2011. július 12. kedd, 17:23

 

A kínai értékesítés az első félév során 28 százalékkal, összesen 140.699 darabra nőtt
Az Audi júniusban minden eddigi havi eredményét túlszárnyalta
Peter Schwarzenbauer értékesítési igazgató: „Az Audi továbbra is a kínai piac legnagyobb darabszámban értékesített prémiummárkája”

Az Audi 2011 első féléve során ismét értékesítési rekordot állított fel Kína piacán, s összesen 140.699 kínai illetve hongkongi kiszállításával 2010 első feléhez képest 28 százalékkal növelte eladásait. Június folyamán az Audi 27.658 autót értékesített itt, többet, mint eddig bármikor egy hónap alatt. Kína ezzel az AUDI AG világszerte legnagyobb piacának számít.

audi kina

A vállalat a januártól júniusig terjedő időszak során importált 25.734 járművével új rekordot állított be, 76 százalékkal szárnyalva túl a tavalyi év azonos időszakának volumenét. A Changchunban készülő Audi A4L, A6L és Q5 modellek értékesítési darabszáma szintén igen örvendetesen alakult az első félévben, eladásaik 21 százalékkal 113.396 darabra emelkedtek. Összesen 23.107 kiszállítással különösen sikeresnek bizonyult a helyi gyártású Audi Q5, amely így továbbra is piacvezető szegmensében.

Az Audi június folyamán Kínában és Hongkongban együttesen 27.658 járművet adott el, többet, mint eddig bármikor egyetlen hónap során. „E rekorderedményével az Audi továbbra is a kínai piac legnagyobb darabszámban értékesített prémiummárkája“ – hangsúlyozta Peter Schwarzenbauer, az AUDI AG igazgatótanácsának az értékesítés és a marketing területeiért felelős tagja, majd így folytatta: „Jó úton haladunk a 2011-re megfogalmazott 280 ezer darabos itteni értékesítési célkitűzésünk teljesítése felé“.

Az Audi 1988 óta van jelen Kínában, ahol FAW partnerével közösen, Changchunban alapított vegyesvállalata az Audi A4L, az Audi A6L és az Audi Q5 modelleket készíti.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER