Új Mazda BT-50 kompakt pick-up a 2010-es Ausztrál Nemzetközi Autókiállítás sajtónapján tartja premierjét. Az új BT-50 a Mazda stand fő helyén fog szerepelni a kiállítás egész ideje alatt.
Az új BT-50 aktív életstílus-járműként lép a nagyközönség elé, formája túllép a modell aktuális, konvencionális imidzsén, és modern értékekkel, valamint kifinomult stílussal ruházza fel az autót.
A Mazda az új modell fejlesztését teljesen az alapoktól kezdte. A mérnökök úgy tervezték meg az autót, mintha egy új kategóriájú járművet építenének. A vagány külső és az erőt sugárzó kiállás jellemzi az új BT-50-et, célközönsége a vásárlók azon széles köre akiket mozgalmas életvitel jellemez: aktív családok, örökké rohanó kisvállalkozók, sportolók, kalandkeresők találhatják meg számításukat benne.
Az új BT-50 külső formatervére a leendő tulajdonosok büszkén tekinthetnek majd, impozáns vonalai megbízhatóságot és dinamizmust sugároznak. Mazda mivolta rögtön felismerhető. Az új stílus részeként a vezetési komfortot és élményt is fokozták. A globális modellt Európában is értékesítik majd.
Az új modell kiállítása mellett az Ausztrál Nemzetközi Autószalonon megjelenik a Mazda következő generációs, Sky-motorcsaládja is. A Mazda ’Fenntartható Zoom-Zoom’ stratégiájában meghatározta, hogy 2015-ig 30%-kal csökkenti termékválasztékának átlagos fogyasztását a 2008-as szinthez képest – ezen cél elérésében az új motorok és váltó jelentős szerepet játszik majd.
Hozzászólások