A rajt nem sikerült rosszul az élről, bár az elején szívóskodó Macdowell olyan hatást keltett az első kanyarban, mintha kívülről akarná Norbit az élen körbeautózni.
Gyorsan rendeződött az ő arculata is, amikor rájött, hogy bizony a címre törő Yvan Muller pörög a hátában, az előtte autózó Norbi, viszont annyival gyorsabb, hogy jobb nem emlegetni, pedig, erős a Chevy.
Monteiro látványos hibájával folytatódott a futam, aki lesodródott és helyeket bukott. Aztán jött szintén az ő előadásában az 'Oriola megerőszakolása' című lökdösős rész, amiből megint rosszul jött ki. Oriola nem hagyott elég helyet egy jobbosban, elfogyott az út, jött a bála és vége. Tarquini autója pedig megállt, ő is leparkolt idő előtt. Ez volt a szitu a gyári oldalon.
Norbi "csak" autózott az élen nyugodtan, "lassan" kiépítve egy három és fél másodperces előnyt. Mint régen, a Suzuki Kupában.
Norbi megnyerte az időmérőt és a warm upot erőből. Megnyerte az első futamot rajt-cél győzelemmel erőből, úgy, hogy a két gyári autó nem fejezte be a versenyt. A pálya a Honda otthona, és ebben a környezetben Norbi szerzett nekik igazi diadalt.
Michelisz Norbi és Zengő Zoltán nyilatkoznak a futam után
Hozzászólások