Címkék: cég | panasz | sérült csomag | Suzuki | székhely Filetóth Tamás | XLS futár | XLS Futárszolgálat

2020. május 07. csütörtök, 10:53

 

Az XLS futárszolgálat futárja első nap egyszerűen nem hozta meg a csomagot, következő alkalommal agyon nyomva a csomagolást annak végén kiszakadva hiányos csomagolással, a következő kiküldést pedig egyszerűen szabotálták, kiszállítás nélkül visszaküldték a webáruháznak.

 xls futár sérült csomag

 

Az ügyfél rendelt egy 4,7 méteres összecsukható alumínium létrát. A nagyméretű 150 cm-es, 16 kilós csomagot egy majd 30 éves Suzuki Swift apró kis személyautóval hozta volna a futár.
Első alkalommal nem hozta, majd azt pótolandó agyontörve a csomagot a végén kiszakadva hiányos borítással, amit a vevő nyilvánvalóan nem vehetett át abban az állapotában.
Az új kiküldést úgy szabotálták, hogy „a csomag készült az ön számára” értesítő e-mail után semmiféle kiszállítási kapcsolatot nem vettek fel a vevővel, sem sms értesítést, sem e-mailt, sem telefonos megkeresést. Egyszerűen úgy nem jelent meg a több napon át őt váró otthon tartózkodó vevőnél a futár, hogy semmilyen formában nem jelentkezett, nem jelent meg, majd egyszerűen visszaküldték az áruháznak a csomagot kiszállítás megkísérlése nélkül.

A részletek:
A megrendelt csomag feladásra kerüléséről 2020 április 8-án az XLS futárszolgálat e-mailt küld: „küldeménye ma feladásra kerül munkatársunk a csomagot a feladást követő munkanapon 08-17 óra között megkísérli kézbesíteni ….A kiszállítás napjának reggelén SMS-ben megerősítjük a csomag felvételét és tájékoztatjuk a kézbesítést végző futár elérhetőségéről. „

Másnap nem érkezik sem sms, sem pedig e-mail a kiszállítás megerősítéséről és a futár elérhetőségéről. Vevő azonban feláldozza a napját, mivel olyan sem érkezik, hogy nem visszük és a megrendelt dologra – amit egyébként már 3-án átutalással kifizetett - szüksége van.
Délelőtt folyamán bejön egy furcsa hívás eltitkolt számról – amit egyébként a legtöbben nem vesznek fel. Hátha orvos gondolván mégis felveszi, a hívó nem mutatkozik be nem közli mit akar csak hallózik. Vevő a furcsa telefonnak különösebb jelentőséget nem tulajdonít, mivel meghirdetett pár kis használt dolgot a neten, gondolván valaki csak onnan szórakozik.
Délután 3 körül megáll a ház előtt egy kis ütött-kopott öreg 30 év körüli Suzuki Swift apró kis személyautó, csörög a telefon. Kiderül a futár. Vevő megy örömmel, bár magában furcsálva hogy miféle futár ez. Futár közli vele, hogy nem hozta a dolgot, mert nem tudta, hogy otthon van-e. Vevő furcsállja az egészet, hiszen ők küldték az értesítést a másnapi kiszállításról, bár sem sms-t, sem futrá elérhetőségeket nem küldtek, ő mégis otthon várta a csomagot. Futár közli, hogy kihozni az ünnepek után kedden 14-én fogja.
Vevő azonnal ír a futár ügyfélszolgálatnak, hogy ragaszkodik a csomagjának a napon való átadására, mert ő rendben várta a futárt és nem jelezte hogy nem érne rá.

A XLS futárszolgálat ügyfélszolgálata többszöri levélváltás után egyre pimaszabb hangra vált, s közli: ”Nem fog ma menni a csomagja!„

A vevő tehát a következő munkanapon is kénytelen egész nap a futárt várnia. Kedden kb hasonló időben megjelenik az öreg apró kis Suzuki személyautó, a nő kirángatja a 16 kilós csomagot, s az agyon van nyomorítva, összenyomva, a végén kiszakadva és ott a csomagolás is hiányos. Vevő döbbenten nézegeti, majd azt mondja ezt ő nem tudja megítélni nem sérült-e a dolog, nem hullott-e ki valamilyen tartozék ezért egy agyonsértett csomagot nem tud átvenni, szeretne egy ép csomagolású árut átvenni.
Futár fogja és minden jegyzőkönyv nélkül visszataszigálja a megnyomorodott szállítmányát és elhajt.
Vevő mindezt megírja a webáruháznak. Webáruház közli, hogy egy másikat küld. Vevő a tapasztalataira alapozva aggályát kéri, hogy ha lehet egy valóságos profi szállítóval küldjék meg számára a csomagot. Webáruház közli, „sajnos csak velük állunk jelenleg szerződésben, így ismét ők fogják kiszállítani”.

Április 23-án megérkezik ismét az XLS futárszolgálat csomag elkészültéről szóló e-mailje: Amennyiben a xxx fuvarlevélszámú küldeménye ma feladásra kerül munkatársunk a csomagot a feladást követő munkanapon 08-17 óra között megkísérli kézbesíteni ….A kiszállítás napjának reggelén SMS-ben megerősítjük a csomag felvételét és tájékoztatjuk a kézbesítést végző futár elérhetőségéről.”
Másnap nem érkezik sem SMS, sem értesítés. Vevő kétségek között várja a futárt most már 3, harmadik munkanapon. Futárnak se híre, se hamva.

Webáruház április 27-én közli: holnaptól lesz várható a futár, de küldeni fog sms-t a szállítási nap reggelén.
Másnap nem érkezik az XLS Futárszolgálattól sem SMS, sem értesítés. Vevő kétségek között várja a futárt most már 4, negyedik munkanapon. Futárnak se híre, se hamva.

Április 29. Vevő jelzi a webáruháznak, hogy még mindig nem jelentkezett az XLS futárszolgálat nála semmilyen formában, az ügyfélszolgálatos válasza „én úgy látom szállítás alatt áll a csomag. Remélhetőleg ma oda is ér.
Se sms, se telefon, se e-mail, pláne nem futár csomaggal 5. ötödik munkanap, vevő 5. kárba ment napja.


Vevő május 4-én közli a helyzetet a webáruház ügyfélszolgálatával, mire a válasz, hogy a csomag már vissza is érkezett hozzájuk, azaz az új amit az összetört után küldtek.
Azaz ezt a második csomagot a vevő 3 munkanapon keresztül várta, de az XLS Futárszolgálat nem csak, hogy semmilyen értesítést nem küldött, de meg sem próbált kiállni a csomaggal és átadni azt az azt váró vevőnek! Lényegében szabotálta egyértelműen megtagadta a megbízás teljesítését.

Ki ez a cég?
A Nemzeti cégtár szerint a cég teljes neve Express Logistics System Csomagszállító Kft., rövidített neve Express Logistics System Kft. A cég székhelye: 1047 Budapest, Baross utca 75-77. Az alapítás éve 2019. Főtevékenysége: 5320 Egyéb postai, futárpostai tevékenység. Jegyzett tőke 3M forint felett 5 M forint alatt. Látszám 10-19 fő.
A cégjegyzésre jogosult Filetóth Tamás ügyvezető (vezető tisztségviselő) 1153 Budapest, további adatok Nemzeti Cégtár online nyilvános adatok


 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER