A Jeep egyes európai piacokon külön online platformot hozott létre, ahol az exkluzív First Edition kivitel iránt érdeklődő ügyfelek regisztrálhattak; az előzetes megrendelés lehetősége általános sikert aratott.
A várakozás ideje most véget ér: mostantól a Jeep® Wrangler 4xe Plug-in Hybrid összes kivitele szabadon megrendelhető.
Minden készen áll a valaha létezett legnagyobb teljesítményű, legtakarékosabb, leginkább környezetbarát, legfejlettebb műszaki tartalmú Wrangler érkezésére. Fontos mérföldkő ez a márka evolúciójában, egyben jelentős lépés a teljes modellpaletta tervezett villamosítása felé: az elkövetkezendő évek során minden Jeep modell legalább egy részben vagy teljesen elektromos hajtáslánccal is elérhető lesz.
A belső égésű motorral (ICE) szerelt változatoknál fejlettebb műszaki tartalmú 4xe Plug-in Hybrid a legjobb közúti és terepalkalmasságú Wrangler, amelyet Európában valaha kínált a Jeep.
A két villanymotor/generátor egységből, egy nagyfeszültségű akkumulátorcsomagból, egy ultramodern, 2,0 literes turbómotorból, valamint a jól ismert nyolcfokozatú TorqueFlite automata sebességváltóból álló hajtáslánc kombinált csúcsteljesítménye 380 lóerő. A fejlett plug-in hybrid hajtáslánc révén az autó egy huzamban akár 50 kilométert képes megtenni tisztán elektromos, emissziómentes üzemben, ami tökéletesen alkalmassá teszi a mindennapi városi használatra.
Ugyanakkor a benzines turbómotor és a villanymotorok kombinációjából adódó, nagyobb motorteljesítmény és késlekedés nélkül rendelkezésre álló forgatónyomaték még jobb terepalkalmassággal ruházza fel, és a legtechnikásabb környezetben is megállíthatatlanná teszi az offroad-bajnokot. A 4xe technológiának köszönhetően az új Wrangler Plug-in Hybrid tisztán elektromos üzemben is képes összkerékhajtással közlekedni. Ez új szintre emeli a modell terepalkalmasságát: mostantól nem csupán tökéletes biztonságban, de zajtalanul is közlekedhetünk terepen, gyönyörködve a természet hangjaiban.
Eközben megőrzi az alapmodell utolérhetetlen 'Trail Rated' műszaki felszereltségét, amely felszereltségi szinttől függően olyan technológiákat foglal magában, mint a kétféle, fejlett 4x4-es rendszer, az aktív, kapcsolható és állandó rendszerek – Command-Trac és Rock Trac –, az új generációs Dana hidak, az elektromosan kapcsolható Tru-Lock első és hátsó differenciálzár, a Trac-Lok részlegesen önzáró differenciálmű, vagy az elektronikusan oldható elülső kanyarstabilizátor.
A 4xe hajtástechnológia nem csupán a fenntarthatóság és a takarékos üzem záloga (a modell átlagos üzemanyag-fogyasztása hibrid üzemben hozzávetőlegesen 3,5 l/100km), de kifejezetten élvezetes vezethetőséget is biztosít: a modell minden eddiginél dinamikusabban vezethető aszfaltúton, álló helyzetből pedig mindössze 6,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára.
A modell technológiai alapfelszereltségének része többek között a 8,4 colos UconnectTM NAV rendszer érintőképernyővel, az Apple CarPlay és Android Auto okostelefon-integráció (amely többek között lehetővé teszi a jármű paramétereinek a MY Uconnect alkalmazáson keresztül történő felügyeletét), valamint az akkumulátor töltöttségét és a hatótávolságot (elektromos és hibrid üzemben) megjelenítő, 8 colos TFT műszeregységkijelző. A biztonsági alapfelszerelés hátsó keresztirányú forgalom-felügyelettel kiegészített holttér-figyelő rendszert, tolatókamerát, menetstabilizáló elektronikát (ESC), elektronikus borulásvédelmet (ERM), parkolóradart, valamint kulcs nélküli nyitás és indítás rendszert tartalmaz.
Opciós szolgáltatás az adaptív sebességtartó automatika, a ráfutásos ütközésre figyelmeztető rendszer (FCW+), vagy az új, első off-road kamera (Rubicon szinten alapfelszerelés).
A plug-in hybrid Jeep Wrangler európai bevezetésekor három felszereltségi szinten (Sahara 4xe, Rubicon 4xe, valamint exkluzív „80th Anniversary” jubileumi kiadásként) rendelhető.
Hozzászólások