Címkék: Peugeot 308

2021. március 18. csütörtök, 18:34

 

A Peugeot generációk óta írja sikertörténetét a kompakt ötajtósok világában: a 308 neve mögött több mint 7 millió eladott autó és 42 nemzetközi kitüntetés áll, köztük a 2014-ben elnyert Az Év Autója cím – most pedig a márka büszkén mutatja be a nagyszerű modell legújabb változatát, az új Peugeot 308-at.

 

 

Ellenállhatatlanul csábító dizájnjával, a márka vadonatúj emblémájával az új Peugeot 308 határozottan a felső kategóriát képviseli. Felépítése minden szempontból az utazás kényelmére, a dinamizmusra és az egyéniségre fókuszál.

Technológia tekintetében az új Peugeot 308 a legújabb vezetéssegítő rendszereket kínálja. Megújult a Peugeot i-Cockpit®, amely immár az i-Connect® Advanced elnevezésű modern, intuitív és interaktív tájékoztató és szórakoztató elektronikai rendszert is magában foglalja.

Hatékonyság tekintetében az új Peugeot 308 hű marad a Power of Choice szelleméhez azzal, hogy az aerodinamikailag a legapróbb részletekig kidolgozott karosszériához tölthető hibrid, illetve belsőégésű dízel- és benzinmotorokat is kínál.

Az új Peugeot 308 egyes országokban a márka online értékesítési felületén is megvásárolható lesz, akár használtautó-beszámítással, finanszírozási szerződéssel és házhozszállítással együtt.

 

 


INTENSE SEDUCTION

Az új Peugeot 308 határozottan őrzi helyét a szegmensben, miközben formája változik. Az 55 mm-rel megnövelt tengelytáv egyrészt megnyújtja az autó sziluettjét, másrészt több helyet kínál a hátul utazóknak. A 20 mm-rel alacsonyabb karosszéria – a hosszított orrkiképzéssel – pedig optikailag a motortérfedél hosszát növeli.

A hatékony aerodinamikát fő célként szem előtt tartva az új Peugeot 308 nem elsősorban kívül mutatja meg magát, hanem belül alkotott nagyot. Az újítások mögött komoly szerkezeti optimalizálás és karosszéria-megmunkálás áll.
Az új Peugeot 308 „bőre” szorosan simul a vázra – ez elsősorban a sárvédőknél látszik, amelyek nagyon határozott vonalúak, de nem takarnak szélesebb nyomtávot.

Az autó oldala egyszerű, sima, az első és a hátsó kereket vizuálisan összekötő egyenesnek köszönhetően mégis karakteres. Az oldalsó íves elemek rajzolatának ihlető forrása a márka történeti öröksége maga (Peugeot 205, 208, 308 stb.), miközben egyértelműen kidomborítja azt a dinamikus jelleget, amely a karosszérián végzett óriási formatervezői munka gyümölcse.
A hátsó rész szintén stratégiai szerepet játszik az aerodinamikai tulajdonságokban: az ötajtós karosszéria legfontosabb pontjait szélcsatornában rajzolták meg. Ily módon válik aerodinamikai elemmé a hátsó részen keresztben végighúzódó jellegzetes vonal, valamint a tető határozott irányvonala, amely az új Peugeot 308 megkülönböztető stílusjegyébe, a sajátosan hosszú hátsó légterelőbe fut ki.

Az új Peugeot 308 minden ízében a Peugeot genetikai örökségét hordozza. Érzéki és vonzó stílusával most egy dinamikusabb, a prémium autókat idéző világot mutat meg.

Az új Peugeot 308 a Peugeot új logóját viseli, az emblémát körülölelő hűtőrács rajza pedig kifejezetten a logó kiemelésére szolgál: a rácsvonalak mind egy irányban, az új címerpajzs felé mutatnak.
Formatervezési és technológiai újításként a vezetést segítő rendszerek érzékelői a logó mögött kaptak helyet (az orrkúp a radarhullámokkal kompatibilis indiumból készül), így a hűtőrács egyedül a márkaemblémáé. A rendszámtábla az orr-rész legaljára került.

Az első fényszórók már a belépő szinten is LED-technológiával készülnek. A cizellált, finom vonalú világítótestek nagyban hozzájárulnak az új Peugeot 308 dinamikus karakteréhez. A fényszórók az első lökhárítón horog alakú nappali fényekben folytatódnak. Ez az új fény arculati elemként is remekül illeszkedik a Peugeot új stílusához, éjjel-nappal első pillantásra felismerhetővé teszi a modellt.

A GT és GT Pack felszereltségi szinteken eddig alkalmazott Full LED fényszórók ennél is tovább mennek: a Peugeot Matrix LED Technology nagyobb hatékonyságot és biztonságot nyújt a mindennapokban.

A hátsó fényszórók is megkapják a Full LED technológiát, és természetesen megmarad a három oroszlánkarom is, amely a márka modern, egyedi ismertetőjegye.

Az új Peugeot 308 7 karosszériaszínben lesz elérhető:
Olívzöld
Vertigo kék
Elixir piros
Gyöngyházfehér
Banquise fehér
Artense szürke
Perla Nera fekete

 

 

TECHNO SPIRIT - új Peugeot i-Cockpit®

A Peugeot i-Cockpit® a márka genetikai örökségének részévé vált, újabb generációi mindig egyre sokoldalúbbak és modernebbek. Az új Peugeot 308 is hoz újdonságot e téren, mind ergonómiában és minőségben, mind pedig dizájnban és technológiában: érkezik az i-Connect® Advanced elnevezésű modern, intuitív és interaktív tájékoztató és szórakoztató elektronikai rendszer.
Az új, kompakt kialakítású kormánykerékben helyett kaptak azok az érzékelők, amelyek a vezető kéztartását érzékelve befolyásolják az új vezetést segítő rendszerek működését.
Az ergonomikus, opcióként fűtéssel is rendelhető kormánykeréken az alábbi funkcióvezérlők találhatók meg:
rádió, médiarendszer, telefon, vezetést segítő rendszerek.

A szemmagasságban elhelyezett digitális műszerfal része – az Active Pack felszereltségi szinttől kezdve – a 10 collos numerikus kijelző. A GT változat kijelzője háromdimenziós. A digitális kijelző teljes egészében egyénileg állítható, személyre szabható, többféle információcsoport megjelenítésére alkalmas (TomTom navigáció, rádió és média, vezetést segítő rendszerek, energiaáramlás stb.). A beállításokat a kormánykapcsoló segítségével végezhetjük el.
Az új Peugeot 308 műszerfala úgynevezett „high-vent” kialakítású, ami azt jelenti, hogy a ventillátor beömlő nyílásai pontosan az utasok elé kerültek, így a vezető és az utasok számára egyaránt optimális szellőztetést biztosítanak.
E kialakítás következtében a szériafelszereltségként elérhető 10 collos központi érintőképernyő a digitális műszeregységhez képest lejjebb kapott helyet, közelebb a vezető kezéhez, de továbbra is a műszerfal szerves részeként.
Az új Peugeot 308-ban – az Allure felszereltségi szinttől kezdve – virtuális i-toggle vezérlőegység található, amely a légkondicionáló eddigi helyére került. A központi kijelző és a vele párhuzamosan elhelyezkedő új vezérlő kettőse nyitott könyvre hasonlít, így a szegmensben páratlan módon nemcsak technológiai, hanem esztétikai pluszt is adnak az utastérnek.
Minden egyes i-toggle segítségével egyetlen gombnyomással érhetjük el például a klímabeállításokat, a telefon kontaktlistáját, egy adott rádióállomást vagy egy kiválasztott alkalmazást – mindezt egyéni beállítások eredményeként.
Az új Peugeot 308 i-Cockpit® műszerfala továbbra is „driver oriented”, azaz a vezető felé tájolt, így még ergonomikusabbá teszi a vezetést, ugyanakkor ügyel arra, hogy az utas se érezze kizárva magát az élményből. Ugyanilyen kialakítást kapott a középkonzol, amely szintén nyitott az utas felé. A belső stílus tervezésekor kifejezett cél volt az, hogy a teret egyenlően osszák el az első sorban helyet foglalók között.
Az új klímablokk kompakt kialakításának nagy nyertese a középkonzol, ahol sok hely szabadult fel. A vezető oldalán ívben sorakoznak rajta a dinamikus vezetéshez szükséges vezérlőgombok:
új, kompakt vezérlő, amellyel a 8 fokozatú automata váltóval szerelt változatokban választhatjuk meg az üzemmódot (Reverse, Neutral, Drive), 2 gombbal pedig parkolófokozatba, illetve a manuális sebességváltásra kapcsolhatunk,
vezetésimód-választó – motorváltozattól függően – amellyel az Electric, a Hybrid, az Eco, a Normal és a Sport mód között válthatunk.
A középkonzol íve egészen a vezeték nélküli telefontöltőnek kialakított kis helyig húzódik. A konzol teljes további része a praktikus tárolásé:
két nagy méretű pohártartó,
két USB C csatlakozó (töltésre, illetve töltésre és adatátvitelre),
több, összesen 34 liternyi tárolóhely,
könyöklő.
Az új Peugeot 308 a tárolóhelyek tekintetében új etalon lesz a szegmensben.
Az utastér dizájnja az anyagok sokszínűségére és gazdagságára épít. A 8 különböző színt kínáló ledes hangulatvilágítás a központi kijelző mögött kapott helyet, és dekorelemként végighúzódva megvilágítja még az ajtókat is, amelyek – változattól függően – lehetnek párnázottak, szövettel vagy Alcantara®-val borítottak, illetve alumíniumfelületekkel díszítettek.


