Címkék: BMW

2015. május 08. péntek, 08:14

 

Még dinamikusabb formai kialakításával, továbbfejlesztett technológiai arzenáljával és élvonalbeli motorpalettájával az új BMW 3-as sorozat limuzin és az új BMW 3-as sorozat Touring minden korábbinál vonzóbb egyéniség.

 

 


Az új 3-as BMW-hez már a modell debütálásától kezdve bőséges motorválaszték érhető el: a négyféle benzines és hétféle dízelüzemű erőforrás maximálisan lefedi a 85 kW / 116 lóerő és 240 kW / 326 lóerő közötti teljesítmény-tartományt (kombinált üzemanyag-fogyasztás: 7,9 – 3,8 liter / 100 km, kombinált károsanyag-kibocsátás: 185 – 99 gramm / km).

bmw-3

A motorháztető alá választott egység erejét alapesetben a hatsebességes manuális váltó, opcionális extraként pedig a nyolcsebességes Steptronic automataváltó továbbítja a kerekek felé (utóbbi a BMW 330d, a BMW 335d és a BMW 340i Touring modell esetében az alapfelszereltség része). Az új BMW 3-as sorozat a klasszikus hátsókerék-meghajtással és a BMW xDrive intelligens összkerékhajtási rendszerrel is elérhető, motorváltozattól függően.

Lenyűgöző formai megoldások és kifinomult, prémium minőségű utastér
Az új 3-as BMW még harmonikusabb kialakításával és még aprólékosabban kidolgozott részleteivel emelkedik ki a forgalomból. Az orr-részen új, átdolgozott légbeömlőkkel ellátott kötény hangsúlyozza tovább a jármű szélességét, miközben az aktív tempomat (Active Cruise Control) érzékelője a középső légbeömlőbe illesztve kapott helyet. A letisztult hátsó lökhárító vízszintes díszítőeleme és a szériafelszereltségként kínált LED-optikás hátsó lámpák ugyancsak a modell szélességét, s mint ilyen, az új BMW 3-as sorozat sportos megjelenését nyomatékosítják, miközben az újratervezett fényszórókat és a csodálatos, LED-optikás nappali menetfényt egyesítő innovatív világítási koncepció a modell dinamikus és erőteljes karakterét hirdeti. Az új 3-as BMW-hez opcionális extraként érhetők el a teljes mértékben LED-optikás, úgynevezett full-LED fényszórók is. Újfajta anyaghasználatával és a belső vezérlők, a légbeömlők, illetve a középkonzol krómozott felületeivel az utastér eközben még ízlésesebb benyomást kelt az utasokban. Az újrarajzolt középkonzol a pohártartók csúsztatható fedelével a sebességváltó előválasztó karja előtti tárolófelületek még jobb kihasználását segíti elő, egyúttal még magasabb szintre emeli a BMW 3-as sorozat elsőrangú ergonómiáját. A modellhez elérhető részletes opciós listát, a kárpitokat és a díszítő betéteket is érintő személyre szabhatósági opciók széles palettája, valamint az új keréktárcsák, külső fényezések és felszereltségi opciók egészítik ki.

bmw-3-belso-ter

Felülmúlhatatlan teljesítmény – még sportosabb, még hatékonyabb motorokkal
Az új BMW 3-as sorozathoz elérhető három-, négy- és hathengeres benzinmotorok, valamint a BMW 316d, BMW 318d és BMW 320d modellek motorházteteje alatt dolgozó négyhengeres dízelmotorok egytől egyig a BMW Group BMW EfficientDynamics stratégia szerint kifejlesztett, vadonatúj motorcsaládjának tagjai. A továbbfejlesztett turbófeltöltőket is magába foglaló változtatások még élénkebb gázreakciókhoz segítik a négyhengeres dízelmotorokat, a háromhengeres benzinmotor pedig nem csupán a 3-as BMW motorterében, de a prémium középkategóriás sportlimuzinok szegmensében is egyedülálló nóvum. A BMW 320i limuzin és a BMW 320i Touring modellben egyaránt bemutatkozik a vadonatúj négyhengeres benzinmotor (kombinált üzemanyag-fogyasztás: 5,9 – 5,3, illetve 6,3 – 5,5 liter / 100 km, kombinált károsanyag-kibocsátás: 138 – 124, illetve 147 – 129 gramm / km), miközben a BMW 330i limuzin és a BMW 330i Touring modellben a négyhengeres egység (kombinált üzemanyag-fogyasztás: 6,5 – 5,5, illetve 6,7 – 5,8 liter / 100 km, kombinált károsanyag-kibocsátás: 151 – 129, illetve 157 – 135 gramm / km), a BMW 340i limuzin és a BMW 340i Touring modellben pedig a hathengeres benzinüzemű erőforrás ünnepli világpremierjét (kombinált üzemanyag-fogyasztás: 7,7 – 6,5, illetve 7,0 – 6,8 liter / 100 km, kombinált károsanyag-kibocsátás: 179 – 152, illetve 164 – 158 gramm / km). Kiemelkedően erőteljes teljesítményük mellett az erőforrások minden korábbinál hatékonyabbak is: üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékük egyaránt 11 százalékkal csökkent. Az új BMW 320d EfficientDynamics Edition limuzin (kombinált üzemanyag-fogyasztás: 4,3 – 3,8 liter / 100 km, kombinált károsanyag-kibocsátás: 113 – 99 gramm / km) 120 kW / 163 lóerő teljesítményre képes, miközben a nyolcsebességes Steptronic automataváltóval és a széria gumiabroncsokkal szerelve csupán 99 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként.

Az új váltók ugyancsak jelentős mértékben elősegítik az egyes modellváltozatok hatékonyságát. A hatsebességes manuális váltó sebességfigyelő funkciója visszaváltásnál például automatikus gázfröccsel segíti a simább váltást. A nyolcsebességes Steptronic automataváltóval már egyszerre több fokozatnyi szekvenciális visszaváltás is lehetséges, amelynek előnyei folytonos erőátvitelnél és akusztikailag is jelentkeznek, miközben a vitorlázó funkció jelentős mértékben növeli tovább a jármű hatékonyságát. Az új BMW 3-as sorozat továbbfejlesztett lengéscsillapítói, feszesebb futóműve és pontosabb kormányreakciója együttesen a BMW 3-as sorozat még dinamikusabb karakterét hangsúlyozzák, lenyűgöző menettulajdonságokkal karöltve.

bmw-3-valto

Új Professional navigációs rendszer és LTE mobiltechnológia
A BMW világelső szerepet tölt be a vezető, a jármű és a környezet közötti interaktív kapcsolat megteremtése és fenntartása terén. A BMW ConnectedDrive egyedülálló, online-alapú szolgáltatásokból és innovatív vezetést támogató rendszerekből álló termék- és szolgáltatás-palettája a vezetés kényelmét és biztonságát egyaránt növeli. Az új 3-as BMW-be szerelt színes BMW Head-Up kijelző például minden lényeges információt közvetlenül a vezető látómezejébe vetít, aki így maximálisan az előtte álló útra koncentrálhat. A Professional navigációs rendszer különösen nagyvárosi csomópontokban segíti a felhasználót, még gyorsabb rendszer-felállásával, jelentősen gyorsabb útvonaltervezésével és még valósághűbb háromdimenziós grafikájával. Mi több, a navigációs rendszer térképe három éven keresztül díjmentesen frissül, amit a rendszer a tulajdonos otthonának közelében online mobiltelefon-hálózaton keresztül, az integrált SIM kártyának köszönhetően automatikusan elvégez. Az új BMW 3-as sorozat a prémium középkategóriás sportlimuzinok szegmensének első olyan képviselője (a felszereltségi szinttől függően), amely a jelenleg elérhető leggyorsabb mobiltechnológiát (LTE) is támogatja. A parkolóasszisztenssel (Parking Assistant) immáron a teljesen automatikus párhuzamos parkolás is az új 3-as BMW innovációinak része, az aktív parkolássegítő rendszer (Active Park Distance Control) pedig automatikusan aktiválja az orr-részre szerelt parkolószenzorokat, a még könnyebb parkolási manőver érdekében.

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER