Címkék: Citroen | haszongépjármű

2023. október 25. szerda, 17:13

 

A berlingo furgon, a jumpy és a jumper egyidejű megújításával a citroën tovább erősíti szilárd piaci pozícióit.

 

 

A változatlanul széles és változatos új kínálat – benne a korábbiaknál még hatékonyabb és erősebb tisztán elektromos modellekkel – minden eddiginél jobban kielégíti a szakemberek fenntartható mobilitás iránti növekvő igényét.

A citroën kezdetektől a céges ügyfelek mindennapi partnere. A 2cv kisteherautó-változatától a legendás type h-on és a meghökkentő my ami cargón keresztül a berlingo furgonig a márka folyamatosan feszegeti a bevett normákat, hogy a mobilitást minden vállalat számára megfizethetővé tegye, hogy minden igényt kielégítsen, és támogassa a cégek üzleti növekedését.

Mindegy, hogy kisiparosról, kisvállalkozóról vagy multinacionális nagyvállalatról van szó, a citroën tudja a megfelelő megoldást, és a szükséges szakértelemnek is birtokában van. Ma a piacon a citroën rendelkezik a legszélesebb és legváltozatosabb kishaszongépjármű-kínálattal. Választékában a legkülönfélébb raktérfogatok – a 0,5 m3-es ami cargótól a 17 m3-es jumperig – és valamennyi típusú hajtáslánc (belső égésű, elektromos, sőt hidrogénmotorok) megtalálható.

A széles és változatos kínálat a citroën olyan értékeit tükrözi, mint a kivételes kényelem és az okos kialakítás, amely minden hasznos köbcentiméter kihasználását lehetővé teszi.

E nagyszerű kínálatnak és az európai kishaszongépjárművekkel foglalkozó szakértői hálózatának köszönhetően a citroën szoros és bizalmas kapcsolatot épített ki professzionális ügyfeleivel. A citroën a kishaszongépjárművek piacának meghatározó szereplője: 2022-ben az európai unióban ebben a szegmensben 8,3% volt a piaci részesedése. Az ami cargo, berlingo furgon, jumpy és jumper modellek a márka összeladásainak 30%-át teszik ki.

 

 

 

 Új citroën berlingo furgon

A kisteherautók piacán régóta meghatározó berlingo furgonváltozata (berlingo van) mostantól az új citroën-márkaidentitást viseli. A vezetési komfort optimalizálása mellett a zéró károsanyag-kibocsátású ë-berlingo van hatótávolságát sikerült – az eddigit 20%-kal felülmúlva – 330 km-re növelni (vegyes wltp-ciklusban, jóváhagyása még folyamatban).

A citroën már a kacsa (2cv) furgonváltozata óta folyamatosan meghatározó szereplője ennek a fontos, és erős verseny jellemezte piaci szegmensnek. A berlingo furgonváltozatának három egymást követő generációja újabb és újabb fejlesztésekkel igyekezett egyre jobban megfelelni az ügyfelek igényeinek. Az új berlingo furgon mától újabb szintet lép...

Megújuló külső-belső design

A külső tekintetében az új berlingo van a márka legfrissebb designját követi: az eddiginél függőlegesebb orr-része teljesen új megjelenést kapott a hűtőrácstól a fényszórókon át a lökhárítóig. Ezáltal a berlingo van egész kinézete karakteresebb lesz és jobban érvényesül dinamizmusa, robusztus jellege is. Oldalnézetben leginkább a kerekeket érintik az új stílusjegyek, melyek immár egy új – kiama kék – karosszériaszínben is érvényesülhetnek.

Az utasteret is alaposan átrajzolták a tervezők, így a megújult műszerfal ergonómiában minden eddiginél messzebbre jut. A minőségi kivitel terén is sikerült előrelépést tenni. Az új műszertábla felső része immár egy 10” nagy felbontású érintőképernyőt foglal magában (lásd alább). A szintén új kormánykeréken pedig mostantól helyet kapnak a sebességszabályozó és az audiorendszer vezérlőgombjai. Az elektromos modellváltozaton egy új vezérlősor került a volán mögötti részre, ahonnan a töltési szinttől függően az energiavisszanyerés vezérelhető.

A mindennapi életet megkönnyítő digitalizált utastér 

A kényelmes használat az optimális szakmai teljesítmény kulcsa. Az új berlingo furgon ezért magasabb fokozatba kapcsol, és a felhasználók számára a legújabb technológiákat kínálja, amelyek megkönnyítik a mindennapi életet. Az infotainment terén nagy a változás:
Belépő szinten az új berlingo furgon beépített okostelefon-dokkoló állomással kiegészülő my citroën play rendszert kínál. Ennek a mindenki számára hozzáférhető ötletes és korszerű megoldásnak köszönhetően – telefonja csatlakoztatását követően – a vezető a jármű audiorendszerén keresztül hallgathat zenét vagy telefonálhat, illetve használhatja az okostelefon navigációs alkalmazását. A nagyobb biztonság érdekében az okostelefon kiterjesztésének is tekinthető rendszer a kormánykeréken lévő kezelőszervekkel vagy a telefon hangvezérlő funkciójával is működtethető.
Az új berlingo furgonban a megújult műszerfal közepén kétféle 10” képernyő lehet. Az érintőképernyő a citroën új multimédiás rendszereinek vezérlésére szolgál: 
Az új my citroën play infotainment rendszerhez egy hagyományos 10” képernyő tartozik. A rendszer rádióhallgatást tesz lehetővé, és az apple carplay, illetve az android auto rendszerekkel kompatibilis, vezeték nélküli okostelefon-tükröző funkciót kínál. Ergonomikus kialakítású, és a jármű tolatókamerájának képét is megjeleníti.
Az új my citroën drive plus infotainment rendszerhez egy 10” nagy felbontású képernyő társul. A 3d online navigációt biztosító rendszer használata rendkívül egyszerű. A különböző médiafunkciók az okostelefonoktól átvett widgetrendszerrel kezelhetők. A hd képernyő a tolatókamera által közvetített képet is megjeleníti. 
A középkonzolon egy vezeték nélküli okostelefon-töltő kapott helyet. A praktikus felszerelés a kulcs nélküli nyitás-zárás-indítást és az automata légkondicionálót is magában foglaló techno csomag része. Az utastérben továbbra is két usb-csatlakozó áll rendelkezésre.

Új vezetéstámogató funkciók

A nagyobb kényelem a járművezető munkaterhelésének a csökkentését is jelenti. Az új berlingo ezért egyedülálló vezetéstámogató rendszerekkel szerelkezik fel.

Közvetlenül a központi digitális visszapillantó tükörre vetített, továbbfejlesztett dynamic surround vision funkció: mintha hátul is lenne szemünk. Mivel a lemezelt furgonok vezetésekor gyakran nehéz pontos képet kapni a jármű környezetéről, az új berlingo furgon két kamerával van felszerelve: az egyik a hátsó ajtó fölött, a másik az utasoldali külső visszapillantó tükör alatt kapott helyet. A közvetlenül a nagyméretű digitális központi visszapillantó tükörre vetített képnek köszönhetően a vezető – akárcsak egy normál autóban – folyamatosan látja, hogy mi történik a jármű mögött, annak ellenére, hogy a karosszérialemez akadályozza a kilátást. Parkoláskor a vetített kép kompenzálja az esetleges holttereket.
Továbbfejlesztett parkolóradarok: az új berlingo furgon mostantól 12 akadályérzékelővel van ellátva, amelyek a jármű elején és hátulján vannak elosztva. 
Hasznos technológiák: az új berlingo furgonon kínált highway driver assist rendszer egyesíti magában az állóra fékező (stop and go) funkcióval ellátott adaptív sebességtartó automatikát és a sávtartó asszisztenst. Olyan kényelmi és biztonsági berendezések sorát növeli, mint az éberségfigyelő, a táblafelismerő rendszer, a sávtartó asszisztens, a gyalogos- és kerékpáros-érzékelő automatikus vészfékező rendszer vagy a sebességhatároló automatika. 

Széles motorválasztékával a berlingo furgon hatékonyabb, mint valaha

Hogy valamennyi szakember igényeit kielégítse, a citroën az új berlingo furgonhoz a motorok széles választékát kínálja. A belső égésű motorok közé tartozik a 110 lóerős puretech benzinmotor és a 100, illetve 130 lóerős bluehdi dízelmotor. A ë-berlingo megtartja tisztán elektromos motorját, amely 100 kw (136 le) teljesítményt és 270 nm maximális nyomatékot biztosít, és egy új 50 kwh-s akkumulátorral egészül ki.

A hatékonyságra összpontosító munkának köszönhetően az új ë-berlingo furgon zéró emissziós hatótávolsága ma már referenciának számít a szegmensben. A 330 km-t is elérő hatótáv (wltp vegyes ciklus szerint mért, hitelesítésre váró adat) 20%-kal nagyobb, mint az előző modell esetében, és az új visszatápláló fékezésnek köszönhetően még tovább növelhető. A regeneratív fékrendszer a kormánynál található kapcsolókkal három különböző szinten aktiválható.

A használati szokásoktól függően továbbra is három vezetési mód közül lehet választani: ezek a hatótávolságot szem előtt tartó eco, a maximális teljesítményt biztosító power és a normál.

Az ë-berlingo furgonhoz opciós felszerelésként hőszivattyú is kérhető, amely télen úgy tartja melegen az utasteret, hogy közben nem fogyasztja az akkumulátorban tárolt energiát, ezzel is hozzájárulva a hatótávolság maximalizálásához.

Az ë-berlingo furgonhoz egy 7,4 kw-os fedélzeti töltő tartozik, de a könnyebb töltés érdekében opciós felszerelésként 11 kw-os háromfázisú töltő is választható hozzá. 

7,4 kw-os wallbox használata esetén az akkumulátor teljes feltöltése 7h30 percet vesz igénybe, 11 kw-os wallbox esetén viszont csak 5 órát. Gyorstöltés szempontjából az ë-berlingo furgon a kategória legjobbjai közé tartozik: 100 kw-os nyilvános töltőoszlopról az akkumulátor mindössze 30 perc alatt töltődik fel 0-ról 80%-os szintre.

Számos karosszériaváltozat

Az új berlingo furgon megtartotta népszerű elődje nagyfokú variálhatóságát és rakodókapacitását. Motorváltozattól függetlenül 2 vagy 3 üléses változatban és két hosszméretben kapható: m (4,40 m) és xl (4,75 m). A hasznos térfogat akár 4,4 m3 is lehet, a hasznos terhelhetőség pedig 1 tonna (az elektromos változat esetén 780 kg). Természetesen a duplakabinos változat is megmaradt. A középső ülés háttámlája lehajtható és íróasztalkává alakítható, az oldalsó ülés pedig hosszú tárgyak szállításakor elrejthető.

 Új citroën jumpy

Az új citroën jumpy magasra teszi a lécet a sokoldalúság terén. Továbbra is kompakt formátumban, újdonságot jelentő kényelmi és biztonsági felszerelésekkel jelentkezik, amelyekhez egyre versenyképesebb motorpaletta társul. A választék a bluehdi dízelmotoroktól a folyamatosan növekvő hatékonyságú ë-jumpyn át egészen a hidrogén üzemanyagcellás modellekig terjed. 
 
Az új jumpy nem ismer lehetetlent! Tágas raktere akár a 6,6 m3 -t is elérheti; kompakt méreteivel – alig 12,4 m-es fordulókörével és 1.90 m-es magasságával – ügyesen boldogul a zsúfolt városi forgalomban éppúgy, mint az országutakon. Izmos motorja mindenféle használatra alkalmassá teszi, megújult kinézete pedig még tovább növeli a vonzerejét...

Még elegánsabb, még modernebb

Az új jumpyhoz új orr-rész dukál, amely egy design és légellenállás szempontjából is optimális kialakítású lökhárítót, új led-es fényszórókat és egy teljesen egyedülálló hűtőrácsot foglal magában, és már az új citroën-márkajel díszíti. A modell két oldalán új árnyalatú keréktárcsák színesítik az esztétikai megújulást. A karosszériaszínek palettája is tovább bővült a vadonatúj titánszürke (gris titane) árnyalattal.

Az új vonalvezetésű műszerfal nem csak elegánsabb, hanem praktikusabb is: a korábbi tárolóhelyek nagyobbak lettek, és újakkal egészültek ki, nevezetesen a műszerfal felső részén, ahol a pohártartók akár okostelefonok fogadására is alkalmassá váltak, egy újabb felső tárolóba pedig immár tabletek is elhelyezhetők. A jumpy akár négy keréken guruló irodaként is használható. A szintén új kormánykerék számos funkció (vezetéssegítő funkciók, telefon, rádió stb.) vezérlőinek ad helyet, hidegben pedig fűthető. 

A hatékonyságot szolgáló kapcsolódási technológiák

Az új jumpy egy 100%-ban digitális 10” műszercsoporttal rendelkezik. A szériában kínált fekete-fehér digitális műszercsoport helyett opciós 10” színes hd képernyő is kérhető, melyen a vezető testre szabhatja a legfontosabb információk kijelzésének módját.
Nagy, 10” központi hd képernyő és fejlett infotainment rendszer: az új jumpy alapból egy innovatív 5” központi érintőképernyővel van felszerelve, amely az audio- és telefonfunkciók vezérlésére szolgál. A felszereltségtől függően rendelkezésre álló új my citroën play infotainment rendszerhez egy a műszerfal közepén elhelyezett új 10” hd érintőképernyő tartozik. Az okostelefonok mintájára felépített, rendkívül könnyen és gördülékenyen kezelhető érintőképernyő a multimédiás környezet, például a zene vagy a telefon, valamint a jármű konfigurációs funkcióinak vezérlésére használható. A legfejlettebb, opciós felszerelésként elérhető my citroën drive plus változat online 3d navigációs rendszert foglal magában, mely célravezetéskor valós időben figyeli a forgalmi viszonyokat.
A 10” központi érintőképernyő vezeték nélkül csatlakozik az apple carplay, illetve az android auto rendszerhez.
A középkonzolon egy vezeték nélküli okostelefon-töltő található. A praktikus felszerelés a kulcs nélküli nyitás-zárás-indítást és az automata légkondicionálót is magában foglaló comfort csomag része. 

Még könnyebb vezetés

Továbbfejlesztett dynamic surround vision funkció, hogy a takarásban lévő részeket is lássuk. Mivel a lemezelt furgonok vezetésekor gyakran nehéz pontos képet kapni a jármű környezetéről, az új jumpy két kamerával van felszerelve: az egyik a hátsó ajtó fölött, a másik az utasoldali külső visszapillantó tükör alatt kapott helyet. A kamerák össze vannak kapcsolva az új központi digitális visszapillantó tükörrel, és mind vezetés, mind parkolás közben szabad rálátást biztosítanak a jármű hátsó és utasoldali részére. A még nagyobb kényelem érdekében a műszerfali központi kijelzőn pedig a top rear vision tolatókamera 180°-os felülnézeti képe látható.
Hasznos technológiák: a jumpy kínálatában új felszerelésnek számító highway driver assist rendszer az állóra fékező (stop and go) funkcióval ellátott adaptív sebességtartó automatikát a sávtartó asszisztenssel kombinálja. Olyan kényelmi és biztonsági berendezések sorát növeli, mint az éberségfigyelő, a táblafelismerő rendszer, a sávtartó asszisztens, a gyalogos- és kerékpáros-érzékelő automatikus vészfékező rendszer vagy a sebességhatároló automatika.
A korábban elektrohidraulikus szervokormányt a kisebb erőkifejtés és a jobb manőverezőképesség érdekében elektromos szervokormány váltja fel.

Gazdag motorválaszték

A jumpyhoz kínált dízel-, 100%-ban elektromos vagy akár hidrogénmotorok minden szakember igényeit kielégítik.

Az erős és üzemanyag-takarékos bluehdi dízelmotoroknak több különböző teljesítményű változata kapható: a 120, illetve 145 lóerős bluehdi dízelmotorhoz 6 fokozatú kézi sebességváltó, a 180 lóerős változathoz automata váltó tartozik (az utóbbi a bluehdi 145 motorhoz is választható). A hidrogén üzemanyagcellás motor hatótávolsága kibocsátásmentes üzemmódban több mint 400 km (wltp vegyes ciklus szerint mért, hitelesítésre váró adat).

A 100 kw (136 le) teljesítményű villanymotorral rendelkező ë-jumpyhoz továbbra is kétféle akkumulátor kapható. Az 50 kwh-s akkumulátor 230 km hatótávolságot biztosít, ami tökéletesen alkalmas például a városközpontokba történő napi áruszállításra. A 75 kwh-s akkumulátorral felszerelt ë-jumpy hatótávolsága mostantól a 350 km-t is elérheti (ez 20 km-rel több, mint az előző változat esetében), ami rendkívül sokoldalú használatot tesz lehetővé.

Az ë-jumpyhoz egy 7,4 kw-os fedélzeti töltő tartozik, de a könnyebb töltés érdekében opciós felszerelésként 11 kw-os háromfázisú töltő is választható hozzá.

7,4 kw-os wallbox használatával a teljes feltöltés 50 kwh-s akkumulátor esetén 6h40 percet, 75 kwh-s akkumulátor esetén 11h20 percet vesz igénybe. 11 kw-os wallbox használatával 50 kwh-s akkumulátor esetén a teljes feltöltés 4h50 percig, 75 kwh-s akkumulátor esetén 7h30 percig tart. 100 kw-os villámtöltőről az akkumulátor mindössze 38, illetve 45 perc alatt töltődik fel 0-ról 80%-os szintre.

Az ügyfelek igényeihez igazodó karosszériaváltozatok

Az új citroën jumpy kétféle hosszméretben – m (4,98 m) és l (5,33 m) – és több karosszériaváltozatban kapható: furgon, 5 vagy 6 személyes duplakabin, alváz-kabin és 9 személyes combi (csak elektromos változatban). Egyes változatokon a hasznos térfogat a 6,6 m3 -t, a hasznos terhelhetőség pedig az 1275 kg-ot is elérheti.


Új citroën jumper

Az új jumper is szintet lép kategóriájában egyedülálló szolgáltatásaival, különösen a vezetéstámogató berendezések, a konnektivitás és a kényelem terén. Alaposan átalakított dízelüzemű és elektromos motorválasztéka egyre hatékonyabb megoldásokat kínál használóinak, akik továbbra is féken tarthatják költségeiket.

Akár 2 tonnás hasznos terhelhetőségével az új jumper a citroën-haszonjárműcsalád legizmosabb tagja, ugyanakkor sosem látott, személyautókhoz méltó felszerelésekkel is büszkélkedhet, melyek optimális körülményeket biztosítanak a mindennapos munkavégzéshez. 

Karakteres design 

Az új jumper orr-része – egy alapos átalakítás eredményeképpen – még határozottabb módon juttatja kifejezésre a modell karakterét, miközben légellenállási jellemzői is javultak. Az immár a karosszéria színében pompázó lökhárító és hűtőrács, valamint a visszapillantó tükrök is az új designt képviselik. A fekete színű alsó részt megerősítették, hogy még az eddiginél is hatékonyabb védelmet nyújtson az esetleges ütközéseknél. A korábbinál elegánsabb új, led-es fényszórók hatékonyságát is sikerült még tovább – a korábbi halogén lámpákéhoz képest 30%-kal – növelni. Végül, de nem utolsó sorban a hátsó lámpák is új designt kaptak.

Az új jumper belső terében a műszerfal is megújult, hogy ergonomikusabb kialakítást, elegánsabb stílust képviseljen a digitális kijelzőket magában foglaló műszertábla és a teljesen új, nagy méretű középső képernyő körül (lásd alább). A kormánykerék, a sebességváltó kar és az ajtók kárpitozása is új formában jelentkezik. 

Fokozott vezetési kényelem és biztonság

A jumper infotainment kínálata is megújult. A középkategóriás változatok egy 5” kijelzővel rendelkeznek, amely a használatban lévő médiaforrásra (rádió, telefon stb.) vonatkozó információkat jeleníti meg. Ez a rendszer bluetooth-kapcsolaton keresztül történő audio streaminget és az okostelefon hangfelismerő funkciójának köszönhetően egyszerű és biztonságos interakciókat tesz lehetővé. A csúcsváltozatok egy új 10” érintőképernyővel vannak felszerelve, mely többek között az autórádió és a navigációs rendszer vezérlésére szolgál. Az okostelefonoktól átvett, gyorsgombokként működő widgetek és az ergonomikus felépítés könnyű és gördülékeny használatot garantál. A rendszer bluetooth kihangosítót, vezeték nélküli tükrözés funkciót (mirror screen) és 3d navigációt kínál.

Az opcionális felszerelésként rendelkezésre álló 100%-ban digitális 7” műszercsoport nemcsak modernebb és áttekinthetőbb, de a vezető a számára leghasznosabb adatokra összpontosítva testre is szabhatja a kijelzést. A képernyő a fedélzeti navigációs rendszer információinak a megjelenítésére is használható. Az új jumper alapfelszerelésként egyébként egy kiváló minőségű 3,5” tft képernyőt, valamint egy új műszercsoportot kínál, mely a sebességet és a motorfordulatszámot analóg, az üzemanyagszintet és a motorhőmérsékletet pedig digitális módon jelzi ki.

Az új műszerfal közepén elhelyezett vezeték nélküli okostelefon-töltőnek köszönhetően a jármű elhagyásakor nem kell állandóan kihúzni, majd újra bedugni a telefont. 

A belső visszapillantó tükörhöz egy a jármű hátulján elhelyezett kamera kapcsolódik, amely folyamatosan tökéletes rálátást biztosít a jumper hátsó környezetére.

Az elektromos szervokormány a kormányrásegítés mértékét automatikusan a jármű sebességéhez igazítja, így nagy sebességnél precízebb, városban pedig puhább kormányzást biztosít.

A hagyományos kéziféknél könnyebben használható az elektromos rögzítőfék.

A kulcs nélküli nyitás-zárás-indítás funkciónak köszönhetően a járművezetők kényelmesen zárhatják, nyithatják és indíthatják járművüket úgy, hogy közben ki sem kell venniük a kulcsot a zsebükből. Ez nagy előny a vállalkozók számára, akik nap közben számtalanszor megállnak.

360°-os parkolóradar: a gépjármű különböző részein elhelyezett 14 vagy 16 (a jármű hosszától függően) érzékelőre támaszkodó rendszer a központi kijelzőn megjeleníti a közelgő akadályokat.

Új vezetéstámogató funkciók: éberségfigyelő, táblafelismerő rendszer, sávtartó asszisztens, gyalogos- és kerékpáros-érzékelő automatikus vészfékező rendszer, intelligens sebességhatároló automatika. 

Drive assist csomag, avagy az első lépés az autonóm vezetés felé. Ez a 2. szintű vezetéstámogató rendszer a stop and go funkcióval ellátott adaptív sebességtartó automatika és a sávtartó asszisztens mellett a torlódásasszisztenst is magában foglalja. A rendszer 30 km/h sebességig – például forgalmi dugókban – képes a kormányzás, a fékezés és a gyorsítás önálló irányítására.

Megújult motorkínálat

A minden eddiginél sokoldalúbb új jumper erős és hatékony erőforrásokat kínál. 

Az új 2,2 literes dízelmotor például 120, 140 és 180 lóerős változatban is rendelkezésre áll, és alapból egy új 6 fokozatú kézi sebességváltó kapcsolódik hozzá. A bluehdi 140 és 180 motorhoz most először 8 fokozatú automata váltó is kérhető.

A saját szegmensében a zéró kibocsátás úttörőjének számító jumper 2024 második felében egy hidrogén üzemanyagcellás motort is kap majd. De hogy már most kielégítse azoknak a szakembereknek az igényeit, akik a fenntartható mobilitás mellett a mindennapi költségek lefaragását is célul tűzték, az ë-jumper egy vadonatúj, 100%-ban elektromos motort is kínál. 

Az előző, 90 kw/122 le-s villanymotort felváltó elektromos motor 200 kw/270 le teljesítményre képes, a leadott maximális nyomaték pedig 260 nm-ről 400 nm-re nőtt. A korábbi 37 vagy 70 kwh-s akkumulátor helyett mostantól csak egyféle – 110 kwh kapacitású – akkumulátor lesz elérhető, mely akár 420 km wltp szerinti hatótávolságot is képes biztosítani. 

Az új ë-jumper teljesítménye és hatótávolsága az egyes vezetési szituációkhoz igazodó három vezetési módnak köszönhetően tovább javítható. A normál üzemmód a sokoldalú használatot (max. teljesítmény = 160 kw), az eco az optimális hatótávolságot (max. teljesítmény = 120 kw), a power pedig a maximális teljesítményt (max. teljesítmény = 200 kw) tartja szem előtt. A kormánynál elhelyezett kapcsolókkal a vezetési kényelmet és a hatótávolságot növelő regeneratív fékezés négy különböző szintje aktiválható.

Az ë-jumperhez alapfelszerelésként 11 kw-os fedélzeti töltő tartozik.

11 kw-os wallbox használatával az akkumulátor teljes feltöltése 11h45 percet vesz igénybe. 150 kw-os villámtöltő igénybevétele esetén 0-ról 80%-ra mindössze 55 perc alatt töltődik fel az akkumulátor.

Számos karosszériaváltozat

A céges ügyfelek igényeinek maradéktalan kielégítése érdekében az új citroën jumperből számos konfiguráció létezik. A kétféle tengelytávnak (3,45 m és 4,035 m) és a három hosszméretnek (l2, l3 és l4) köszönhetően a lemezelt furgonból összesen 6 karosszériaváltozat áll rendelkezésre, melyek hasznos térfogata 10 és 17 m3 között mozog. A különböző felépítményekhez a 4,035 méteres tengelytávú új jumper alváz-kabin (l3 vagy l4) és alváz-duplakabin (l3 vagy l4) változatban is kapható.

 

 


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER