2013. május 06. hétfő, 13:38

 

„A Jeep büszke arra, hogy partnerként támogathatta a bajnokcsapat Juventust a csúcsra vezető, bámulatos út során” – a Jeep ezzel vezette fel új sajtókampányát, amely a bajnokság vége előtt három mérkőzéssel a Juventus győzelmét ünnepli. A 2012. év a Jeep számára is fantasztikus volt: a márka 20 százalékkal növelte európai eladásait, világszerte rekord mennyiségű, több mint 700.000 darab gépkocsit értékesített.


A Palermo felett aratott győzelmével a Juventus labdarúgó csapata három játéknappal a szezon vége előtt megnyerte a 2012-13. évi olasz bajnokságot.  A csapat hivatalos szponzoraként a Jeep szintén győztesként zárta a 2012. évet, amely értékesítési eredmények és márkaarculat szempontjából egyaránt kivételesnek bizonyult. A Jeep az európai piac egyik leggyorsabb ütemben növekedő márkájának bizonyult, éves szinten körülbelül 20 százalékkal növelte eladásait. Ez a kiváló teljesítmény nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a márka új rekordot állítson fel: a tavalyi év során több mint 700 000 darab gépkocsit értékesített világszerte.

A Jeep egy vadonatúj reklámkampánnyal ünnepli a Juventus bajnoki címét. A kampány szlogene: „MEGÁLLÍTHATATLANOK”, a képen az ikonikus Jeep Wrangler 2013. modellévi változata, valamint a Juventus öt játékosa: Gianluigi Buffon, Giorgio Chiellini, Andrea Pirlo, Paul Pogba és Arturo Vidal látható. A kép felső szélén a „Gratulálunk, Juventus!” felirat olvasható, míg alul az alábbi mondatot helyezték el:  „A Jeep büszke arra, hogy partnerként támogathatta a bajnokcsapat Juventust a csúcsra vezető, bámulatos út során”.

jeep-juventus-csapat

Ez a közös kaland 2012. július 12-én vette kezdetét, amikor a torinói Juventus stadionban a csapat bemutatta új mezét. Ezeken a Jeep márka logója látható: a márkáé, amelynek neve egyet jelent a kalandokkal, és amely fennállása során ugyanúgy hitelességről, szenvedélyről és az akadályok leküzdése iránti elhivatottságról tett tanúbizonyságot, mint a fekete-fehér csapat.

Attól a naptól fogva a két legendás név együtt haladt végig a 2012-13. évi labdarúgó bajnokságon, pályán és azon kívül mindig egymást támogatva, amint azt az olyan, nagyszabású rendezvények is mutatták, mint az exkluzív „Fekete és fehér” parti Courmayeur-ben 2012 decemberében, vagy a „Jeep bajnokok turnéjának” izgalmas állomásai, amelyeken „zebra-mintázatú” Jeep® Wrangler modellek jelentek meg.

Tavaly februárban indult útnak az Independent Ideas ügynökség által kezelt „MEGÁLLÍTHATATLANOK” reklámkampány a nyomtatott sajtóban és az interneten. A reklám kreatív koncepciója szerint a Jeep segítségével a játék lényegét jelentő labda minden határon túl jut, a lehető leghihetetlenebb, legvalószínűtlenebb terep-pályákra is, és ezzel a márka egy vadonatúj extrém sportágat talál fel a kihívásokat és kalandokat kedvelők számára.

A kampány pontosan összecseng a Jeep márkaarculatával, amely mindig is elrugaszkodott a konvencióktól, és hatékonyan kommunikálja a közönség felé a maga területén legendának számító két márkanév közötti, számos hasonlóságot. A világhíres Jeep termékei több mint százhúsz országban kaphatók; 1941-es bevezetése óta a Jeep márka több mint 15 millió járművet adott el világszerte. Nem kevésbé dicsőséges a Juventus múltja sem: az 1897-ben alapított klubcsapat világszerte több mint 250 millió szurkolóval büszkélkedhet (ebből 11 millióval Olaszországban!), irigylésre méltó eredményei között szerepel 31 bajnoki cím (scudetto), 9 Coppa Italia győzelem, 5 Supercoppa Italiana első hely, három UEFA kupa, egy UEFA Kupagyőztesek Európa-kupája, , 2 UEFA Szuperkupa, 2 Bajnokcsapatok Európa-kupája /Bajnokok Ligája győzelem, valamint két Interkontinentális Kupa győzelem.

A Juventushoz fűződő partneri kapcsolatát még tovább erősítendő a Jeep Andrea Pirlót kérte fel globális nagykövetének: a labdarúgó a Jeep PR-tevékenységeiben, video és filmfelvételeiben, valamint egyéb Jeep eseményeken és programokon vesz majd részt.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER