Címkék: Budaörs | csomag | Érd | Hasznos holmik | Hasznos-holmik webáruház | Mohácsi István | panasz | XLS futár | XLS Futárszolgálat

2020. május 06. szerda, 10:29

 

A Hasznos Holmik webáruház egyoldalúan kilépett az adás-vételből a vevő határozott tiltakozása és az adás-vételhez ragaszkodása ellenére, miközben a megvásárolt és több, mint 1 azaz egy hónapja kifizetett negyed százezres dolgot nem kapta meg. A pana szkezelésük kimerült a következő pimasz közlésben: „Kérjük, tekintse válaszunkat véglegesnek!„  Azaz az agyonnyomorított felszakított csomagolású dolgot a vevőnek köteles lett volna átvennie!.. Na de a történet:

 

A megrendelés 2020. április 2-án megtörtént, majd a számlázási adatok közlésekor azonnal április 3-án a teljes vételár 24.990 Ft kifizetése is átutalással a kora reggeli órákban teljesült.
Mivel nem történt a befizetésről és a szállításról visszajelzés a vevő érdeklődött, hogy mikor érkezik a csomag. A válasz hétfőn 6-án: „az utalásokat napi egyszer adminisztráljuk, a csomag természetesen annak  beérkezését követően 1-2 munkanapon belül feladásra kerül. Üdvözlettel: Bernadett Daily Deal Kft. - tehát valamilyen vezetéknév nélküli Bernadett ügyfélszolgálatos tájékoztat. - ezek szerint az aznapi utalást a hajnali utalás előtt még valamikor éjfél után adminisztráhatták... 7-én közli Bernadett ügyfélszolgálatos: „a rendszerben már látom, hogy az utalás megérkezett, csomagját csütörtökön veszi fel a futár, így a jövő hét első felében lesz várható a csomag.„

Április 8-án e-mail érkezik az XLS futárszolgálattól: „küldeménye ma feladásra kerül munkatársunk a csomagot a feladást követő munkanapon 08-17 óra között megkísérli kézbesíteni ….A kiszállítás napjának reggelén SMS-ben megerősítjük a csomag felvételét és tájékoztatjuk a kézbesítést végző futár elérhetőségéről. „
Másnap tehát 9-én a vevő várja, tehát egésznapon keresztül várható a futár, bár a csomag felvételét nem erősítik meg SMS-ben, nem a kézbesítő futár elérhetőségét sem küldik. Most mi legyen, mindegy várja a vevő a futárt otthon.
Egy furcsa hivás csörög délelőtt eltitkolt szám. Mi legyen? Lehet orvos mint a múltkor. A valaki nem mutatkozik be nem mond semmit halló után leteszi. A nővér tudván, hogy eltitkolt számokat az emberek nem vesznek fel második hívásnál már mondja a nevét és a célját....
Délután 3 körül megáll a kapuban egy öreg 30 év körüli kopott Suzuki Swift kis személyautó. A futár az megy a vevő a kapuhoz, örül. A futár közli nem hozta az árut, mert nem fért volna be és nem tudta otthon legynek-e. (Az eltitkolt számról egyébként ő telefonált volna.)

Tessék? Hol az sms? Hol a futár elérhetősége és mi nem jeleztük, hogy nem jó az időpont. Ő nem hozta nem fért volna be, tetszik nem tetszik kedden tudja újra hozni.
Vevő ír az ügyfélszolgálatnak, ragaszkodik az értesítés szerinti kiszállításhoz, ügyfélszolgálatnak annyi többszöri levélváltás után az egészhez a hozzáfűznivalója, hogy: ”Nem fog ma menni a csomagja! „ Egy munkanapot kivett a vevő. Ja igen a csomag egy 4,7 m-es fém összehajtogatható létra lenne, apró 30 éves Suzuki személyautóval.
Vevő megírja mindezt a webáruháznak, aggályát fejezi ki afelé is, hogy miféle futárszolgálat az amely így végzi a munkáját egy ilyen nagy és 16 kilós csomagot pedig egy apró öreg ütöttkopott kicsi személyautóval hozná.
Hasznos-holmik Bernadett válasza hogy egyeztetnek tájékoztatnak majd.

Kedden 14-én megjelenik a futár, azaz az ütöttkopott kicsi öreg személyautós szállító kiszedi és közli összenyomódott. Nos nem csak agyonnyomódott, hanem a végén kiszakadtan hiányos a csomagolás.
Vevő közli, hogy ezt nem köteles átvenni és megítélni sem tudja így hogy a termék nem károsodott-e, illetve nem esett-e ki belőle valami. Futár nem ír semmi jegyzőkönyvet beteszi a kocsiba és elmegy.

Vevő közli a történteket az áruházzal. Válasz nincs 17-én rékérdez az áruháznál a vevő, hogy mikor jönne egy sérülésmentes kiszállítás és egyébként, nem lehet-e ezt egy valódi profi futárcéggel kiszállíttatni. Hasznos-holmik Bernadett válasza:sajnos csak velük állunk jelenleg szerződésben, így ismét ők fogják kiszállítani, amennyiben így is megfelel! „ továbbá közli, hogy a csomagot a jövő héten fogják tudni feladni.

Vevő Április 23-ai ismételt érdeklődésére a válasz „a mai napon érkezett vissza az eredetileg rendelt csomag, a napokban feladásra kerül a másik.
Üdvözlettel:
Bernadett
hasznos-holmik”
Aznap megérkezik az XLS Futárszolgálat e-mailje: Amennyiben a 00008746830101 fuvarlevélszámú küldeménye ma feladásra kerül munkatársunk a csomagot a feladást követő munkanapon 08-17 óra között megkísérli kézbesíteni ….A kiszállítás napjának reggelén SMS-ben megerősítjük a csomag felvételét és tájékoztatjuk a kézbesítést végző futár elérhetőségéről.”
Másnap nem érkezik sem SMS, sem értesítés. Vevő feladva az újabb munkanapját kétségek között várja egész nap a futárt. 3 hét telt el a kifizetett vétel óta és kéne a használati tárgy. 

Futár nem jelent meg, vevő levele a Hasznos holmik webáruház felé április 24-én 18:22-kor „Tegnap küldte a futár. Mégsem vették fel a csomagot tegnap? Mert nem jöttek.” Vevő harmadik kárba ment napja!

Hasznos-holmik Bernadett válasza április 27-én: holnaptól lesz várható a futár, de küldeni fog sms-t a szállítási nap reggelén.

Április 28. SMS nem jön, futár meg pláne nem. Vevő feladva az újabb munkanapját kétségek között várja egész nap a futárt. Tehát negyedik munkanapon!

Április 29. Vevő jelzi Hasznos-holmik webáruház Bernadettjének, hogy még mindig nem kapott értesítést és a futár sem jelent meg.
A válasz 10:09:24-kor érkezik: „én úgy látom szállítás alatt áll a csomag. Remélhetőleg ma oda is ér.” Tehát sem e-mail, sem SMS, semmi értesítés. Ismét egy feláldozott munkanap, azaz az ötödik munkanap!

Futár nem jön sem 29-én szerdán, sem a hét többi napján. Nem került elő semmilyen formában sem sms, sem e-mail, csomag pedig pláne nem.

Vevő május 4-én hétfőn jelzi Hasznos-holmik webáruháznak, hogy több, mint egy hónapja kifizette az árut a futár pedig nem jelent meg sem a jelzett napon sem később, bár értesítéseket sem küldött semmilyen formában sem és kéri az áruházat, hogy teljesítsék a vállalt kiszállítást „valóságos futárszolgálattal, akik a megszokott rendben teszik a dolgukat.

A webáruház itt kezd váltani a megpróbáljuk megoldaniról, a minket ugyan nem érdekelre.
Hasznos-holmik Bernadett közli vevővel: „nem értjük, miért volt két alkalommal is sikertelen a kézbesítés.
A napokban a kifizetett összeget visszautaljuk. „

Vevő erre azonnal reagál, hogy nem kíván elállni a vásárlástól és a több mint 1 hónapja kifizetett árut meg kívánja vásárolni továbbra is és várja, hogy azt valóban teljesítsék is.

Erre bekeményít az áruház ügyfélszolgálatosa és közli vevővel, hogy a sérült összenyomodt kiszakadt hiányos csomagolású árut köteles lett volna átvennie, s mivel nem vette át, ők levonhatnák a szállítási díjat, de ők olyan jóságosak, hogy ezt nem tették meg:

„"Második alkalommal összenyomva és kiszakadva hozta, amit természetesen nem lehet átvenni."
Ezek szerint a futár megkísérelte kiszállítani a csomagot, amit Ön nem vett át!
Ilyen esetekben, mikor a vásárló nem veszi át a csomagot, -mint ahogyan az Általános Szerződési Feltételekben is feltüntetjük-, bizonyos összeg kerül levonásra, mely az Ön esetében nem teljesült volna.
Kérjük, tekintse válaszunkat véglegesnek!”

Majd következő levelében sajnálkozik a saját bevételkiesésük miatt, hogy a saját partnerük kétszer is visszavitte a csomagot, elsőre alaposan össze is törve, ez lenne a vevő hibája és közli, hogy ha fizet a vevő 990,-ft-ot csak akkor küldik ki a vételkor ingyenes kiszállítással hirdetett és megvásárolt terméket.

Vevő kétségbeesetten és még mindig türelemmel próbálja elmagyarázni a fentieket a hasznos-holmik Bernadett ügyfélszolgálatnak, hogy akit kár ért az ő mert több, mint egy hónapja kiadta a pénzét, a terméket nem kapta meg, azt használni nem tudta és több munkanapja ráment, mint itt összeszámoltuk 4 db diplomás bérrel számolandó. Továbbá, hogy a webáruházat nem érhette kár, mivel egy legálisan működő futárszolgálat visszadja a szállítási költséget és kártérítést fizet, ha a csomagot összetörte, felszakította, kéri, hogy todakolják meg miért nem volt kiszállítás a második alkalommal hitegetésük ellenében.
Kilátásba helyezi a történet nyilvánosságra hozatalát és egy fogyasztóvédelmi eljártást, de kölzi hogy nem ez a célja, hanem továbbra is szeretné megkapni a megvett árut végre és sokadjára kéri hogy azt szállítsák ki egy valóságos rendesen dolgozó futárcéggel vagy vonják kérdőre a kizárólagos partnerüket és érjék el, hjogy a futár valóban kihozza és átadja.

Erre a webáruház már semmit nem válaszol. Április 5-én visszautalják a vevő pénzét, evvel az adásvételi szerződésből egyoldalúan kilépve.

De miféle cég ez a Hasznos-holmik webáruház, azaz az üzemeltetője a Daily Deal Kft. ? A Nemzeti cégtár szerint a céget 2018-ban alapították. Jegyzett tőkéje 3-5 M forint között, főtevékenysége Csomagküldő, internetes kiskereskedelem székhely: 2030 Érd, Szabadság tér 12. Létszám 1 fő.
A cégjegyzésre jogosult: Mohácsi István ügyvezető (vezető tisztségviselő) 2040 Budaörs Frissítés: Mohácsi István ügyvezető felszólítására a további adatokat töröltük, akit érdekel megtekintheti a Nemzeti Cégtár nyilvános online oldalán.

Az idézett részekhez tartozó e-maileket, természetesen megkaphatják az arra felhatalmazott fogyasztóvédelmi és felügyeleti szervek.

Megosztani érdemes a jövőbeni gyanútlan jóhiszemű vásárlók érdekében, gondolkozzanak el valóban olcsó-e az olcsó!

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER