Címkék: BMW | BMW Motorrad | Mini

2015. május 12. kedd, 14:27

  

Áprilisban tovább folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete, a minden korábbinál több BMW, MINI és BMW Motorrad modell átadása új havi rekordot állított fel a vállalatcsoport történetében.

 


Több, mint 700 ezer jármű
Áprilisban összesen 175 972 járművet értékesített a BMW Group világszerte, ami 8,4%-os növekedést jelent az egy évvel ezelőtti számokhoz képest. A hónapról hónapra új rekordokat döntögető értékesítés-növekedés a 2015-ös eladási statisztikában is tükröződik: január 1-je óta a BMW Group már több mint 700 ezer járművet, egészen pontosan 702 643 modellt adott át ügyfeleinek világszerte, ami 8,2%-kal több, mint a tavalyi év első négy hónapjában értékesített darabszám.

bmw-motor

„Történetünk eddigi legeredményesebb első negyedéve után áprilisban újabb rekordot ért el a BMW Group globális értékesítése” – nyilatkozta Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja. „Sikerrel teljesítjük azon kitűzött célunkat, hogy globálisan kiegyenlített értékesítés-növekedést érjünk el az összes régióban, és biztosra veszem, hogy azok az izgalmas új modellek, amelyeket az év hátralévő részében vezetünk be a piacra, még tovább fokozzák majd ezt a pozitív tendenciát” – tette hozzá Ian Robertson.

148 896 db négykerekű
A BMW története eddigi legsikeresebb negyedik hónapját könyvelhette el idén áprilisban, világszerte összesen 148 896 négykerekűt adva át ügyfeleinek, ami 5,6%-kal haladja meg a tavaly áprilisi eredményt. A márka 600 473 eladott járművel az év első négy hónapját tekintve is új értékesítési rekordot állított fel, ez 5,5%-kal több, mint a 2014 első négy hónapjában eladott mennyiség. A BMW 2-es sorozat képviselőiből 10 439 példány kelt el idén áprilisban, amelynek kétharmadát, 6 548 modellt március után ezúttal is a 2-es Active Tourer tette ki. A BMW 4-es sorozat iránti kereslet 12 696 járműben mutatkozott meg áprilisban. A BMW X modellcsalád népszerűsége évről évre nő, a BMW X5 harmadik generációjából csak áprilisban 12 774 modellt adtak át a BMW ügyfeleinek, ami 8,9%-os javulás az egy évvel ezelőtti számokhoz képest. Áprilisban a BMW X6 28,5%-os értékesítés-emelkedést produkált, összesen 3 633 eladott modellel. 2015 negyedik hónapjában 1 687 vadonatúj BMW i autót adott át ügyfeleinek a bajor gyártó.

bmw-m6

A MINI ugyancsak fennállása eddigi legeredményesebb hónapját és évkezdését érte el idén áprilisban: a 26 766 átadott négykerekű 27,8%-os javulást jelent az előző év áprilisához képest, a tavalyi modellváltás utáni, immáron mindegyik régióban elérhető három- és ötajtós MINI modellek iránti globális kereslet pedig a számokban is megmutatkozik. 28,3%-os növekedéssel a MINI 2015 első négy hónapjában összesen 101 079 modellt értékesített világszerte. Ez az első alkalom a brit gyártó történetében, hogy értékesítési volumene az év első négy hónapjában meghaladja a 100 ezret. Áprilisban 9 578 háromajtós (+30,3%) és 7 814 ötajtós MINI kelt el.

Április a sikerhónap
A BMW Group globálisan kiegyenlített értékesítési stratégiájának megfelelően a vállalatcsoport áprilisban és az év első négy hónapjában is növelni tudta eladásait, mindegyik régióban.

Európában 75 928 darab BMW és MINI modell kelt el idén áprilisban, ami 8,7%-kal több, mint az előző áprilisban értékesített darabszám. A BMW Group az öreg kontinensen összesen 310 588 négykerekűt adott át ügyfeleinek az év első négy hónapjában, ami 9,4%-os emelkedés. Áprilisban a főbb európai piacokon stabil növekedést regisztrált a gyártó. A BMW és MINI modellek értékesítése Nagy-Britanniában 8,4%-kal magasabb értéken, 14 774 darabon zárt áprilisban, miközben a dél-európai piacok is egyre jobb tendenciát mutatnak: Spanyolországban például 3 549 járművet adott át ügyfeleinek a vállalatcsoport az év negyedik hónapjában, ami 11,7%-kal haladja meg a tavalyi áprilisi értéket.

mini

Április az amerikai kontinensen is sikeres hónap volt, összesen 40 609 darab BMW és MINI modell értékesítésével (+12,1%). 2015 első négy hónapjában a BMW Group összesen 150 119 járművet értékesített a tengerentúlon, ami 10,5%-os javulást jelent az egy évvel ezelőtti értékekhez képest. A régió legnagyobb fejlődést produkáló piaca továbbra is Észak-Amerika: amíg az Amerikai Egyesült Államokban 32 428 jármű, addig Kanadában 4 177 vadonatúj BMW és MINI modell talált gazdára áprilisban, ami előbbi esetben 9,6%-os, utóbbi esetben pedig 39,7%-os gyarapodás.

Ázsiában 5,9%-kal nőtt a vállalatcsoport értékesítési volumene, áprilisban 54 469 értékesített BMW és MINI négykerekűvel. Az év első négy hónapjára vetítve ez a szám 220 799, ami 5,4%-kal több, mint a 2014 elején regisztrált adatok. Kínában az áprilisi 37 976 eladott jármű 0,6%-os növekedést produkált, míg a dél-koreai 4 340 átadott új modell 23,6%-os javulásnak felel meg.

16 554 db kétkerekű
Miután rekord értékesítési mutatókkal zárta a 2015-ös év első negyedévét, a BMW Motorrad áprilisban még tovább növelte eladásait. Világszerte 16 554 darab kétkerekűt adott át ügyfeleinek a gyártó, ami 1,3%-os emelkedés a tavaly áprilisi eredményhez képest és a BMW Motorrad történetének eddigi legsikeresebb hónapja. Az év első négy hónapjában 6,3%-kal, 47 924 darabra nőtt a kétkerekű járművek értékesítése, amelyben kulcsfontosságú szerepet játszik a 2014-ben és a 2015-ben bemutatott új modellek iránti töretlen kereslet.

A BMW Group értékesítési eredményei 2015 áprilisában és az év első négy hónapjában

tablazat

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER