Az AutoWeek Vevőelégedettségi Felmérés eredménye szerint a Subaru két kategóriában is az első helyen végzett. A zsűrit a húszezres példányszámú hetilap és a hozzá tartozó weboldal olvasóközönsége alkotta – ami jól reprezentálja Hollandia személyautó-tulajdonosait.
A megmérettetés az ő véleményüket tükrözi az autómárkákról, a márkakereskedőkről és az egyes modellekről.
A szavazás eredménye szerint a Subaru nyert a 10 Legjobb Márkakereskedő 2010 kategóriában, az Outback pedig a Legjobb Autók (SUV osztály) csoportjában lett első helyezett.
A hollandiai székhelyű AutoWeek olvasóközönsége a Benelux államokban él – ahol főleg sík vidékek találhatók, viszonylag enyhe terepekkel –, ami azt bizonyítja, hogy bár a Subaru állandó összkerékhajtása és boxermotorja hagyományosan a nagy kihívásokat támasztó környezetekben a legnépszerűbb, a márka egyéb erősségei, például az igényes tervezés, a magas színvonalú gyártási minőség és az ügyfélközpontú szemlélet a világ minden táján kivívja az autósok elismerését. S ahogy a Subaru autói egyre inkább megfelelnek a vásárlók növekvő elvárásainak, úgy a Subaru márkakereskedők munkáját is az ügyfélközpontúság jellemzi.
Bízni a termékben – és bízni a kereskedő szolgáltatásában. A zsűri szavazatai megerősítették a Subaru nyertes stratégiáját, ami létfontosságú a márka számára. A Subaru Benelux elnöke, Tomoya Inoue elismerően szólt a „márkakereskedői hálózat teljesítményéről”, kijelentve: „Márkakereskedőinkkel együtt azon dolgozunk, hogy tovább növeljük vásárlóink elégedettségét, hiszen ez a Subaru alapelve. Nagyra értékelem, hogy márkakereskedőink komoly figyelmet fordítanak az ügyfelek kiszolgálására, és köszönetet mondok minden Subaru-tulajdonosnak, akik mindezt megerősítették az AutoWeek 2010-es felmérésén.”
Hozzászólások