TECHNO SPIRIT - Peugeot i-Connect és i-Connect Advanced

Az új tájékoztató-szórakoztató rendszer mindenkinek ízlése és elvárásai szerint nyújtja az okostelefonok és a modern autók technológiájának legjavát. Összesen akár 8 különböző személy is eltárolhat magának különböző beállításokat, megjelenítési formákat, hangulatokat, így mindenki tökéletesen ergonomikusan, mindennapi szokásaival összhangban vezethet.

A mirroring funkció vezeték nélkül is működik, a Bluetooth rendszerhez pedig egyszerre akár két telefon is csatlakoztatható.
A nagy felbontású, 10 collos központi kijelző teljes egészében, könnyedén személyre szabható: a widgetekkel és a gyorsgombokkal több ablak is megjeleníthető egyszerre, köztük nagyon egyszerű a váltás, a reakcióidő a tabletekével azonos.

Könnyen lapozhatunk a különböző menük között balról jobbra, az értesítések között fentről lefelé, 3 ujjal egyszerre érintve a képernyőt pedig az alkalmazások gyűjtőoldalára jutunk.
A „Home” gombbal bármelyik pillanatban könnyen visszatérhetünk a főoldalra, csakúgy, mint egy okostelefonon.
A kijelző tetején állandó sávban láthatjuk a külső hőmérsékletet, a klíma aktuális beállítását, az aktuális widgetet, a mobilhálózathoz történő csatlakozással kapcsolatos adatokat, az értesítéseket és a pontos időt.
A technológiai élmény a Peugeot i-Connect Advanced, azaz a hatékony és kiváló teljesítményű TomTom fedélzeti navigáció használatával válik teljessé. A könnyebb leolvashatóság érdekében a térkép a kijelző teljes felületét elfoglalja, frissítése pedig „over the air”, azaz mobilhálózaton keresztül történik.
Nagyobb biztonságot és kényelmet is jelent a mindennapokban az, hogy az „OK Peugeot” funkciónak köszönhetően hangfelismeréssel és normál természetes beszéddel irányíthatjuk a multimédia rendszer valamennyi szolgáltatását.

A tájékoztató rendszernek része az autó kezelési útmutatója és különböző tájékoztató videók is; az autó így segít a helyes használatban, illetve válaszol a felmerülő kérdésekre.

 

 


TECHNO SPIRIT - a vezetést segítő rendszerek

Az új Peugeot 308-ban a legújabb generációs vezetéssegítő rendszerek teljesítenek szolgálatot, melyek mind a márka szaktudásának legjavát nyújtják:

Az év végén bemutatkozó Drive Assist 2.0 csomag újabb lépést jelent a félautonóm autózás felé. Az EAT8 automata váltóval szerelt változatokban megtalálható, Stop and Go funkcióval bővített adaptív tempomat és a sávtartó automatika mellett 3 olyan új szolgáltatást is kínál, amelyeknek osztottpályás utakon vehetjük hasznát:
Félautomata sávváltás: 70 és 180 km/h sebesség között felajánlja a vezetőnek az előtte haladó lassabb jármű megelőzését, majd az eredeti sávba történő visszatérést.
Sebességajánlás: a sebességkorlátozó táblák értelmében felajánlja a vezetőnek a sebesség módosítását (gyorsítást vagy lassítást).
Sebesség módosítása kanyarban: a kanyar ívétől függően módosítja a sebességet, egészen 180 km/h-es sebességig.


Az új Peugeot 308 szériafelszereltségként vagy opcióként olyan új felszereltségi elemeket kínál, melyek jobbára csak a felsőbb szegmensekben találhatók meg:
Nagy hatótávú holttér-figyelő (75 méter),
Hátrameneti forgalom figyelő (hátrameneti fokozatban hangjelzéssel figyelmeztet a közelben található veszélyre),
Új, nagy felbontású, 180°-os tolatókamera beépített kameramosóval,
360°-os parkolósegéd 4 kamerával (elöl, hátul és kétoldalt),
Kulcs nélküli zárás-nyitás-indítás,
Fűthető szélvédő teljes páramentesítő funkcióval, kormányfűtés,
„E-call” segélyhívó, amely jelzi az autóban utazók számát és azt is, hogy az autó az út melyik oldalán található,
Külső visszapillantók automatikus állítása hátramenetbe kapcsoláskor.


Az új Peugeot 308 – felszereltségi szinttől függően – természetesen továbbra is teljes kínálatát nyújtja a vezetés kényelmét és biztonságát növelő rendszereknek:
Adaptív sebességtartó automatika állóra fékező (Stop & Go) funkcióval (EAT8 automata váltós modellekhez), állítható távolságajánlással az előttünk haladóhoz képest,
Adaptív sebességtartó automatika 30 km/h-re fékező funkcióval (manuális váltós modellekhez), állítható távolságajánlással az előttünk haladóhoz képest,
Automatikus vészfék (7 km/h sebesség felett, egyes változatokban 140 km/h sebességig éjjel-nappal érzékeli a gyalogosokat és a kerékpárosokat),
Aktív sávtartó asszisztens korrigáló funkcióval,
Éberségfigyelő, amely 65 km/h átlagsebesség felett, hosszú utakon figyeli az apró kormánymozdulatokat, ezáltal a vezető éberségét,
Intelligens távolsági fényszóró-vezérlés,
Kibővített táblafelismerő rendszer (STOP, behajtani tilos, előzni tilos, előzési tilalom vége stb.),
Árnyékolóval ellátott nyitható panorámatető,
Riasztó nyitás-, tér- és mozgásérzékelővel, teljes központi zár,
Elektromos kézifék minden változatban.

PERFECT FIT - természetesen hatékony
Az új Peugeot 308 az EMP2 (Efficient Modular Platform) padlólemez megújult változatára épül, amely többféle meghajtás hordozására is alkalmas, köztük a 100%-ban elektromos meghajtáséra is. A bevezetés időpontjában kétféle plug-in hibrid változat lesz elérhető.
A platform új szerkezeti elemeket kapott, melyek révén még hatékonyabb, még biztonságosabb lett, illetve még inkább szolgálja a vezetés kényelmét és örömét.

Az új Peugeot 308 új arányai megerősítik a modell helyét a szegmensben:
megnövelt hossz: 4,36 m (+11 cm),
meredekebb, hátrébb került szélvédő,
nagyobb tengelytáv: + 55mm, azaz összesen 2,675 m, amit elsősorban a hátul utazók érzékelhetnek.
20 mm-rel alacsonyabb karosszéria, azaz 1,44 méteres magasság.

A csomagtér mérete 412 liter, ebből 28 liter a szőnyeg alatti rekeszek térfogata. A hátsó üléstámlák lehajtásával a csomagtér mérete 1323 literre növelhető.

Az új Peugeot 308 aerodinamikai mutatói kiemelkedőek: a Cx 0,28, az SCx pedig 0,62 m². Minden látható és kevésbé látható karosszériaelem (lökhárítók, légterelők, diffúzor, oszlopok, visszapillantók, alvázborítások stb.) komoly optimalizáláson estek át. Még a kerekek kialakításának is a hatékonyabb aerodinamika és a jobb teljesítmény volt a célja.

Az új Peugeot 308 gumiabroncs-választéka 16-18 collos méretekből áll. Az A és A+ osztályú abroncsok igen hatékonyak, ugyanakkor nem fosztják meg a használót a márkától megszokott vezetési élménytől és menetteljesítménytől.
Minden fejlesztés központi célja a hatékonyság volt. Az új platform maga is hozzájárul ahhoz, hogy az új Peugeot 308 üzemanyag-fogyasztása és CO₂-kibocsátása minden eddiginél alacsonyabb lett.

A rázkódás kiszűrésére, a karosszéria szilárdságának növelésére új szerkezeti elemeket vetettek be a fejlesztők. Ennek hála, az új Peugeot 308 kiemelkedő vezetési élményt nyújt, példás úttartással, prémium kényelemmel, rendkívül kellemes vezethetőséggel és – a 10,5 méteres fordulókörnek köszönhető – könnyed városi manőverezhetőséggel.

PERFECT FIT - barátságos kényelem az utastérben
Az új Peugeot 308 üléseit úgy alakították ki, hogy tökéletes kényelmet nyújtsanak és kiemeljék a felhasznált anyagok minőségét: kevert szálú szövet, technikai szövet, alcantara, dombornyomott bőr és színes nappa bőr.
A GT változatokban a kárpitot adamit színű díszvarrás egészíti ki a műszerfalon, az ajtók belső felületén és a középkonzol párnázott felületein.
Egyes változatokon szériafelszereltségként, máshol opcióként az első ülések AGR (Aktion für Gesunder Rücken) megkülönböztető jelzést kaptak, amely az ülések ergonomikus kidolgozását és a sokoldalú beállítási lehetőségeket ismeri el. Az ülések egyes változatainál akár 10 féle elektromos beállítási lehetőség és 2 beprogramozott üléspozíció is elérhető.
Mindkét első ülés rendelhető 8 ponton működő masszázsfunkcióval, többféle masszázsprogrammal és természetesen ülésfűtéssel.

A hátsó üléseknél az 55 mm-rel megnövelt tengelytáv nagyban növeli az utasok kényelmét, jóval több hely jut a térdeknek. Bővül a kapcsolódási lehetőségek köre is: az Allure szinttől felfelé 2 USB csatlakozó áll rendelkezésre (töltésre, ill. töltésre és adatátvitelre) a középkonzol hátsó részén. A 2/3 – 1/3 arányban dönthető hátsó ülések között síalagút található, az azt eltakaró könyöklőben pedig két nagy méretű pohártartó és egy telefontároló kapott helyet.

 

 

A csúcstechnológia az új Peugeot 308 üvegfelületein is megjelenik:
teljes felületén fűthető szélvédő,
megnövelt vastagságú első és hátsó ablakok,
hangszigetelő burkolattal ellátott első oldalablakok (verziótól függően),
Allure szinttől felfelé keret nélküli belső visszapillantó tükör, a hibrid változatoknál ciánkék LED-del, amely kifelé jelzi, ha az autó teljesen kibocsátásmentesen halad.

Teljesen megújult a légkondicionáló rendszer, minden utas nagyobb kényelmére. Különösen a hátul utazók járnak jól, hiszen a középkonzol hátsó részén új légbeömlő nyílások kaptak helyet.

Az új Peugeot 308 az utastér levegőminőségére is ügyel: az AQS (Air Quality System) berendezés folyamatosan ellenőrzi az utastérbe jutó levegő minőségét, és szükség esetén aktiválja a légcserét. A GT változatokban ezt a szolgáltatást a Clean Cabin funkció egészíti ki, amely kiszűri a szennyező gázokat és mikrorészecskéket. Az utastér levegőjének minőségéről a központi érintőképernyőn kaphatunk információt.


Az új Peugeot 308 vadonatúj Premium FOCAL® hifi rendszerét az audióberendezések francia specialistájával, a Focallal együttműködésben fejlesztette ki a márka. A közös fejlesztés több mint 3 évig tartott.

A Premium FOCAL® hifirendszer 10, exkluzív szabadalommal rendelkező technológiával készült hangszórót tartalmaz:
4 TNF fordított dóm alumínium magassugárzó,
4 Polyglass membrános középsugárzó 165 mm-es TMD (Tuned Mass Damper) felfüggesztéssel,
1 Polyglass középsugárzó,
1 háromutas ovál Power Flower™ mélynyomó.
Ezek az eszközök egy új, 690 wattos, 12 utas, D osztályú erősítőhöz csatlakoznak, és ARKAMYS hangprocesszor rendszer kezeli őket.
A Peugeot és a Focal fejlesztői közösen határozták meg az egyes hangszórók pontos helyét is, azért, hogy minden utas tökéletes hangzást élvezhessen.
A hangzás az utastér egészében stabil és pontos, a hangok tiszták és teljesek, a basszusok mélyen és telten szólnak.


PERFECT FIT - a motorválaszték

A Power of Choice koncepciója nagyon fontos a márka számára, ezért az új Peugeot 308 kétféle tölthető hibrid hajtással kerül forgalomba:

HYBRID 225 e-EAT8 / kétkerék-meghajtással / egy 180 lóerős (132 kW) PureTech motor és egy 81 kW-os elektromos motor alkotja, e-EAT8 automata váltóval társítva / akár 26 g/100 km C0₂-kibocsátással és 59 km elektromos hatótávval (WLTP protokoll szerint, hivatalos engedélyeztetés alatt álló adat),
HYBRID 180 e-EAT8 / kétkerék-meghajtással / egy 150 lóerős (110 kW) PureTech motor és egy 81 kW-os elektromos motor alkotja, e-EAT8 automata váltóval társítva / akár 25 g/100 km C0₂-kibocsátással és 60 km elektromos hatótávval (WLTP protokoll szerint, hivatalos engedélyeztetés alatt álló adat),

A lítiumion akkumulátor kapacitása 12,4 kWh, teljesítménye 102 kW. Kétféle töltő elérhető hozzá, amelyek minden élethelyzethez, minden töltési lehetőséghez alkalmazkodnak: szériafelszereltségként egy 3,7 kW-os egyfázisú, illetve opcióként egy 7,4 kW-os egyfázisú töltőberendezés.

A várható töltési idők az alábbiak szerint alakulnak:
7,4 kW-os Wall Box (32 A): egyfázisú, 7,4 kW-os töltőkábellel teljes töltés 1 óra 55 perc alatt,
megerősített aljzatról (16 A): egyfázisú, 3,7 kW-os töltőkábellel teljes töltés 3 óra 50 perc alatt,
szabványos aljzatról (8 A): egyfázisú, 3,7 kW-os töltőkábellel teljes töltés 7 óra 5 perc alatt.

Az új Peugeot 308 a következő, alacsony (akár 117 g/km) CO₂-kibocsátású belső égésű motorokkal érhető el. A motorok a még folyamatban lévő WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicules Test Procedures) jóváhagyási eljárás szerint megfelelnek a legújabb EURO6 normáknak.

3 hengeres, 1,2 literes benzinmotorok:
PureTech 110 S&S BVM6 (6 fokozatú manuális váltóval),
PureTech 130 S&S BVM6 (6 fokozatú manuális váltóval),
PureTech 130 S&S EAT8 (8 fokozatú automata váltóval)

4 hengeres, 1,5 literes dízelmotorok:
BlueHdi 130 S&S BVM6 (6 fokozatú manuális váltóval),
BlueHdi 130 S&S EAT8 (8 fokozatú automata váltóval).


A TCO (Total Cost of Ownership, azaz a birtoklás teljes költsége)

A cél az, hogy a hibrid autónál várható TCO – amely a finanszírozási költségeken túl az üzemeltetési költségeket is magában foglalja – azonos legyen a belsőégésű változatéval. Az üzemeltetés során más tényezőket is figyelembe kell venni:
jobb maradványérték a használt autó eladásakor,
a vásárláshoz igénybe vehető támogatások (környezetvédelmi és egyéb bónuszok, regisztrációs költségek, céges vásárlások támogatása, biztosítási és adózási kedvezmények stb.),
a dízelüzemű változattal azonos karbantartási költség (36 hónap alatt, 90-000 km-rel számolva),
alacsonyabb üzemanyagköltség (a dízelváltozathoz képest 36 hónappal és 90.000 km-re számolva akár 12 %-kal).

A Peugeot ökoszisztéma:

A Peugeot szándéka, hogy segítse ügyfeleit az elektromos autózásra történő átállásban, ezért különleges szolgáltatásokat is kínál, melyek több alapelvre épülnek:

Peugeot Easy-Charge - avagy hogyan könnyítsük meg ügyfeleink számára a különböző töltési lehetőségekhez való hozzáférést:
töltési megoldások otthonra vagy az irodába – e szolgáltatás része a többféle berendezés (megerősített aljzat, Wall Box, Smart Wall Box stb.), illetve az előzetes felmérés (melynek során szerződött partnerünk szakértője megtervezi a kiépítendő elektromos hálózatot) és a berendezés telepítése is.
nyilvános töltési lehetőségek, a Free2Move révén, amely hozzáférést nyújt az Európában működő több mint 220 ezer töltőállomáshoz, valamint töltőpont is ajánl a távolság, ill. a töltés sebessége és ára szerint.


Peugeot Easy-Care – avagy hogyan segítsük ügyfeleinket abban, hogy alaposan megismerjék és így magabiztosan használják autójukat:
új digitális demonstrációs eszközök, amelyek a Peugeot honlapjain segítik az elektromos autózással való ismerkedést,
garancia- és Assistance szerződések, amelyek beépíthetők az autó finanszírozási szerződésébe, így komplikációmentes autóhasználatot tesznek lehetővé,
igazolás az akkumulátor kapacitásáról, amelyet átvizsgáláskor állít ki a szerviz, és amely megkönnyíti az autó későbbi eladását azzal, hogy hitelt érdemlően bizonyítja az akkumulátor aktuális kapacitását.
8 év vagy 160 ezer km garancia az akkumulátorra, a kapacitás 70%-áig.

A MyPeugeot® mobilalkalmazásban és az autó központi kijelzőjén elérhető:
Az utastér hőmérsékletének beállítása azonnal vagy időzítve, amely azon felül, hogy igen komfortos megoldás, elősegíti a hatótáv optimalizálását (hiszen indítás után a motor hamarabb éri el az ajánlott üzemi hőmérsékletet) és az akkumulátor optimális hőmérsékletének elérését is.
Az akkumulátor töltésének ellenőrzése, beprogramozása, elindítása vagy időzítése


Egyes országokban az ügyfelek „selling online” keretében, számítógépről, tabletről vagy okostelefonról is megvásárolhatják új autójukat, elintézhetik használt autójuk beszámítását és megköthetik a finanszírozási szerződést is. Az ügyfelek kérhetik az új autó házhozszállítását is, természetesen minden biztonsági óvintézkedés maradéktalan betartásával.

A Peugeot új logóval fejezi ki egyéniségét és karakterét, az új Peugeot 308 pedig az első modell a kínálatban, amely az új címerpajzsot viseli. A korszakokon átívelő, a francia életérzést és szakértelmet megtestesítő márka új fejezetet nyit történelmében, amelyet mindig is a jelen megélésében és a globális minőség létrehozásában szerzett tapasztalat jellemzett. A cél nem is lehet más, mint olyan márkával szolgálni az ügyfeleknek, amely ma és a jövőben is minden igényüknek megfelel.

Az új Peugeot 308 forgalmazása Európában 2021 második felében kezdődik. A modell a franciaországi Mulhouse-ban készül.

 

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER