Címkék: értékesítés | Toyota

2019. december 10. kedd, 16:15

 

A Toyota Gazoo Racing 2020 márciusában megkezdi a GR Supra GT4 forgalmazását Európában, majd augusztustól Észak-Amerikában, októbertől pedig Japánban/Ázsiában is értékesíti a modellt.

 

 

A Toyota Gazoo Racing megerősítette, hogy 2020 márciusában megkezdi ügyfélcsapatok számára fejlesztett versenyautója, a GR Supra GT41 európai forgalmazását. A jövő év augusztusától Észak-Amerikában, októbertől pedig Japánban és Ázsiában is megkezdődik az értékesítés. A Toyota Gazoo Racing nagyobb hangsúlyt kíván fektetni az ügyfélsportra, hogy világszerte elérhetővé tegye rajongói számára a versenyzés élményét.

 

 

 

A Toyota Motorsport GmbH(TMG)által kifejlesztett és gyártott GR Supra GT4 a Toyota Gazoo Racing legelső globális típusa, az idén debütált GR Supra alapjaira épül. A háromliteres, soros hathengeres, kettős megfúvású turbóval felszerelt motor – amelyhez hétfokozatú, kormányról is kapcsolgatható automata sebességváltó kapcsolódik – 320 kW2(430 LE) leadására képes; hátsó kerekekeit mechanikus, részlegesen önzáró differenciálművön át hajtja. A modellt Akrapovič kipufogórendszerrel szerelik fel, a kenőanyagokat a Ravenol szállítja.

Az első légterelő és a hátsó szárny természetes rostokat tartalmazó kompozitból készül, hozzájárulva az autó alacsony, mindössze 1350 kilós2 össztömegéhez. Megmaradt a GR Supra utcai változat MacPherson első-és a multilink hátsó felfüggesztése, elöl és hátul KW lengéscsillapítókkal. Az autó Pirelli gumikon gurul, és a továbbfejlesztett fékrendszer elöl hat-, hátul négydugattyús féknyergeket kap. A biztonság természetesen fontos, ezért a GR Supra GT4 könnyűszerkezetes acél karosszériájához nagyszilárdságú bukókeret csatlakozik, a hatpontos biztonsági öves versenyülések pedig az FIA-szabvány szerint készülnek. Bent egykijelzős szénszálas műszerfallal és kifejezetten a GT4-es versenyekre tervezett kormánykerékkel találkozunk.

A GT4-es versenyautók értékesítésével és a hozzájuk kapcsolódó ügyfélszolgálattal (beleértve a pótalkatrészek forgalmazását és a műszaki támogatást is) foglalkozó vállalatok a különböző térségekben a következők: Európában a TMG, Észak-Amerikában a TRD U.S.A Inc. (TRD USA), Japánban és Ázsiában pedig a Toyota Customizing & Development Co., Ltd. (TCD). A modell tervezett ára 175 000 euró lesz (ez tartalmazza a forgalmi adót, a vámkezelés díját, a szállítási költségeket stb.) 

 

                         

A GR Supra GT4 értékesítésével foglalkozó cégek régiónként

Térség Értékesítéssel és ügyfélszolgálattal foglalkozó cégek
Európa TOYOTA Motorsport GmbH Customer Motorsport e-mail : Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Észak-Amerika TRD U.S.A., INC. e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Japán/Ázsia TOYOTA CUSTOMIZING & DEVELOPMENT Co.,Ltd TRD Business Div. Department No.1 Motor Sports Business Unit e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


A GR Supra GT4 műszaki adatai

Karosszéria
Hosszúság 4 460 mm
Szélesség 1 855 mm
Magasság 1 250 mm
Tömeg 1 350 kg
Felépítmény Acélkarosszéria nagyszilárdságú bukókerettel az FIA-szabványnak megfelelően
Első splitter Természetes rostot tartalmazó kompozit
Hátsó légterelő szárny Természetes rostot tartalmazó kompozit
Üzemanyagtartály ATL FT3 biztonsági tartály gyorstankoló rendszerrel (120 l)
Vezetőülés OMP versenyülés hatpontos biztonsági övvel (FIA 8862-2009)
Motor és erőátvitel
Típus Soros hathengeres, kettős megfúvású turbóval
Lökettérfogat 2,998 cm3
Maximális teljesítmény 320 kW (430 LE) 
különböző teljesítmények érhetők el a BoP-nak megfelelően
Maximális forgatónyomaték 650 Nm*
Motorirányítás Magneti Marelli
Kipufogórendszer Akrapovič katalizátoros
Kenőanyagok Ravenol
Sebességváltó Kormányról vezérelhető (“paddle-shift”) hétfokozatú automata váltó, hátsókerékhajtás
Differenciálmű Motorsport-specifikációjú, részlegesen önzáró
Tengelyek GKN motorsport-specifikációjú (nagy nyomaték)
Futómű, kormánymű és fékek
Első futómű MacPherson
Hátsó futómű Multilink
Lengéscsillapítók KW gyártmányú, állítható, motorsport-specifikációjú
Kormánymű Elektromechanikus rásegítésű, fogasléces
Fékek (elöl) Brembo versenyfékek – hatdugattyús féknyergek, 390 mm átmérőjű acél féktárcsák
Fékek (hátul) Brembo versenyfékek – négydugattyús féknyergek, 355 mm átmérőjű acél féktárcsák
Abroncsok (elöl/hátul) 305/660-18 / 305/660-18 (Pirelli)
Keréktárcsák OZ ötlyukú 11 x 18 colos
Elektronika
Kipörgésgátló alapfelszerelés
Motorsport-specifikációjú ABS alapfelszerelés
8 colos vezetői kijelző alapfelszerelés
Data logger alapfelszerelés
Hátsó kamera választható
Abroncsnyomás-ellenőrző rendszer választható
Rugóút-érzékelők választható
Kivilágított rajtszám választható
Berendezések
Tűzoltórendszer alapfelszerelés
Air Jack emelőrendszer alapfelszerelés
Itatórendszer választható
Homológ Endurance csomag választható

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

Autóspanasz.hu

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER