2013. január 21. hétfő, 11:58

 

A Nissan Qashqai 360 számtalan kapcsolattal rendelkezik. Lépést tartva a rengeteg korszerű technológiai megoldással, ami az új szegmenst megalapozó crossover modellen megtalálható, a Qashqai-rajongók mostantól az okostelefonjukkal szerezhetnek információt arról, hogy mit nyújt a 360 elnevezésű modellváltozat.

nissan-quashqai

A vezető médiakapcsolati alkalmazás, a Shazam használatával bárki, aki a Qashqai legfrissebb tv-hirdetését nézi (Magyarországon február 11-től), szobája kényelméből közvetlenül rákattanhat a 360 számára kialakított új mobil honlapra.

Az autó eddigi történetéhez hasonlóan a honlap is egyedi tartalmakat kínál. Így például megtalálható itt egy játék, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy vezessenek egy digitális Qashqait, és mért idő alatt parkoljanak be vele. Mindehhez a 360 fokos parkolókamerának, ennek az - autót és környezetét magas felülnézetből mutató - újszerű rendszernek a szimulációját használja a honlap. A játék során rögzített legjobb időeredmények részt vesznek egy európai versenyben, melynek célja a legfürgébb ujjú virtuális Qashqai sofőr megtalálása.   

A mobil honlapra szintén egyszerűen beléphetnek, akik beszkennelik a Qashqai 360 nyomtatott reklámján megjelenő QR-kódot.

A továbbfejlesztett Qashqai 360 rengeteg olyan technológiával rendelkezik, amely alkalmassá teszi arra, hogy igazán bekapcsolódjon a város életébe. A modell továbbra is kihangsúlyozza a Nissan elkötelezettségét az izgalmasan újszerű megoldások iránt.

A Qashqai 360 felszereltségének része a Nissan Connect kommunikációs rendszer, amely egyesíti a műholdas navigációs rendszert az audio-rendszer működtetésével, az Apple iPod, valamint - a Bluetooth-on keresztül - a vezető mobiltelefonjának csatlakoztathatóságával.

nissan-quashqai-360

A Nissan-nak a Qashqai európai piacáért felelős vezérigazgatója, Ponz Pandikuthira így magyarázza: "Amikor 2007-ben létrehozta a kompakt crossover kategóriát, a Qashqai új piaci trendet indított el. Merész, előremutató designja és a hatékony városi használatot szolgáló felszereltsége hosszú időre megalapozta sikerét. A még hatékonyabb városi használhatóság érdekében a Qashqai 360 alapfelszereltségként megkapta a 360 fokos parkolókamerát, azt a technológiát, amely ebben a kategóriában csak a Nissannál áll rendelkezésre, mert tipikusan a jóval drágább, luxus-kategóriájú autókban található meg."   

Az elsőként a 2012 szeptemberében, a Párizsi Autószalonon bemutatott Qashqai 360 európai értékesítése 2013 januárjában kezdődik meg. Ennek során a jelenlegi, eddig 1,4 milliós gyártási darabszámot elért modellcsalád erősségeire építenek. A „360" csomag az összes motor- és sebességváltó-változattal elérhető, és úgy a Qashqai, mint a Qashqai+2 karosszériához megrendelhető.

A legnépszerűbb változatok egyike valószínűleg az elismert, 1.6 dCi dízelmotoros kivitel lesz, amely Stop/Start rendszerrel is fel van szerelve, s így 119 g/km a CO2-kibocsátása, a vegyes ciklusban mért üzemanyag-fogyasztása pedig 4,5 l/100km.   

A 360 fokos parkoló kamera mellett a 360-as modellváltozat alapfelszereltsége tartalmazza a fényes fekete tetősíneket és külső visszapillantó tükröket, valamint a különleges, 18 collos fekete könnyűfém kerekeket. Ugyancsak a széria-kivitel részét képezik a sötétített hátsó üvegek és a luxus panoráma üvegtető.

Belül részben bőr bevonatúak az ülések, az ajtók és a kartámasz, fényes fekete lakkozásúak az ajtókilincsek és a sebességváltót övező burkolat. A „360" minden jelenleg létező Qashqai-színnel elérhető, továbbá a csupán ennél a változatnál alkalmazott gyöngyház fehérben is.

A teljes Európára kiterjedő, Magyarországon február 11-én induló tv-, nyomtatott és a digitális médiában megjelenő hirdetési kampány folytatja a Qashqai - az első crossover - és a városi környezet kapcsolatát drámaian megjelenítő hirdetések hosszú sorát.

Az első crossover a paintball-támadások, a lezuhanó állványzatok cseles kivédése és a pajkos graffitik után ezúttal a korszerű technológia segítségével „megnyitja a várost".


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER