Címkék: Hyundai | Pókember

2021. november 26. péntek, 20:35

 

A vadonatúj Hyundai IONIQ 5 és a vadonatúj Hyundai TUCSON a Sony Pictures hamarosan bemutatkozó új filmjében: a ’Pókember: Nincs hazaút’-ban tartják hollywoodi premierjüket.

 

 

A film december 17-i premierjét előkészítendő, a Hyundai Motor Company útjára indított egy integrált marketing programot, amely egy globális televíziós reklámfilm mellett különböző digitális promóciós tevékenységeket is magában foglal. A kampány annak a globális, több filmre vonatkozó promóciós együttműködési megállapodásnak a keretében jött létre, amelyet a Hyundai Motor 2020 májusában kötött a Sony Pictures vállalattal, hogy termék- és technológiai innovációkon keresztül mutathassa be a vállalat emberközpontú mobilitási jövőképét.

„A tisztán elektromos IONIQ 5 és a vadonatúj TUCSON megjelenése a ‘Pókember: Nincs hazaút’ című filmben a Hyundai Motor Company és a Sony Pictures Entertainment között létrejött stratégiai együttműködés első kézzel fogható mérföldköve.” – mondta Thomas Schemera ügyvezető alelnök, a Hyundai Motor Company globális marketing vezérigazgatója és a vállalat ügyfélélmény részlegének vezetője. „Jelentős marketinghatást várunk ettől az együttműködéstől. Az izgalmas film, valamint az, hogy a két jármű a cselekmény kulcsfontosságú pontjain, a főszereplőkkel együtt tűnik fel a mozivásznon, nézők millióinak okoznak majd izgalmas pillanatokat világszerte.”

 

 

 

A ’Pókember: Nincs hazaút’ a harmadik Pókember film, amelyet a Sony Pictures és a Marvel Studios közösen alkotott. A film főszereplője Tom Holland, aki Peter Parker gimnazistát és annak alteregóját, Pókembert alakítja. Az előző film, a ’Pókember: Idegenben’ világszerte 1,131 milliárd amerikai dollárt hozott az alkotóknak. Ezzel 2019. negyedik, és minden idők 25. legnagyobb bevételt elért filmje volt.
A Hyundai neve egyet jelent az élvonalbeli technológiával és az innovatív formatervezéssel. Aligha meglepő tehát, hogy ultramodern marketing kampányt készítettek az IONIQ 5 modell és a várva várt ’Pókember: Nincs hazaút’ film számára, amely kampány a kifejezetten ehhez a projekthez létrehozott, testre szabott tartalmon alapul. Bizonyosak vagyunk abban, hogy a Pókember-rajongóknak sok örömet okoz majd ez az innovatív együttműködés.” – mondta Jeffrey Godsick, a Sony Pictures Entertainment globális együttműködésekért és márkamenedzsmentért felelős alelnöke, a hely alapú szórakoztatási divízió vezetője.

A termékmegjelenítési programon kívül a Hyundai Motor különböző marketing tevékenységeket is folytat, kiaknázva a ’Pókember: Nincs hazaút’ című filmhez kapcsolódó szellemi tulajdonjogait. Ezek között említést érdemel az ’Egyetlen hazaút’ című, hosszú formátumú reklámfilm, amelyet a három legutóbbi Pókember filmet is jegyző Jon Watts rendezett, főszereplői pedig Tom Holland, mint Pókember, valamint Jacob Batalon, aki Pókember legjobb barátját, Ned Leeds-t alakítja.

A televíziós reklámban Pókember mindent megtesz, hogy tisztára mossa a nevét, és a rejtőzködést feladva, egy tisztán elektromos IONIQ 5 fedélzetén New York-ba indul Neddel. A nagyfényben csillogó, futurisztikus megjelenésű IONIQ 5-ben utazó két jó barát viccelődéssel tölti a 480 kilométeres utat. A film 30 másodperces verziója 2022 januárjában kiemelt nézettségű televíziós programok keretében kerül adásba az USA-ban, Európában, Kínában, Oroszországban, valamint további piacokon.

„A fejlett technológia életre kelti a különleges dolgokat. Ezért is gondoljuk, hogy az IONIQ 5 tökéletes választás a legújabb Pókember filmhez.” – mondta Angela Zepeda, a Hyundai Motor America marketing igazgatója. „A Marvel Moziverzum karaktereire vonatkozó, promóciós együttműködési megállapodásunk máris rendkívül hatásosnak bizonyult. Úgy véljük, a Pókember-rajongók világszerte örömmel fogadják majd tartalmainkat, és közben többet megtudhatnak forradalmi, tisztán elektromos szabadidőjárművünkről.”

Ezen túlmenően a Hyundai Motor a vadonatúj TUCSON modern kompakt szabadidőjármű főszereplésével is készített egy 30 másodperces szpotot. Ez a reklám a mozifilm néhány kulcsfontosságú jelenetét tartalmazza, köztük olyanokat is, amelyekben a TUCSON és Tom Holland együtt szerepel.

A rajongók a közösségi médiákon keresztül szerezhetik be a ’Hyundai IONIQ 5 x Pókember: Nincs hazaút’ különkiadású plakátot, valamint testre szabott digitális háttérképeket. Az IONIQ 5 reklám werkfilmje, valamint számos további különleges tartalom is elérhető lesz online.

A Hyundai Motor vállalatnak a hamarosan debütáló ’Pókember: Nincs hazaút’ című film köré épülő, integrált marketing stratégiája a londoni Piccadilly Circus-ön felállított videofalakon, valamint a világ számos hirdetési pontján is megjelenik.

A ’Pókember: Nincs hazaút’ című filmet követően a vállalat változatos marketing tevékenységekkel készíti elő a soron következő alkotásokat: a 2022 februárjában debütáló ’Uncharted’ előzményfilmet, valamint a rendkívül népszerű, Oscar-díj nyertes ’Pókember - Irány a Pókverzum’ című animációs film 2022 októberében debütáló folytatását.


 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER