Címkék: Hyundai | Kiss Ramóna | Michelisz Norbert | Rácz Jenő | Rumor Hyundai N | WTCR

2020. február 20. csütörtök, 11:54

 

A Hyundai márkanagyköveteinek sora Michelisz Noribi és Kiss Ramóna mellett új személlyel bővült Rácz Jenő Michelin csillagos séf vehetett át egy új Hyundai Santa Fe-t.

 

Az autófanok és magyar sportrajongók nagy kedvence a tavalyi WTCR győztese Michelisz Norbi a Hyundai hazai márkanagyköveteként 2018-tól vezet egy Hyundai Santa Fe-t.



Kovács Pál a Hyundai márkaigazgatója beszélt a 2020-as év újdonságairól
Március végén, áprilisban érkezik a márkakereskedésekbe az új i10-es városi kisautó majd ezt követi az i30 facelifttel, nyáron az új i20, majd ősszel az új Santa Fe érkezik. Év végére vagy jövő év elejére várható a megújuló Hyundai Tucson.
A Hyundai hibrid hajtásláncai mellett megvásárolható a teljesen elektromos Kona, szériagyártású hidrogénmeghajtású modelljük a Nexo, sajnos töltőhálózat hiányában hazánban nem annyira használható.

Michelisz Norbi megemlékezett ama örömteli, de a végsőkig feszült versenyhétvégéről amikor is végül elnyerte a bajnoki trófeát, majd beszélt az idei változásokról a WTCR-ben.
Idén három futam helyett kettő lesz, szabadedzésből kettő lesz, időmérőből csak egy. Tehát a rajtrács a következőképp alakul; az időmérőn az első 10 helyezett az az első futamra megfordul, a második futamon pedig az időmérő sorrendje szerint. A WTCR szezonja a Hungaroringen indul április 25-én.

Kiss Ramóna a Barátok közt sorozat karaktere és az RTL Klub X faktor műsorvezetője tavaly vált Hyundai márkanagykövetté egy fekete Hyundai Tucson N Line családi, de sportos megjelenésű autót választott, de szívesen járnának férjével együtt a pici i10-zel is, mivel, városban nagyon praktikus a használata, de aprósága ellenére kényelmes, jól pakolható az utastere.



Rácz Jenő Michelin csillagos séf fiatalon 18 évesen került el az országból a választott szakmáját fejleszteni, tökélyre vinni, Sanghajban megkapta a Michelin csillagot, amit aztán itthon többször meg is megvédett. Jelenleg a Rumor by Rácz Jenő Budapesten megnyitandó éttermén dolgozik.
Mikor még csak ismerkedett a Hyundai Santa Fe-vel, örömmel állapította meg, hogy talált benne egy 220 V-os konnektort, így azt kihasználva üzletí útjára utazva a hátsó üléseken készítette el a szárított paradicsomokat, ebből kiindulva felvillanyozta, hogy akár kacsamájat is süthet vagy fúrógépet is használhat praktikus autójában. Ezen túlmenően azért kifejtette, hogy az a minőségi szint fogta meg, amely véleménye szerint versenyre kelhet a prémium márkákkal.



Hyundai N
A Hyundai 2017-től elindította az N szériáit, amely azt jelenti hogy van az autóban egy N performance motor és csomag amely egy utcai versenyautó feelinget ad, az N Line kinézetében hozza a sportos vonalat. Ezek az összes új modellben rendelhetőek lesznek a jövőben.


Népszerű volt a Légy N-magad! talent program. A Hyundai egy játékot hirdetett, az N sorozatához kapcsolódva, amely az N modellekkel a sportosságot, a teljesítményt jelzi, ahol a részvevők egy saját N csúcsteljesítménnyel jelentkezhettek.
Idén tehetséggondozást kezdeményeznek, akiket a márkanagykövetek választanak ki, a neveket még nem árulták el, de annyit igen, hogy hátrányos helyzetű tehetségek fognak lehetőséget kapni. A három mentorált közül végül a nézők fogják kiválasztani a nyertest.

A Hyundai Norbin keresztül talált rá egy Baranya megyei értelmi fogyatékos egyesületre, akik felnőtteket foglalkoztatnak, őket kívánják támogatni idén. A márkakereskedésekből visszakerült reklámzászlókból bevásárlószatyrokat készítenek, ezekből minden új Hyundai vásárló is fog kapni egyet az autójához.




 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER