2010. június 14. hétfő, 10:12

 

A MetalCom Kupán, Fábiánsebestyénen vasárnap is rövidített program szerint zajlott a futam, ami annyit jelent, hogy a belvizes, szinte járhatatlan területeket kivették az itinerből, és így a hosszú szelektív hatvan helyett negyven kilométeres lett.

 

 

Szalay Balázs és Bunkoczi László kettőse nyerte a G4S Országos Terep-rallye Bajnokság negyedik futamát. Az Opel Dakar Team a második győzelemnél tart, és az eddigi összes futamon gyarapította a pontok számát, biztosan tartja az első helyét a bajnokságban.

A Korda-Tóth páros megtartotta második helyét. Kordáék a hajrában már kiengedtek, nem űzték maximális tempóban a Nissant, hisz biztosra vehették, hogy megtartják a bajnokságban eddig elért helyükett. Korda a célban is megjegyezte, sajnálja, hogy előző nap lerövidültek a pályák, mert szerinte a sár épp úgy hozzátartozik a terepralihoz, mint a por.

A Palik-Darázsi kettős nem tudta megtartani a dobogós helyet, aminek az volt az oka, hogy a második szelektíven eltört a váltókar, emiatt rövidebb úton kénytelenek voltak bemenni a szervizparkba. Forfaittal folytatták, ezzel viszont elúszott a lehetőség, mivel a két órás büntetés miatt lecsúsztak az ötödik helyre.

Pályafutása legjobbját könyvelhette el a Honvéd Dream Team. A Bálint Zoltán - Marton Dániel alkotta kettős a harmadik helyet szerezte meg a MetalCom Kupán, noha nem volt izgalommentes a záró szelektív. Többször fennakadt a gázpedál és a végén a töltés is megadta magát, de végül szerencsésen megérkeztek a parc fermébe.

Az Apáthy-Erős kettős sem szégyenkezhet a negyedik helyezésen. Az autóval a kisebb nagyobb problémák ellenére sikeresen teljesítették a két napot, igaz, az utolsó pályán elkélt a segítség. Elakadtak a sárban, de érkeztek a csapattársak, és Várkonyiék kiszabadították őket a fogságból.

A Fazekas-Maurer kettős zárta a fábiánsebestyéni futamot a hatodik helyen, noha ők is azon táborhoz tartoztak, akik több órás büntetést kaptak a forfait miatt. Vasárnap is elakadtak, mentségükre szól, hogy a BMW-ben csak a hátsó hajtás működött.

A Lónyai-Pocseg páros hetedik lett. A hajrá nekik sem ment zökkenőmentesen. Eltört a bal első féltengely, ezért félő volt, hogy elakadnak a sárban. De megúszták dagonyázás nélkül, és így értek be a célba.

A Várkonyi-Liszi kettős nyolcadikként fejezte be a versenyt. A párosnak ez volt az első közös produkciója, de legközelebb a szakágvezető már ismét pilótaként szeretne részt venni a versenyen.

A román-olasz kettős, Casuneanu és Maurilio kénytelen volt kihagyni három szakaszt ezen a napon, mert mindjárt az első pályán széttört a Touaregben a kardán. Varga Imre is pórul járt a befejező pályán. Lecsúszott egy mély árokba, és bár többen megpróbálták, egyszerűen nem tudták kiráncigálni a Nissant a vízzel teli csatornából.

A quadosok mezőnyében szenzáció számba ment, hogy Hangodi Zoltán egy utcai motorral, itiner nélkül megnyerte a versenyt. A második helyen Fekete László, és az első versenyén egy KTM motorral induló Horváth Lajos végzett.

Forrás: Tereprali Szakág


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER