A vadonatúj Hyundai IONIQ 5 és a vadonatúj Hyundai TUCSON a Sony Pictures hamarosan bemutatkozó új filmjében: a ’Pókember: Nincs hazaút’-ban tartják hollywoodi premierjüket.
A film december 17-i premierjét előkészítendő, a Hyundai Motor Company útjára indított egy integrált marketing programot, amely egy globális televíziós reklámfilm mellett különböző digitális promóciós tevékenységeket is magában foglal. A kampány annak a globális, több filmre vonatkozó promóciós együttműködési megállapodásnak a keretében jött létre, amelyet a Hyundai Motor 2020 májusában kötött a Sony Pictures vállalattal, hogy termék- és technológiai innovációkon keresztül mutathassa be a vállalat emberközpontú mobilitási jövőképét.
„A tisztán elektromos IONIQ 5 és a vadonatúj TUCSON megjelenése a ‘Pókember: Nincs hazaút’ című filmben a Hyundai Motor Company és a Sony Pictures Entertainment között létrejött stratégiai együttműködés első kézzel fogható mérföldköve.” – mondta Thomas Schemera ügyvezető alelnök, a Hyundai Motor Company globális marketing vezérigazgatója és a vállalat ügyfélélmény részlegének vezetője. „Jelentős marketinghatást várunk ettől az együttműködéstől. Az izgalmas film, valamint az, hogy a két jármű a cselekmény kulcsfontosságú pontjain, a főszereplőkkel együtt tűnik fel a mozivásznon, nézők millióinak okoznak majd izgalmas pillanatokat világszerte.”
A ’Pókember: Nincs hazaút’ a harmadik Pókember film, amelyet a Sony Pictures és a Marvel Studios közösen alkotott. A film főszereplője Tom Holland, aki Peter Parker gimnazistát és annak alteregóját, Pókembert alakítja. Az előző film, a ’Pókember: Idegenben’ világszerte 1,131 milliárd amerikai dollárt hozott az alkotóknak. Ezzel 2019. negyedik, és minden idők 25. legnagyobb bevételt elért filmje volt.
„A Hyundai neve egyet jelent az élvonalbeli technológiával és az innovatív formatervezéssel. Aligha meglepő tehát, hogy ultramodern marketing kampányt készítettek az IONIQ 5 modell és a várva várt ’Pókember: Nincs hazaút’ film számára, amely kampány a kifejezetten ehhez a projekthez létrehozott, testre szabott tartalmon alapul. Bizonyosak vagyunk abban, hogy a Pókember-rajongóknak sok örömet okoz majd ez az innovatív együttműködés.” – mondta Jeffrey Godsick, a Sony Pictures Entertainment globális együttműködésekért és márkamenedzsmentért felelős alelnöke, a hely alapú szórakoztatási divízió vezetője.
A termékmegjelenítési programon kívül a Hyundai Motor különböző marketing tevékenységeket is folytat, kiaknázva a ’Pókember: Nincs hazaút’ című filmhez kapcsolódó szellemi tulajdonjogait. Ezek között említést érdemel az ’Egyetlen hazaút’ című, hosszú formátumú reklámfilm, amelyet a három legutóbbi Pókember filmet is jegyző Jon Watts rendezett, főszereplői pedig Tom Holland, mint Pókember, valamint Jacob Batalon, aki Pókember legjobb barátját, Ned Leeds-t alakítja.
A televíziós reklámban Pókember mindent megtesz, hogy tisztára mossa a nevét, és a rejtőzködést feladva, egy tisztán elektromos IONIQ 5 fedélzetén New York-ba indul Neddel. A nagyfényben csillogó, futurisztikus megjelenésű IONIQ 5-ben utazó két jó barát viccelődéssel tölti a 480 kilométeres utat. A film 30 másodperces verziója 2022 januárjában kiemelt nézettségű televíziós programok keretében kerül adásba az USA-ban, Európában, Kínában, Oroszországban, valamint további piacokon.
„A fejlett technológia életre kelti a különleges dolgokat. Ezért is gondoljuk, hogy az IONIQ 5 tökéletes választás a legújabb Pókember filmhez.” – mondta Angela Zepeda, a Hyundai Motor America marketing igazgatója. „A Marvel Moziverzum karaktereire vonatkozó, promóciós együttműködési megállapodásunk máris rendkívül hatásosnak bizonyult. Úgy véljük, a Pókember-rajongók világszerte örömmel fogadják majd tartalmainkat, és közben többet megtudhatnak forradalmi, tisztán elektromos szabadidőjárművünkről.”
Ezen túlmenően a Hyundai Motor a vadonatúj TUCSON modern kompakt szabadidőjármű főszereplésével is készített egy 30 másodperces szpotot. Ez a reklám a mozifilm néhány kulcsfontosságú jelenetét tartalmazza, köztük olyanokat is, amelyekben a TUCSON és Tom Holland együtt szerepel.
A rajongók a közösségi médiákon keresztül szerezhetik be a ’Hyundai IONIQ 5 x Pókember: Nincs hazaút’ különkiadású plakátot, valamint testre szabott digitális háttérképeket. Az IONIQ 5 reklám werkfilmje, valamint számos további különleges tartalom is elérhető lesz online.
A Hyundai Motor vállalatnak a hamarosan debütáló ’Pókember: Nincs hazaút’ című film köré épülő, integrált marketing stratégiája a londoni Piccadilly Circus-ön felállított videofalakon, valamint a világ számos hirdetési pontján is megjelenik.
A ’Pókember: Nincs hazaút’ című filmet követően a vállalat változatos marketing tevékenységekkel készíti elő a soron következő alkotásokat: a 2022 februárjában debütáló ’Uncharted’ előzményfilmet, valamint a rendkívül népszerű, Oscar-díj nyertes ’Pókember - Irány a Pókverzum’ című animációs film 2022 októberében debütáló folytatását.
Hozzászólások