinek megvalósítása felé, amikor bemutatta továbbfejlesztett, illetve újonnan kifejlesztett, részben villamosított hajtáslánc-opcióit, amelyek a jövőben teljes modellpalettáján elérhetők lesznek.

 

 

  A vállalat továbbfejlesztette jelenleg is elérhető T8 és az itthon 2020-tól elérhető T6 Twin Engine plug-in hibrid hajtásláncait, és ezzel párhuzamosan megerősítette, hogy az év végéig minden modellcsaládjában elérhető lesz a plug-in technológia.
 
Ezen túlmenően a Volvo Cars a következő hónapok során „mild hibrid” hajtásláncokat vezet be, először az XC90 és XC60 szabadidőjárművek dízelmotoros kiadásain.

 


 
Ezek a mild hibrid hajtásláncok elsőként kínálják az ügyfeleknek a Volvo fejlett, mozgási energiát visszanyerő fékrendszerét, amely a meglévő belső égésű motorokkal társítva új, integrált, részben villamosított hajtásláncot testesít meg a Volvo frissen bevezetett 'B' motorjelzése alatt.  
 
A fékenergia-visszanyerést alkalmazó új, részben villamosított hajtáslánc akár 14 százalékkal képes csökkenteni az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást valós felhasználási körülmények között.
 
Az új by-wire (elektronikus) fékrendszer az energia-visszanyerő rendszerrel együttműködve visszanyeri a fékezés során felszabaduló mozgási energiát, és ezzel csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és károsanyag-kibocsátást.
 
A vállalat stratégiájával összhangban, valamint a rendkívüli piaci kereslethez igazodva a Volvo Cars úgy módosította gyártókapacitását, hogy a Twin Engine plug-in hibrid járművek mostantól a teljes termelés akár 25 százalékát tehetik ki. Ezen túlmenően a várakozások szerint az új 'B' jelzésű hajtásláncok fokozatosan alapértelmezetté válhatnak, közelebb juttatva a Volvót azon célkitűzésének megvalósításához, hogy a következő évtized derekára minden autója részben vagy teljesen elektromos hajtású legyen.
 
A Volvo nagyobb, SPA padlólemezén alapuló modellek új és frissített hajtásláncokat kapnak.
 
A továbbfejlesztett T8 Twin Engine plug-in hibrid akár 390 lóerős teljesítményt, új akkumulátort, valamint elektronikus (by-wire) fékrendszeren alapuló, fejlett töltési rendszert kap. A T8 hajtáslánc hatótávolsága 14 százalékkal nőtt; a hajtáslánc a 90-es és 60-as szériák összes modelljéhez elérhetők.
 
A kisebb kapacitású T6 Twin Engine plug-in hibrid hajtáslánc is megújul az idén, és megkapja az új akkumulátort és a by-wire féktechnológiát. Ez a módosítás is mintegy 15 százalékkal nagyobb hatótávolságot eredményez; a hajtáslánc a V60 kombi és S60 szedán modellekhez lesz majd elérhető.
 
Az XC90 megkapja a B5 jelzésű mild hibrid benzin - vagy dízelmotort, illetve a B6 jelzésű mild hibrid benzines hajtásláncot. (A benzines változatok majd ősszel jelennek meg a kínálatban.)
 
Az XC60 ügyfelei a B5 mild hibrid benzin- vagy dízelmotor, a B4 mild hibrid dízelmotor, valamint a B6 mild hibrid benzinmotor között választhatnak. A B5 benzines hajtáslánc első- és összkerékhajtással egyaránt elérhető. (A benzines változatok majd ősszel jelennek meg a kínálatban.)
 
2019. őszétől a vállalat kisebb CMA padlólemezére épülő XC40 szabadidőjármű kínálata is villamosított opcióval: a T5 Twin Engine benzin-elektromos plug-in hibrid hajtáslánccal bővül. A későbbiekben egy további plug-in hibrid opció, a T4 Twin Engine is megjelenik a kínálatban.

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER