Címkék: összefogás | teddleakulcsot

2020. március 25. szerda, 09:25

 

Összefogásra buzdító kezdeményezéssel járul hozzá a koronavírus járvány elleni védekezéshez a Fiat-Chrysler.

 

 

 A teddleakulcsot címmel életre hívott akciójában az autógyártó óriás magyarországi képviselete arra kéri a Fiat, az Alfa Romeo, és a Jeep tulajdonosokat, illetve a felelősen gondolkodókat, hogy lehetőség szerint se gyalog, se autóval ne menjenek el otthonról.

 


 Az FCA kezdeményezését ismert személyiségek támogatják. Rákóczi Ferenc rádiós műsorvezető, az Alfa Romeo magyarországi márkanagykövete Facebook-posztban fordult az Alfa Romeo tulajdonosokhoz. Arra kérte az összetartó magatartásáról ismert márkacsalád tagjait, hogy csatlakozzanak a #teddleakulcsot mozgalomhoz, és csak akkor hagyják el otthonukat, ha feltétlenül szükséges.

„Mi azok vagyunk, akik indexelni is meg tudtunk tanulni, úgyhogy ez az otthonmaradás szerintem nekünk már menni fog” – fogalmaz az Alfa Romeo márkanagykövete. Azt üzente a klubéletben és a közösségi médiában egyaránt aktív „Alfásoknak”, hogy fogjanak össze most is. Kövessék példáját, maradjanak otthon, és ezzel közösen lépjenek fel saját, illetve mások egészségének megérzéséért.

A #teddleakulcsot mozgalom támogatását kérte követőitől Tóth Gabi és Krausz Gábor is. A Jeep magyarországi márkanagykövetei családias hangulatú posztjukban mutatják be, hogy ha kell, ellent tudnak állni a megszokásnak. Ahelyett, hogy útnak indulnának, még ők is szögre akasztják a Jeep kulcsot.
„Tegyünk együtt a közös biztonságért! Se gyalog, se autóval ne menjünk most el otthonról, mert így tudjuk megóvni egymás egészségét” – javasolják. Üzenik mindenkinek: az utak pedig megvárnak, hagyd most a garázsban kedvenc négykerekűdet!

 


„Ha nem muszáj, most ne ülj autóba se!” – szólította meg rajongóit videóüzenetében Marsalkó Dávid. A Halottpénz együttes frontembere, a Jeep márkanagykövete a #teddleakulcsot kezdeményezés mellé állt. Bízik benne, hogy sokan meghallják, komolyan veszik üzenetét, és otthon maradnak. Ő már letette a kulcsot.
„Összefogás, védelem és erő” mottóval útjára indított #teddleakulcsot kezdeményezéséhez az FCA szeretne megnyerni minél több Fiat, Alfa Romeo, és Jeep tulajdonost, valamint mindenkit, aki felelősen gondolkodik, tenni akar a koronavírus járvány legyőzéséért. A vírus elleni harc érdekében eddig is komoly áldozatok vállaló cégcsoport nem kér sokat. Csupán azt javasolja, márkacsaládjainak tagjai, illetve támogatóik a mostani nehéz helyzetben cselekedjenek meggondoltan.

„Akkor tudunk tovább lépni, a jövőben is élvezni a DolceVitát, a Szabadságot és a Természet adta élményt, ha most otthon maradunk” – emlékeztet mindenkit Krupp Tünde. Az FCA magyarországi marketingvezetője reméli, hogy a #teddleakulcsot kezdeményezés gyorsabban terjed majd, mint az, aminek a megfékezésére kitalálták. Figyelmeztet, rendkívül fontos, hogy mindenki megértse, azzal segítünk a legtöbbet a járvány elleni küzdelemben, ha vigyázunk magunkra és embertársainkra.
Márkanagyköveteivel együttműködve az FCA mindent megtesz azért, hogy a #teddleakulcsot mozgalom megkönnyítse tagjai számára az otthonmaradást. A társaság éppen ezért mostantól rendszeresen új, szórakoztató ötletekkel, elfoglaltságokkal jelentkezik majd közösségi oldalain. Egyúttal felajánlotta segítségét a kórházak, az idős emberek kiszolgálását, ellátását segítő kezdeményezésekhez is.
A tárgyalások, egyeztetések megkezdődtek, a következő lépések megismeréséhez mindenki kövesse a #teddleakulcsot kezdeményezést!

 

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER