2013. szeptember 04. szerda, 13:26

 

BMW 114i teszt
Képgaléria
BMW 114i teszt
A képre kattintva galéria nyílik több képpel!



BMW 1 három ajtós 114i teszt

Három ajtós második generációs BMW 1 árai, műszaki adatai és felszereltségek
Lámpák, belső világítás, éjszakai fények

BMW 1 háromajtós 114i Műszaki adatok

Motor

Hengerűrtartalom: 1598 cm3
Hengerek/szelepek 4 / 4
Sebességváltó: 6 fokozatú kézi
Max. teljesítmény: (kW (LE) / 1/min.) 75 (102) / 4,000
Max nyomaték (Nm/ 1/min.) 180 / 1,100
Sűrítési arány : 1 10.5
Meghajtás: hátsókerék hajtás
Üzemanyag: benzin
Környezetvédelmi besorolás, Euro 6

bmw-114i-motor


Fogyasztás

Városban (l/100 km): 7,1–7,4
Városon kívül (l/100 km): 4,5–4,7
Kombinált fogyasztás (l/100 km): 5,5–5,7. Tesztfogyasztás 7,1. Vegyük figyelembe a teszthét alatt lévő 40 C fokos hőmérsékletet – légkondi használat – és a nem kímélő szerpentinezgetést is.
CO2-kibocsátás (g/km): 127-132
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11,2 s
Maximális sebesség: 195 km/h

Méretek:
Hosszúság: 4324 mm
Magasság: 1421 mm
Szélesség tükrökkel 1765 mm
Tengelytáv: 2690 mm
Csomagtér térfogata: 360 – 1200 l

bmw-1-csomagter


Saját tömeg: 1370 kg
Megengedett legnagyobb össztömeg: 1825 kg
Vontatható tömeg, fékezett (12%) / fék nélküli: 1200 / 650 kg
Üzemanyagtartály: 52 l

Kerekek
Gumiabroncsok mérete elöl 195/55 R 16 87H
Gumiabroncsok mérete hátul 195/55 R 16 87H
Keréktárcsák mérete elöl 6,5 J x 16 inches
Keréktárcsák mérete hátul 6,5 J x 16 inches


BMW 114i háromajtós indulóára 5.680.000,-Ft (ötajtós kivitelben 5.937.000,-Ft)
Tesztautó ára 8.260.000,-Ft


Érdekességképp egyes motorváltozatok kezdőárai:
M135i 12.091.000,-Ft
M135i xDrive 13.292.000,-Ft
116d EfficientDynamics Edition 6.721.000,-Ft
118d xDrive 7.74.000,-Ft
125d 9.263.000,-Ft

uj-bmw-1-muszerfal


Tesztautó extrái
Kristály fehér metál fényezés 217.500,-Ft
Könnyűfém keréktárcsák, csillagküllős 379, 17" 296.600,-Ft
Riasztóberendezés 158.200,-Ft
Csomagtér-elválasztó háló 56.100,-Ft
Automatikusan elsötétedő belső visszapillantó tükrök 56.100,-Ft
Dohányzó csomag 9.900,-Ft
Lehajtható hátsó üléstámlák 85.700,-Ft
Ülésfűtés a vezető és az első utas számára 108.800,-Ft
Finomcsiszolású alumínium belső díszítőelemek 62.600,-Ft
Parkolássegítő rendszer (PDC) hátul 148.300,-Ft
Esőszenzor és automatikus világításvezérlés 42.900,-Ft
Világításcsomag 75.800,-Ft
BMW Professional CD-s rádió 131.800,-Ft
Kihangosító berendezés USB csatlakozással 98.900,-Ft
Műszerfali kijelző kibővített tartalommal 56.100,-Ft
BMW Individual magasfényű Shadow Line 82.400,-Ft
Sport Line kivitel 626.000,-Ft (többnyire díszítőelemek, de ide tartoznak a sportülések, sport bőrkormány, térdtámasz a vezetőnek stb..)
Advantage csomag 266.300,-Ft (ebben az automata klíma, a multifunkciós kormánykerék és a ködfényszóró)

Mi kellhet nagyon ebből:

Lehajtható hátsó üléstámlák 85.700,-Ft
Kihangosító berendezés USB csatlakozással 98.900,-Ft
Tehát kezdőártól számítva összesen 5.864.600,-Ft. Tehát nem mentünk még mindig 6 millió fölé, riasztóval pedig épphogy; 6.022.800,-Ft.

Fontosabb extrák árai:

Sebességtartó automatika Drive csomagban 392.100,-Ft
Sebességtartó automatika fékező funkcióval 151.600,-Ft

Parkolássegítő rendszer (PDC) hátul 148.300,-Ft

Gerinctámasz a vezető és az első utas számára 92.300,-Ft
Ülésfűtés a vezető és az első utas számára 108.800,-Ft
Sportülések a vezető és az első utas számára 161.500,-Ft
Riasztóberendezés 158.200,-Ft

bmw-vilagitas-csomag


BMW 114i alapfelszereltsége – a teljesség igénye nélkül
Automata Start / Stop funkció
Start / Stop gomb a motor indításához/leállításához
BMW TwinPower Turbo technológia twin-scroll turbófeltöltővel, közvetlen befecskendezéssel
(High Precision Injection), Valvetronic-kal és dupla VANOS-szal
Driving Experience kapcsoló ECO PRO üzemmóddal
Elektronikus szervokormány
Hűtött első féktárcsák
Fékbetét kopáskijelző
Bőr kormánykerék
Kormányoszlop, függőleges és vízszintes irányban manuálisan állítható
Move szövetkárpit

Acél keréktárcsák teljes keréktárcsát lefedő dísztárcsával
Defekttűrő gumiabroncsok

Első ülések, bázis kivitel, mindkét oldalon manuális hosszirányú ülésállítással és háttámla dőlésszög állítással,
vezető- és utasoldali ülésmagasság-állítással
Fejtámla az összes ülés részére
ISOFIX gyermekülés rögzítési pontok a hátsó szélső üléseken
Első elektromos ablakemelők
Hátsó ablak fűtés, ablaktörlővel

BMW Business CD-s rádió, MP3-kompatibilis, AUX-csatlakozás
Sztereó hangsugárzórendszer, 6 db hangszóróval
Klímaberendezés

Zöld hővédő üveg mindegyik ablaknál

12 V csatlakozó a középkonzolban
Csomagtérajtó nyitása a BMW embléma segítségével
Bekapcsolt világításra figyelmeztető hangjelzés kikapcsolt gyújtásnál

uj-3-ajtos-bmw-1


Biztonsági felszereltség szériakivitelben a teljesség igénye nélkül:
Aktív biztonság:
Blokkolásgátló rendszer (ABS); tartalmazza a fékasszisztenst és a fékezés közbeni elektronikus
kanyarstabilizátort (CBC)
Dinamikus kipörgésgátló rendszer (DTC)
Dinamikus stabilitásszabályozás (DSC) kibővített funkciókkal
Gumiabroncsnyomás csökkenésére figyelmeztető kijelző, passzív ellenőrzés a gépkocsi mind a 4 kerekénél, ellenőrző lámpával
Passzív bitonság: vezető- és utasoldali első légzsák, első oldallégzsákok mellkasvédelemmel, elöl és hátul fejlégzsákok; minden üléshelyen hárompontos automata biztonsági öv, elöl övzárfeszítővel és överőkorlátozóval. Utasoldali légzsák hatástalanítása
A gépkocsi védelme tekintetében: Bejutási rendszer (Car Access System – CAS), tartalmazza az elektronikus indításgátlót, Elektronikus indításgátló (EWS IV), Az ajtók elindulás utáni automatikus zárása

BMW Service Inclusive 5 év/100 000 km

bmw-1-3-ajtos


BMW 1 három ajtós 114i teszt
Három ajtós második generációs BMW 1 árai, műszaki adatai és felszereltségek
Lámpák, belső világítás, éjszakai fények



Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

AF
0
 
 
Jó kérdés. Itt tényleg nem látszik jól a lényeg. A kilincs alatti világítás. Az 5 ajtós tesztjénél van jobb kép.
MPOWER
0
 
 
Nem szokták leirni honnan vannak az autók. Még egy kérdés ezen a képen mi van? http://www.autosforum.hu/images/kepgaleria/teszt/bmw-114i/4419-.jpg
AF
0
 
 
Nézd meg, biztos leírták...
MPOWER
0
 
 
igen azt hiszem német rendszámú volt, de akkor ők kimentek érte oda?
AF
0
 
 
Igen, ha jól tudom a 2 legnagyobb hírportál és a legnagyobb autósportál, csak, s nézd meg, az nem hazai tesztautó.
MPOWER
0
 
 
érdekes pedig néhány másik site-on már tesztelték...
AF
0
 
 
Egyenlőre nincs a magyarországi tesztautóparkban.
MPOWER
0
 
 
M135i teszt mikor lesz???
Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER