A Volvo Cars alapjaiban alakítja át a vállalat és ügyfelei közötti interakció módjait és helyszínét, és online áthelyeződéssel, valamint erőteljes ügyfél kapcsolattartással készül új alapokra helyezni a hagyományos nagykereskedelmi sémát.
A vállalat célja, hogy 2030-ra világszerte kizárólag tisztán elektromos járműveket forgalmazzon, és ehhez kötődően a következő néhány évben elektromos gépkocsik vadonatúj családját vezeti be – olyan modelleket, amelyek kizárólag az interneten keresztül lesznek megvásárolhatók.
Új kereskedelmi stratégiájának részeként a Volvo Cars komoly beruházásokkal fejleszti online értékesítési csatornáit, drámai mértékben leegyszerűsíti termékkínálatának szerkezetét, valamint átlátható, fix árképzési modelleket alkalmaz.
Az online értékesítéssel párhuzamosan a Volvo Cars teljes körű, praktikus és kényelmes ügyfélajánlatok kidolgozására törekszik, amelyek a Care by Volvo név alatt jelennek meg.
„A Volvo Cars jövője három pilléren nyugszik: ezek az elektromosság, az online kapcsolat és a növekedés.” – mondta Lex Kerssemakers, a vállalat globális kereskedelmi tevékenységekért felelős vezetője. „Azt szeretnénk, ha az autóvásárlás és -használat folyamatának leegyszerűsítésével ezeket gondtalan, felszabadult élménnyé tehetnénk a Volvo ügyfelei számára. Tevékenységeink meghatározó irányelve az egyszerűsítés és a praktikum keresése.”
A stratégia középpontjában a globális autóipar leggyorsabban növekvő szegmense: a tisztán elektromos prémium járművek állnak. A Volvo Cars feltett szándéka, hogy piacvezetővé váljon ebben a szegmensben, ezért a jövőben kizárólag elektromos járművek fejlesztésére fordítja erőforrásait.
A Volvo Cars komoly beruházásokkal fejleszti online értékesítési platformjait, és ezzel párhuzamosan kiskereskedelmi partnereivel karöltve erőteljesebb ügyfélkapcsolatokat kíván kiépíteni. A kereskedők továbbra is az ügyfélélmény kulcsfontosságú alkotóelemei maradnak, hiszen ők felelnek egy sor nélkülözhetetlen szolgáltatásért, az előkészítéstől kezdve az átadáson át a karbantartásig.
„Az online és offline folyamatokat teljes mértékben, maradéktalanul integrálnunk kell.” – tette hozzá Lex Kerssemakers. „A Volvo tulajdonosi élmény bármely fázisában jár is az ügyfél – online, bemutatóteremben, Volvo Stúdióban vagy éppen autója volánja mögött –, a lehető legmagasabb szintű ügyfélélményben kell részesíteni.”
A Care by Volvo, amely a Volvo Cars előfizetéses szolgáltatásaként vált ismertté, hamarosan az ügyfélajánlatok szélesebb skálát öleli majd fel, ami remélhetőleg még praktikusabbá és kényelmesebbé teszi az ügyfelek életét.
Elektromos Volvo gépkocsi online vásárlása során a járműhöz olyan praktikus gondoskodási csomagot nyújtunk át ügyfeleinknek, amely az autóhasználat minden aspektusát lefedi, a karbantartástól kezdve a garancián át az asszisztencia szolgáltatásokig, a biztosítástól (ahol elérhető) az otthoni töltési lehetőségekig.
A vállalat központi online értékesítő felülete, a volvocars.com a vállalat törekvéseivel összhangban radikálisan leegyszerűsödik, és ezzel párhuzamosan az ügyfelek jóval kevesebb lépésben regisztrálhatnak elektromos Volvo gépkocsira.
Az ügyfelek olyan vonzó, előre konfigurált Volvo modellek közül választhatnak, amelyek kényelmesen és praktikusan megrendelhetők, majd gyorsan átadhatók.
Az átlátszó, fix árazási modell alkalmazásával tovább javítható a folyamat praktikuma és egyszerűsége. Ez a megoldás feleslegessé teszi az alkudozást, fokozza az átláthatóságot, és bizalmat ébreszt.
Hozzászólások