Címkék: reklám cikk | számla nemfizetés

2019. április 03. szerda, 18:15

 

 

Kiadói oldalon lehet találkozni néhány olyan „megrendelővel” akik megpróbálnak úgy rendelni hirdetést, hogy végül kibújhassanak a fizetés alól. Egyik védekezés az ilyen szándékúak ellen hogy a cikk a számla kiegyenlítése után jelenik meg vagy utólagos behajtás, ha nem fizet. Az utóbbi talán be is hajtható egy magyar céggel szemben, egy külföldivel azonban ez már igencsak bajos.

 

 

 



2019 január 30-án megkeresett minket egy Marta Suchańska nevű hölgy, hogy ő a cég képviselője és PR cikket kérne 3 lapszámért cserébe. (Már ez is mutatja, hogy egy reklámcikk megjelentetéséért mennyit gondoltak adni, 3 darab újságot) Megírtuk, hogy egy PR cikk megjelenésének azért egy kicsit több az ára, mint 3 lapszám.
Megkérdezte mennyibe kerül, majd február 7-én közölte a szinte jelképes árra, hogy a kiadó sokallja.

2019. febr. 15-én mégis közli, hogy a kiadó kéri a megjelenést. További naponkénti hosszas egyeztetés után (ilyen link legyen benne, olyan link mutasson ki ésatöbbi) végre ki lehet állítani a számlát, február 22-én egy lengyel számlázási névre és címre.
Napi könyörgések után február 28-án megadja végre a számlázás kapcsolattartási e-mail címét is. Ekkor már többször elmondtuk, hogy a cikk nem most fog megjelenni beszélgetés közben, hanem a fizetés után amint az a számlára megérkezik.

Március 8-ától elkezdődik az utalás utáni érdeklődés és a naponkénti ígérgetések, megnézzük, utaljuk, aztán meglebegtetése, hogy esetleg mégsem biztos mit szól a főnök (eddig nem ő rendelte? Sok a munkájuk, nagy a cég...

2019. márc. 12. 11:40 Kedves Marta Másfél hónapja kommunikálok Önnel. Nem mi kerestük meg önöket. Kértek egy megjelenést. Szeretném kérdezni, hogy a kérésük szerinti számlát miért nem utalják át?

„Udvozlom. Elnezest kerek a kesoi valaszert, de sok munkam van. A szamlat megkaptak. A konyvelesi osztaly csak akkor tud utalni, amikor megerositest kap a fonoktol. Csak ma van ideje ezzel foglalkozni es a mai napon is utaljak a penzt. Nagyon nagy a ceg es sok kulonbozo projekttel foglzlkozik, igyekeznek idoben valaszolni, de nem mindig va ra lehetoseg. Penteken, tegnap es ma beszeltem veluk, ma igertek utalni. Udv. Marta”

Megint levelezgetések, majd
2019. márc. 15. 19:47 „Udvozlom. Ma utaltak”

Hurrá!
Ja nem. Március 20-án jelezzük, hogy nincs, nem jött, megint a válasz nagyon elfoglalt majd rákérdez...

Ekkor már sejti az ember hibára várnak, egy kis kommunikációs hiba, hogy visszamondhassák az egészet. Lassan két hónapja beszélgettet szinte napi szinten, az ember idegei pattanásig feszülnek.
Március 26-án elszakad a cérna, megírjuk, hogy utolsó határidő április 1 hétfő, ha megérkezik a számla ellenértéke megjelenik a cikk, ha nem érkezik meg akkor is lesz cikk, csak akkor bemutatjuk ezt a folyamatot.
A válasz szinte azonnali (erre vártak?) továbbítja a „kedves” üzenetet majd a kiadó válasza is sürgősen megérkezik a számlaszám nem volt pontos ezért nem tudtak utalni (és ezt vajon miért nem mondta a kiadó amikor megkapták??).
Leírja még a probléma megoldását nekünk kellett volna megtalálni, a kiadó pedig a fenti fordulatra azonnal közli/üzeni, hogy már nem kéri a cikk megjelenését és a további együttműködést. Válaszlehetőség ezen üzenet elküldése után azonnal letiltva.

Nos kommentár nélkül; így néz ki másoknál is egy fizetni nem akaró megrendelő folyamat?


 

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER