2011. április 21. csütörtök, 17:58


Történelmében először vesz részt a SEAT a Shanghai Autókiállításon (2011. április 21-28.), a márka új piacokra való belépést előirányzó növekedési stratégiájának részeként.

seat-leon

A vállalat jelenlegi célja ezzel, hogy megismertesse a márkát a potenciális vásárlókkal, mielőtt 2012-ben a LEON és az IBIZA típussal megkezdődik az értékesítés.

A SEAT elnöke, James Muir így nyilatkozott: „A kínai piac nagy lehetőségeket kínál egy olyan márka számára, mint a miénk. A SEAT egyet jelent a dizájnnal, a fiatalos szellemiséggel és a sportossággal, e tulajdonságokat pedig igen nagyra értékelik ezen a piacon.”

A SEAT felismerte, hogy a kínai vásárlók körében jelentős az igény a jellegzetes európai autók iránt, ezért a vállalat úgy látja, hogy elérkezett az idő belépni e kulcsfontosságú piacra. „Kutatásaink szerint a kínai autóvásárlók értékelik a teljesítményt és a dinamizmust. Továbbá fontos számukra a fejlett technológia és a korszerű műszaki tartalom, valamint nagyon sokat adnak a dizájnra. Mindezek alapján elégedettséggel tölt el minket, hogy a SEAT valami frisset és újat képvisel majd Kína autópiacán, elősegítve a márka ismertségének, illetve pozíciójának megszilárdítását egy olyan piacon, amely rendkívül testhez álló a SEAT számára.” – magyarázta Muir.

A SEAT célja, hogy fokozatosan erősítse jelenlétét Kínában a spanyolországi martorelli gyáregységben készített járművekkel.


  •  

Újabb cikkek a témában:
Korábbi cikkek a témában:

 

Hozzászólások

Folyamatban....
Befejezve
Sikertelen

e-mail

Hírlevél


ADATVÉDELEM  |  IMPRESSZUM  |  MÉDIAAJÁNLAT

  OBSERVER