Címkék: divatbemutató | Király Viktor | Marie Claire Fashion Days | Toyota | Toyota C-HR | Várkert Bazár

2016. november 11. péntek, 18:09

 

A NUBU exkluzív divatbemutatója és Király Viktor koncertje által színesített program keretében, a Marie Claire Fashion Days előestéjén, a Várkert Bazárban megrendezett Toyota C-HR Fashion Night-on mutatta be vadonatúj, kategóriateremtő modelljét a jelenlévő közel ötszáz vendégnek, közöttük fontos üzleti partnereknek, a média képviselőinek és a hazai közélet ismert szereplőinek a Toyota. Az esti igazi meglepetése ugyanakkor az volt, hogy a Toyota felajánlott egy vadonatúj C-HR-t, és a modell márkanagyköveti szerepét Király Viktornak, aki korábban elsőként próbálhatta ki az autót hazánkban.

 

Toyota C-HR Fashion Night
Képgaléria
Toyota C-HR Fashion Night
A képre kattintva galéria nyílik több képpel!

A Toyota rendkívüli várakozások övezte, kategóriateremtő vadonatúj modellje, az elképesztően látványos, futurisztikus dizájnt a legfejlettebb, környezetbarát hybrid meghajtással és forradalmi vezetéstámogató és aktív biztonsági rendszerekkel ötvöző C-HR a modell különlegességéhez méltó külsőségek között, a Marie Claire Fashion Days előestéjén, a Várkert Bazárban megrendezett Toyota C-HR Fashion Night keretében mutatkozott be a hazai közönségnek.




Az eseményen, ahol a műsorvezetői teendőket Sebestyén Balázs látta el, a közel ötszáz vendéget, akik között számos hazai híresség, többek között, Dobó Kata, Horváth Éva, vagy épp Zsidró Tamás is megjelent, a NUBU exkluzív divatbemutatója és Király Viktor fantasztikus hangulatú koncertje is szórakoztatta.
Az est igazi fénypontja ugyanakkor az volt, amikor a modellt hazánkban korábban elsőként kipróbáló Király Viktor, az est sztárfellépője részére a Toyota felajánlott egy vadonatúj C-HR-t, és a modell márkanagyköveti szerepét. Hazánk egyik legnépszerűbb, nemzetközi szinten is egyre ismertebb és elismertebb énekesének arcán egyértelműen látszott az őszinte meglepetés.



„Hihetetlen, még most sem térek magamhoz. Nagyon örültem, amikor korábban, mint később megtudtam, Magyarországon elsőként, kipróbálhattam a Toyota C-HR-t. Az autó már első pillantásra nagyon tetszett, ráadásul életemben először vezettem hybrid autót, ami azonnal meggyőzött, különösen mert már korábban is foglalkoztatott a környezetbarát autóra váltás gondolata. Dinamikus, jól néz ki kívül-belül, zseniális benne a JBL audiorendszer ami nekem zenészként különösen fontos, ráadásul hybrid, mondtam is, hogy ez bizony kéne, azt azonban álmomban sem gondoltam volna, hogy a Toyota felajánl nekem egy ilyen autót. Nagyon boldog vagyok!” – fogalmaz Király Viktor.



„A világ vezető autógyártója, a Toyota híres autóinak megbízhatóságáról, folyamatos innovációjáról, és az olyan forradalmi, környezetbarát technológiai újításokról, mint például a hybrid vagy a plug-in hybrid technológia. Korábban ugyanakkor nem gyakran emlegettek bennünket egy lapon a divat és a trendteremtő design világával. Ezt a prekoncepciót szeretnénk végleg megváltoztatni a Toyota C-HR Fashion Night keretében bemutatott vadonatúj, kategóriateremtő, az ügyfeleink részéről is rendkívüli várakozások övezte C-HR-rel, amely új időszámítást nyit a Toyota számára. Ez a bemutató így egy rendkívül izgalmas és inspiráló utazás első lépése, amelyen reményeink szerint nagy segítségünkre lesz a Király Viktorral, hazánk egyik legnépszerűbb zenei előadóművészével folytatott együttműködés.” – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe magyarországi divíziójának igazgatója.



„Már az eddigi visszajelzések, és a kategóriateremtő modellt övező nem mindennapi várakozás alapján is nyilvánvaló, hogy a vadonatúj C-HR új ügyfelek széles körét szólítja meg a Toyota számára.  Az idehaza és egyre inkább nemzetközi szinten is rendkívül népszerű és elismert Király Viktor közvetlensége, nyitottsága, trendszettersége, energikus lendülete, karizmája, hihetetlenül pozitív személyisége tökéletesen passzol a Toyota C-HR által képviselt értékekkel, ezért nagyon örülünk, hogy elfogadta márkanagyköveti felkérésünket, és ő lehet az első Toyota C-HR tulajdonos Magyarországon. Reményeink szerint a Viktorral folytatott együttműködésünk révén még több új ügyfelet sikerült közelebb hoznunk a C-HR és a Toyota világához.” – teszi hozzá Varga Zsombor, a Toyota és Lexus márkák hazai kommunikációjáért felelős vezetője.







 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER