Címkék: divatbemutató | Marie Claire | Toyota | Toyota C-HR | Várkert Bazár

2016. november 09. szerda, 12:49

 

Az e hétvégén, november 11-13. között megrendezésre kerülő Marie Claire Fashion Days előestéjén, csütörtökön 19:30-tól látványos divatbemutató és fogadás keretében, a Várkert Bazárban mutatja be vadonatúj, kategóriateremtő modelljét, a C-HR-t hazánkban az esemény főtámogatója, a Toyota.

 

A Toyota rendkívüli várakozások övezte, kategóriateremtő vadonatúj modellje, az elképesztően látványos, futurisztikus dizájnt a legfejlettebb, környezetbarát hybrid meghajtással és forradalmi vezetéstámogató és aktív biztonsági rendszerekkel ötvöző C-HR a modell különlegességéhez méltó külsőségek között, a Marie Claire Fashion Days előestéjén, a Várkert Bazárban megrendezett Toyota C-HR Fashion Night keretében mutatkozik be a hazai közönségnek.




A csütörtök este, 19:30-tól kezdődő esemény kapcsán, amelyen a NUBU exkluzív divatbemutatója mellett Király Viktor is fellép, számos hazai híresség is jelezte részvételét, ami jól mutatja, milyen széles kört szólít meg a világ vezető autógyártójának új modellje. Egyedülálló érdekesség, hogy a Toyota kiemelt partnerei és flottaügyfelei, illetve a hazai divat-, zenei- és színházi világ ismert szereplői mellett korlátozott számban ugyan, de lehetővé tette azt is, hogy a C-HR és a divat és csillogás iránt érdeklődők is részt vegyenek az eseményen, így a Toyota C-HR Fashion Nightra jegyek is vásárolhatóak.




„A világ legnagyobb és leginnovatívabb autógyártója, a Toyota jól ismert modelljeinek megbízhatóságáról, a környezetbarát hybrid, plug-in hybrid és üzemanyagcellás hidrogén meghajtásról, valamint forradalmi, jövőbemutató technológiáiról, prémium márkánkkal, a Lexussal ellentétben ugyanakkor a Toyotát korábban kevesen azonosították a divattal és a trendteremtő dizájnnal. Az új C-HR, minden idők talán legszebb Toyotája ugyanakkor a merész, lenyűgöző dizájnt a legfejlettebb meghajtási láncokkal és technológiákkal ötvözve új, hihetetlenül izgalmas korszakot nyit a vállalat életében.” – fogalmaz Varga Zsombor, a Toyota és Lexus márkák hazai kommunikációjáért felelős vezetője.

„Már az eddigi visszajelzések, és a kategóriateremtő modellt övező nem mindennapi várakozás alapján is nyilvánvaló, hogy a vadonatúj C-HR új ügyfelek széles körét szólítja meg a Toyota számára, akiket kiválóan reprezentál a Toyota C-HR Fashion Night-on exkluzív bemutatót tartó prémium NUBU divatmárka, és az est fellépő sztárvendége, az idehaza, és egyre inkább nemzetközi szinten is rendkívül népszerű és elismert Király Viktor.” – teszi hozzá a szakember.

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER